חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנחנו על המפה: יקב הרי גליל זכה ב-3 מדליות זהב בתחרות היין הבין לאומית היוקרתית MUNDUS VINI

יקב הרי גליל זכה ב-3 מדליות זהב בתחרות MUNDUS VINI, בתחרות היין היוקרתית שנערכה בגרמניה לינות יראון 2020, יראון סירה 2020 ואלון 2020.

התחרות נערכה בגרמניה בשבוע שעבר, התמודדו בה יקבים מכל העולם מדינות ושפטו מומחי יין בינלאומיים.
זו לא השנה הראשונה שהיקב זוכה בפרסים היוקרתיים אלא שנה 4 ברצף!

במהלך חודש מרץ, יטוסו נציגי היקב לתערוכת ProWine בגרמניה, תערוכת היין הגדולה באירופה, בה יקבלו את הפרס היוקרתי והמכובד, ויציגו את מיטב היינות האיכותיים של היקב ללקוחות מכל רחבי העולם.

קשת רזילי מיכאלי, מנהלת יקב הרי גליל: " אזור הגליל העליון הינו אזור יין איכותי ביותר יש בו טרואר מצוין לגידול ענבים איכותיים ליין. אנחנו גאים לקבל בכל שנה הכרה בין לאומית שמוכיחה שיין מקומי ומקיים יכול להיות איכותי, טעים ובשורה אחת עם היקבים הטובים בעולם."

היינות הזוכים:
יראון 2020 – יין הדגל של היקב, בלנד המופק מענבים הגדלים בכרמי הגליל העליון. זהו יין עוצמתי בעל צבע בורדו בוהק, מלווה בארומות שופעות של גרגרי יער, דובדבנים וריבת שזיפים על רקע ניחוחות מתובלים של וניל, עשבי תיבול ועץ אלון קלוי.
יין מאוזן היטב, גוף מלא וסיומת ארוכה וקלאסית. הרכב זני: %59 קברנה סוביניון, 29% מרלו, 7% פטי ורדו, 5% סירה.

יראון סירה 2020 – יין עשיר בעל ארומות בשלות של פטל שחור, שזיף סגול, תותי עץ וריבת אוכמניות עם רמזים לקקאו, ורגבי אדמה . היין עוצמתי ומאוזן היטב, בעל מרקם מלטף, גוף מלא וסיומת וארוכה. בשנה שעברה, זכה יין זה בפרס היין הטוב ביותר מישראל.
הרכב זני: 100% סירה.

אלון 2020 – יין אדום יבש אטום בצבע, ליין ארומה של דובדבן בשל, פירות יער, רגבי אדמה, עשבי תיבול, חמאה ועץ אלון קלוי. ליין מרקם מלא עם סיומת ארוכה ומענגת. אלון 2020 התיישן במשך שנה בחביות עץ אלון צרפתי.
הרכב זני: 26% קברנה סוביניון, 30% סירה, 29% מרלו, 15% קברנה פראנק.

בנוסף, בתחרות בינלאומית שנערכה בקנדה לפני מספר שבועות, Sélections Mondiales Des Vins Canada, זכה אלון 2019 במדליית זהב.

צילום יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top