חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאווה ישראלית: יקב רמת הגולן גרף 7 מדליות זהב ואת התואר היין הישראלי הטוב ביותר בתחרות היין MUNDUS VINI

יקב רמת הגולן זכה ב-7 מדליות זהב בתחרות היין הגדולה בעולם, והיין "ירדן מלבק 2019"
של היקב זכה גם לתואר היין הטוב ביותר בקטגוריית היינות הישראליים
בתחרות MUNDUS VINI הגרמנית.

התחרות היוקרתית נערכה בשבוע שעבר בגרמניה, והתמודדו בה למעלה מ- 7,500 יינות מכל העולם, אותם טעמו והעריכו 242 מומחי יין בינלאומיים מ-46 מדינות.

את המדליות, עתיד לקבל היקב במסגרת תערוכת הProWein-, תערוכת היין הגדולה באירופה שעתידה להתקיים במהלך החודש הקרוב בגרמניה.

אסף בן-דב מנכ"ל יקב רמת הגולן: "אנחנו נרגשים מתוצאות תחרות ה- MUNDUS VINI, תחרות יין בינלאומית יוקרתית אשר מביאה לקדמת הבמה את היקבים והיינות הטובים בעולם. אנחנו גאים גם כאן לייצג את מדינת ישראל, ואת איכות היין הישראלי לעולם. מדובר בזכייה חשובה מאוד עבורנו המתווספת לזכיות רבות בתחרויות יין יוקרתיות ברחבי העולם".

ויקטור שונפלד היינן הראשי של יקב רמת הגולן: "תוצאות התחרות הן מתנה נהדרת לחגיגות ה-40 ליקב. הכרה כמו זו היא עדות לכך שהמותג ירדן ממשיך למצב את עצמו כשגריר המוביל של יין ישראלי איכותי בעולם, ורמת הגולן ממשיך למצב את עצמו כאזור גידול יין יוצא מן הכלל. שבע מדליות הזהב שזכינו בהן בתחרות, משקפות חמישה זנים שונים ושלושה סוגים שונים של יין- אדום, לבן ומבעבע, ונדיר שאזור אחד מייצר את כל אלה בצורה כל כך מוצלחת. אני חושב שההכרה לה זכינו משקפת גם את המחויבות ארוכת הטווח של יקב רמת הגולן לאיכות, מחויבות הנמשכת כבר 40 שנה ותמשיך בתצורת שימור ושיפור איכות היינות שלנו גם בהמשך הדרך".

היינות הזוכים:
ירדן מלבק 2019, זכה גם בתואר היין הטוב ביותר בקטגוריית היינות הישראלים – יין עטור פרסים המיוצר מ-100% ענבי מלבק. זהו יין בעל גוף מלא, המשלב ריכוז טעמים טוב יחד עם טאנינים רכים.
ירדן קצרין שרדונה 2020 – יין לבן יבש, זהו יין שרדונה עשיר, נעים לשתייה ואלגנטי, בעל גוף מלא, המציג סיומת חלקה וארוכה.
ירדן קצרין בלאן דה בלאן 2009 – יין לבן מבעבע, מיוצר כולו מענבי שרדונה הגדלים בצפון רמת הגולן, אזור הגידול הקריר ביותר בישראל. היין מיוצר בכמות מוגבלת ביותר של בקבוקים ובדקדקנות אך ורק על פי השיטה המסורתית, הכוללת בציר ידני, סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. היין עבר פיקוק (דיסגורג’ינג) לאחר 10 שנות התיישנות על גבי השמרים.
ירדן מרלו כרם אלוני הבשן 2018 – יין מכרם יחידני, מהכרמים המובילים של היקב, בעל גוף מלא ועשיר בטעמים.
ירדן קברנה סובניון 2019 – ירדן קברנה סוביניון יוצר מענבי קברנה סוביניון הגדלים באקלים הקר ובגובה הרב הייחודיים לרמת הגולן. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.
ירדן סירה 2019- ירדן סירה יוצר כולו מענבי סירה הגדלים בכרמי היקב במרכז וצפון רמת הגולן.
היין יושן בחביות עץ אלון צרפתי קטנות למשך 18 חודשים.
גמלא קברנה סובניון 2020– המורכב מ- 100% ענבי קברנה סוביניון אשר מגיעים מכרמי היקב שברמת הגולן. היין התיישן למשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

קרדיט תמונה: יח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top