חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נבו – שרדונה 2021, מרלו 2019, בלנד 2019, פטיט וורדו 2019, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

בלב הרי יהודה שוכן יקב נבו המשלב אמנות ויצירת יין "באהבה, נשמה ושמחת חיים" יקב נבו הוא יקב בוטיק משפחתי ,כשר, שהוקם בשנת 2002 וממוקם במושב מטע שבהרי ירושלים, אזור כפרי אשר גידלו בו גפן יין עוד מימי אבותינו. מקור היין בענבים איכותיים הגדלים בכרם נבו במושב מטע, אזור אידיאלי לגידול גפן יין, המשלב שמש חמימה ולילות קרירים, קרקע עשירה במינרלים וכמות משקעים מתאימה. היקב מייצר כ- 20,000 בקבוקים בשנה ומתמחה בייצור יינות אדומים יבשים מזנים שונים- קברנה סוביניון, מרלו, פטיט ורדו ועוד. משנת 2013 החל היקב בייצור יין רוזה מאשכולות שלמים ומשנת 2020 גם יין לבן מענבי שרדונה. בשנת 2010 , נטעה המשפחה בסמוך ליקב כרם יין מזן מרלו. מכרם זו מיוצרות סדרות ייחודיות ואיכותיות. מתן דגש על דילול הפרי, אוורור הכרם ושילוב טכנולוגיות מתקדמות, תורם לאיכות פרי גבוהה שמתבטאת בצבעים עזים וטעמים בשלים. היינות האדומים מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ומיוצרים בסדרות מוגבלות, מה שמאפשר ליינן להעניק מגע אישי בתהליך העשייה. יקב נבו, שרדונה 2021, מרלו 2019, בלנד 2019, פטיט וורדו 2019, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב נבו – שרדונה 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, בהירות מבריקה, צהוב חיוור, צעיר גוונים ירוקים. באף, אפרסק לבן ועץ אלון קלוי בהיר. הארומה עוברת אל החך, עם תווי פירות עשירים של נקטרינה, אשכולית ואפרסק לבן. חך אמצע קרמי מדגיש את גוונים של טוסט עם חמאה, עם רמזים של אלון מאובק. מונע פירות וממוקד, הסיום ארוך ונקי.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: זה הבציר השלישי של השרדונה ביקב נבו. ענבי השרדונה גדלו בחלקה ייחודית בעלת קרקע רדודה במיוחד בכרם במושב מטע. יין לבן בהיר בצבע קש, יבש, גוף בינוני, עם טעמים של פרי עץ הדר, תפוח ירוק ואננס. פריך וחומצי במידה. אלכוהול נמוך. רצוי להגיש את היין בטמפרטורה קרה לצד מנות דגים, גבינות עזים וירקות.

אלכוהול: 11.8%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 60% מיכלי נירוסטה, 40% חביות

יינן: נבו חזן

טמפרטורת הגשה מומלצת:  10- 8־℃

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב נבו מרלו 2019

רשמי טעימה שלי: באף, שכבות מורכבות של דובדבן שחור, שזיף, דומדמניות ופירות יער, מתערבבים עם רמז לתבלינים. בחך, זהו יין נדיב, הפירות קדימה, אך מובנה היטב, ומציע טעמי דובדבן ודומדמניות אדומות, המודגשות על ידי אלון קלוי ואספרסו. הטאנינים הרכים, העדינים והאלגנטיים של ענבי המרלו, נושאים את הניחוחות והטעמים הללו לסיומת ארוכה, משיית ומתמשכת. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מרלו שנבצרו מחלקת כרם ייחודית במושב מטע.

תיאור היין על פי היקב: גידולה המיוחד של החלקה תרם לצבעים וטעמים עשירים ומורכבים. גוף מלא ומורכב, מתאפיין בטעמים עשירים של פרי אדום ושחור וארומות של עץ אלון קלוי. הטאנינים רכים ומאוזנים, סיומת ארוכה ומענגת. ליין חלון שתייה ארוך ופוטנציאל גבוה להשתבח ולהתיישן לאורך זמן.

התיישנות: היין התבגר כ- 20חודשים בחביות צרפתיות אשר יוצרו מעצי אלון עתיקים מאזורים שונים בצרפת.

אלכוהול: 14.3%

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: נבו חזן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18 – 16־℃

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 220 ₪.

יקב נבו בלנד 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם כהה. באף, ניחוחות של סיגליות, פרי קאסיס כתוש, פירות יער אדומים, דומדמניות, דובדבנים, ארז קלוי, רצפת יער, תה שחור ואדמה מאובקת. בחך, היין עשיר בטאנינים שנמסו והשאירו אותי עם סיומת ארוכה ועוצמתית אך אלגנטית המציגה רמז מרוכז של פטל, קאסיס, דובדבן, גרגרי בר כתושים, עשן, אדמה רטובה, וניל ומינרלים רכים באבקה. יין מורכב ומשיי זה, משדר איזון והרמוניה יוצאי דופן.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 60% ענבי פטיט וורדו, 30% ענבי קברנה סוביניון, 10% ענבי מלבק.

תיאור היין על פי היקב: היין הופק משלושה זנים שהותססו והתיישנו כל אחד בנפרד כ- 18חודשים. בחביות עץ אלון צרפתי חדשות וישנות, המהוות שילוב של עולם ישן ועולם חדש. המפגש של שלושת זני ענבים שנבחרו בקפידה מחלקות ייחודיות שונות בכרם, תרם ליצירת יין בעל רבדים עוצמתיים ומורכבים. בעל סיומת ארוכה ומאוזנת וחלון שתיה ארוך.

 אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 18 חודשים

יינן: נבו חזן

טמפרטורת הגשה מומלצת:  18- 16־℃

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 170  ₪.

יקב נבו פטיט וורדו 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול-אודם עשיר ועמוק. באף, תווים מושכים של דובדבן שחור, אוכמניות, סיגליות, ארז ותבלינים. יין עם ליטוש ועומק. בחך, המרקם הקטיפתי, ליבת הפרי העסיסי, החמיצות הרעננה והאורך הבולט, מפגינים טעמי דובדבן שחור, אוכמניות, ארז, תבלינים, סיגלית וסיומת ארוכה.

סוג היין: היין מורכב מ 100% ענבי פטיט וורדו

הרכב זני: 100% ענבי פטיט וורדו

תיאור היין על פי היקב: היין עוצמתי פירותי ופרחוני, בעלי טעמי פרי שחור לצד עשבוניות תבלין ארץ ישראלית. הצבע אדום עז, עמוק ומבריק וטאנינים עשירים במיוחד. בעל מרקם רך ועגול עם סיומת ארוכה ומענגת. היין בעל פוטנציאל יישון ארוך.

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: התבגר כ-23 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי 300 ליטר Grand Reserve השימוש בחביות מסוג זה מעניק ליין ארומה וטעם מבוקרים של עץ עדין.

יינן: נבו חזן

טמפרטורת הגשה מומלצת:  18- 16־℃

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪.

יקב נבו

0526071780
0526071866
משק 57, מושב מטע

קרדיט תמונות: אתר האינטרנט של היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top