חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה סוד רזרב פטיט וורדו 2020 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

היינן עמיחי לוריא מייצר ביקב שילה הנמצא בשילה יישוב קהילתי דתי בשומרון במרחק 15 ק"מ מהעיר אריאל כ- 300.000 בקבוקים בשנה. הענבים ליינות היקב, מגיעים מכרמים איכותיים הנטועים באזור שילה ובנימין וממקומות נוספים בארץ והכרמים פרושים כיום על למעלה מ- 450 דונם וממשיכים לטעת כל שנה. הבסיס הטבעי ליקב שילה המודרני נשען על העובדה שיין, היה חלק מהמסורת היהודית ושפע הגתות העתיקות שנמצאו בשומרון וליד הישוב שילה הן ההוכחה לכך. סיסמת היקב היא: "שורשים קדומים – יקב עכשווי". יינות המגיעים מהשומרון, מביאים עמם תמיד משהו אחר, משהו ייחודי המביא לידי ביטוי את הטרואר המקורי עם דבר מה נוסף, תרצו תקראו לזה המשכיות של מסורת, תקראו לזה אמונה ועבודת האדמה, תרצו תקראו לזה רוח הקודש, ובבקשה, שלא תעזו להכניס לטעימת ולאהבת יין, פוליטיקה. היא לא שייכת. ולעולם לא תהיה מבחינתי שייכת ליין, אותו יש לבחון ולטעום, אובייקטיבית נטו. יקב שילה סוד רזרב פטיט וורדו 2020 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב שילה סוד רזרב פטיט וורדו 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק דיו. אף, ענק, שופע ויטאליות, מפוצץ בפירות יער שחורים ואדומים, אוכמניות-לבנדר, מסבירי פנים וטעמי פרי משלימים רמזים, של פירות כהים ומולסה. בחך, ליבה עשירה ומרוכזת של פטל שחור, מצופה דובדבן חלק ותווים של ליקוריץ. גוף מלא, עם מבנה נהדר הנתמך על ידי טאנינים עשירים ובשלים, תווי בורדו קלאסיים כל כך, המבטיחים גימור ארוך ומרקם נפלא. למרות שהוא שתי ועכשווי, העוצמה והריכוז של היין הזה, נותנים לו פוטנציאל להתיישן במשך עשר שנים או יותר מהבציר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי פטיט ורדו מהחלקות המובחרות ביותר של היקב

אלכוהול: 15.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין השתבח בחביות עץ אלון צרפתי במשך 18 חודשים. היין ימשיך וישתבח היטב בשנים הקרובות.

לא מסונן.

תאריך מילוי: יוני 2022

יינן: עמיחי לוריא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרבנות האזורית מטה בנימין. בהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק. בהשגחת טארטיקוב. כשר למהדרין לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש ערלה טבל ושביעית הופרשו תרומות ומעשרות כדין. ברכתם בורא פרי הגפן גם לשיטת מר"ן הבית יוסף. לא מבושל. K P

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב שילה

עמיחי   050-342-2268

[email protected]

[email protected]

אזור התעשייה שילה

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top