חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צור עולם של יין – CUVEE B DE CHATEAU SAINTE BEATRICE 2021 – B דה סנט ביאטריס, Baron Herzog CHARDONNAY 2020, Herzog Chenin Blanc Late Harvest 2021, Herzog Lineage CABERNET SAUVIGNON 2020, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. "צור סוכנויות" מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות!  צור עולם של יין ממליץ על: CUVEE B DE CHATEAU SAINTE BEATRICE 2021 – B דה סנט ביאטריס, Baron Herzog CHARDONNAY 2020, Herzog Chenin Blanc Late Harvest 2021, Herzog Lineage CABERNET SAUVIGNON 2020, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

CUVEE B DE CHATEAU SAINTE BEATRICE – B דה סנט ביאטריס

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד חיוור פרובנס קלאסי, עם גווני נחושת אדומה, צלול מבריק עם שוליים בוהקים. באף, אשכולית אדומה, פריחת סיגליות והדרים, תות שדה, ניחוחות חמוצים. בחך, דובדבן חמצמץ, אבטיח, תות שדה, ויטאליות רעננה, חומציות בינונית עם טעמי פירות מלון שמתעגלים בסיומת נעימה ויבשה. האופי הקליל והפירותי של יין זה הופך אותו להתאמה מושלמת למרפסת אחר הצהרים לצד אבטיח וגבינה בולגרית, או בשעת שקיעה על שפת הים, ליד זוגות אוהבים, מוקפים בהמון חברים.

על היקב: בין האלפים הצרפתיים מצפון לחופי הים התיכון בדרום משתרע חבל פרובאנס, מהיפים
והמפורסמים בצרפת. לצד שדות הלבנדר והחמניות, מייצרים בחבל זה יין ייחודי ומשובח. שאטו רובין הממוקם במרכז פרובאנס, הינו מטירות היין העתיקות בצרפת. החלו לייצר בו יין כבר במאה ה-14, מאז ומתמיד היה לשם דבר עקב הטרואר הייחודי בו חונן והזרימה הטבעית המושלמת של הקרקע. בכרם נטועים 13 סוגים שונים של ענבים וביקב מייצרים בצורה חדשנית את יינות פרובאנס הקלאסיים.

הרכב זני: גרנאש, סינסו, קברנה סוביניון וקצת סירה

על היין: בציר זה עם צבעי השמש והניחוחות של פרובנס, מכבד את מסורת גידול היין האזורית תוך שימוש בטכניקות המודרניות ביותר. יין פרובאנס טיפוסי זה מציע יחס תענוג-מחיר ייחודי. קירור הבציר מיד עם הגעת הענבים למרתף, ולאחר מכן מריחה פלקולרית לכמה שעות על סינסו וגרנאש.

רשמי טעימה מטעם היקב: צֶבַע, ורוד בהיר מבריק יפהפה, עם ורוד סלמון באף: פירות יבשים, שקדים, צימוקים, פיסטוקים מעורבבים עם תווים מינרליים של גיר. בפה: חיך עדין עם תווים של דומדמניות ותות בר, החושף יין רך ורענן. לאחר מכן כבישה פניאומטית רכה עם בחירת המיצים הראשונים. תסיסה מווסתת תרמית בין 16 ל-19 מעלות צלזיוס. יישון על משקע עדין עד לביקבוק.

בקבוק: 750ml

טמפרטורת הגשה מומלצת: כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית להגישו בטמפרטורה של 10° 8°℃

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

2020 Baron Herzog CHARDONNAY

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות שופעי חיים של פריחת הדרים, פרחים לבנים, לימונית ואגסים מזמינים את הלגימה הראשונה. בחך, טעמים של קומקוואט, תפוח וקליפת לימון, רוקדים עם מסגרת הרמונית של חמיצות עסיסית, מה שהופך אותו מאוד תכליתי בשולחן האוכל. רמזים לקליפת קלמנטינה ותפוח ירוק עדין נשארים על הגימור העסיסי.

מותג: ברון הרצוג שרדונה

סגנון: יין לבן יבש

זן: שרדונה

אזור: קלארקסבורג, קליפורניה

על היקב: משפחת הרצוג החלה בייצור יין בצ'כיה לפני למעלה ממאתיים שנה. יינה המצויין עיטר שולחנות קיסרים ורוזנים ואבי המשפחה אף קיבל תואר אבירות על כך. כשעברה המשפחה לארה"ב באמצע המאה הקודמת היא השתלבה בטבעיות בתעשיית היין המקומית. יקב הרצוג ממוקם בקליפורניה בירת ה"עולם החדש" ומפיק יינות המתאימים לז'אנר.

מאפיינים: היין עם גוף מלא ומורכב, עם רמזים לאגס אפוי, פריחת תפוח לימון מאייר, ונגיעה של קרמל.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750ml

כשרות: מבושל. כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף באישור הרבנות הראשית לישראל

טמפרטורת הגשה מומלצת: כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית להגישו בטמפרטורה של 10° 8°℃

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

2021 Herzog Chenin Blanc Late Harvest

רשמי טעימה שלי: אם יש משהו שאני יכול ורוצה להצטער עליו זה שהתענוג הזה מגיע בבקבוק קטן של 375 מל"ל וזה נגמר לפני שלא נשאר…יין מתוק, פירותי ועשיר. חלת הדבש מעוררת הפה ותווי הפירות הטרופיים שלו הם תענוג צרוף. יין מתוק ממש מענג. יש לו איזון מדהים של מתיקות וחומציות מהשנין בלאן, עם בשלות פרי, הנמצאת כאן בהמון טעמים טרופיים של פירות האבן, כמו גם תווי אפרסק ואגס מסוכרים. אהבתי.

מותג: הרצוג בציר מאוחר

סגנון: יין קינוח לבן

זן: שנין בלאן

אזור: קלארקסבורג, קליפורניה

על היקב: משפחת הרצוג החלה בייצור יין בצ'כיה לפני למעלה ממאתיים שנה. יינה המצויין עיטר שולחנות קיסרים ורוזנים ואבי המשפחה אף קיבל תואר אבירות על כך. כשעברה המשפחה לארה"ב באמצע המאה הקודמת היא השתלבה בטבעיות בתעשיית היין המקומית. יקב הרצוג ממוקם בקליפורניה בירת ה"עולם החדש" ומפיק יינות המתאימים לז'אנר.

מאפיינים: יין מתוק מהגפנים הבוגרות באיזור לודי שבקליפורניה המעניקות לו טעמים עזים במיוחד.גוף מלא, עסיסי ומתוק, עם ניחוחות פירותיים ופרחוניים. מציג מרקם עשיר במיוחד, סיומת פירות יער מתקתקה, גוף מלא ואיזון מושלם.

 אוכל ויין: יין קינוח מושלם ומתאים לליווי פירות טריים, מאפים ועוגות.

אלכוהול: 8.9%

בקבוק: 375ml

כשרות: מבושל. כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף באישור הרבנות הראשית לישראל

טמפרטורת הגשה מומלצת: כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית להגישו בטמפרטורה של 6° -8°℃

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪.

Herzog Lineage קברנה סוביניון 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון אודם יפהפה. באף, ניחוחות מפתים של דובדבן שחור טרי, סוכר שרוף ועשן קל שממלאים את הכוס שלך. בחך, טעמים מתפתחים עם וניל, פירות כהים בשלים, קפה קלוי וניואנסים של תבלינים. יין בעל גוף מלא זה מעוגל עם טאנינים חלקים וגמישים שמתבהרים עם מגע של חומציות מאוזנת היטב.

מותג: הרצוג

סגנון: אדום יבש

הרכב זנים: קברנה סוביניון

תיאור היקב את היין: קברנה סוביניון נועז ועשיר המציג ניחוחות נפלאים של דובדבן שחור, פטל שחור וטבק, תחושת פה רכה, וטאנינים רכים.נעימים ועשירים הופכים את היין למתאים במיוחד למאכלים.

אזור: קלרקסבורג , ארה"ב

אודות היקב: משפחת הרצוג החלה בייצור יין בצ'כיה לפני למעלה ממאתיים שנה. יינה המצויין עיטר שולחנות קיסרים ורוזנים ואבי המשפחה אף קיבל תואר אבירות על כך. כשעברה המשפחה לארה"ב באמצע המאה הקודמת היא השתלבה בטבעיות בתעשיית היין המקומית. יקב הרצוג ממוקם בקליפורניה בירת ה"עולם החדש" ומפיק יינות המתאימים לז'אנר.

אלכוהול: 14.0%

בקבוק: 750ml

טמפרטורת הגשה מומלצת: כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית להגישו בטמפרטורה של 16° 18°℃

כשרות: רבי ויינברגר. מבושל. כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף באישור הרבנות הראשית לישראל

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

"צור עולם של יין"

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

פקס: 035793211

 [email protected]

תמונות: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top