חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בר מאור הנדיב בלאנק 2022, סירה רנדזינה 2020, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

"יקב בר מאור, מתמחה בייצור יינות אזוריים מבקעת הנדיב, אזור היין המסורתי והותיק בישראל, תוך שימוש בשיטות כרם מסורתיות, כרמי בעל והתערבות מנימלית בעשיית היין מהכרם ועד לבקבוק בעבודה ידנית ומוקפדת בכדי להציג מופע אמיתי של בקעת הנדיב. היקב ממוקם בבנימינה לצד תחנת הרכבת ומספר קילומטרים בודדים מהכרמים בבקעת הנדיב. רמי בר-מאור הינו חלוץ בקידום עשיית יין באופן שמצמצם למינימום את ההתערבות הייננית עם אופי הענבים הגדלים בבקעת הנדיב כמו חוסר השקיה של הכרמים, אי תיקוני חומצה וכיוצא בזאת מתוך פילוסופיה ייננית שבחירת חומרי הגלם והזני הענבים הנכונה אשר מתאימה למזג האויר ולקרקע של האזור, תצריך השקעה נמוכה של אנרגיה ופעולות בכרם וביקב ותציג כך חיות, ארומתיות מתונה של הבשלה פירותית ולא סוכרית, חוסר תחושת אלכוהול, מינרליות מחומציות טבעית מרגשת וטאניות עדינה שמשאירה את החיך נקי ללוות אוכל מקומי. היקב מייצר כ35 אלף בקבוקים בשנה של יינות איכות גבוהה בלבד. היינות נמכרים ברובם במסעדות הטובות בארץ בזכות ההתאמה של סגנון היין לחומרי הגלם המקומיים ולמזג האויר הישראלי החם, חלק קטן מהיינות נמכר לחנויות מקצועיות ולמעדניות איכותיות. מדריך היינות העולמי של "Hugh Johnson" נתן ליקב 2 כוכבים וכתב כי היינות, "פראיים ומרתקים". יקב בר מאור הנדיב בלאנק 2022, סירה רנדזינה 2020, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב בר מאור הנדיב בלאנק 2022

רשמי טעימה שלי: באף, אשכולית לבנה וליים, ניחוחות של הדרים בשלים, נקטרינה ופסיפלורה, על אף מעט ירוק. החך מציע אשכולית ולימון, עם חומציות ליים חמצמצה, פרי אבן טרי ועסיסי עם עמוד שדרה של הדרים, מאפייני פרי הדר תוססים וחמיצות פריכה ורעננה לסיומת טרייה, מהנה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: סוביניון בלאן, שרדונה, וקולומבארד

נטיעה: 1996, 2012, 2016

כוון נטיעה: צפון מזרח/ דרום מערב, צפון דרום מפנה צפוני ודרומי.

הדלייה: VSP שמוט

קרקע: רנדזינה עם אבני גיר

גובה: 115 מטר, 95 מטר

אלכוהול: 11.5%

בציר: יולי 2022, אוגוסזט 2022

תסיסה: הפרדה ומעיכה, כבישה והתחלת תסיסה זמן תסיסה כחודש.

יישון: נירוסטה

תיאור היין על פי היקב: פירותיות מרגשת של גויאבה ירוקה וקליפת אשכוליתחוויה טרופית מרווה, יין חמוץ, "מתוק", לשתות שתי כוסות לצד תיאבון בריא

יינן: רמי בר מאור

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12°-8°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב בר מאור סירה רנדזינה 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול כהה. באף, פטל שחור, פרי קאסיס, עץ אלון מתוק, עשן, חומץ בלסמי, פלפל לבן, עשבי תיבול ואדמה רטובה. היין בינוני בגוף, עם טאנינים מעוגלים וסיומת נחמדה המציגה רמזים של פירות כהים מעורבים, ארז, מינרלים גיר ואדמה מאובקת רטובה מעורבת עם עשבי תיבול.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% סירה.

אזור גידול: כרמל, בקעת הנדיב, נחל נילי

נטיעה: 2012

קרקע: רנדזינה עם אבני גיר

אלכוהול: 14%

בציר: אוגוסט 2020

יישון: 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי 400 ליטר

סינון וייצוב: גס

תיאור היין על פי היקב: יין יבש. פירות יער שחורים, בשומת סיגליות, עשן מתוק וטאניות עדינה (12 חודשי חבית) יקב בר-מאור מקדם יינות עם קלות שתיה אשר מתאימים למזג האויר הישראלי ומתאימים למטבח המקומי. היינות ארומתיים במידה, בעלי חמיצות מרגשת, מורכבים ללא עומס וללא תחושת אלכוהול.

יינן: רמי בר מאור

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

יקב בר מאור

054-4388894 / 077-3488894

[email protected]

המלאכה 12, בנימינה

תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top