חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב כמיסה "קל 10%" בציר 2020 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

"יקב כמיסה (לשעבר יקב דלתא), שוכן ברמת דלתון. כרמי היקב נטועים בגובה רב, על אדמה משובחת, בלב אזורי היין המובחרים מרום הגליל ומרום הגולן. גיל הגפנים, יחד עם המאפיינים הטבעיים, מספקים לאנשי היקב, את מיטב הענבים ליצירת היין, והאקלים האידיאלי תורם לתהליך הבשלה איטי, שמבטיח את מורכבות הטעם ואיזון הרבדים. ביקב כמיסה, מקפידים על כל שלבי הייצור על מנת לייצר את יינותיהם. הם משתמשים בציוד טכנולוגי עתיר ידע, החל משלב מיון הגרגרים וסחיטת הענבים, דרך התבגרות היינות בחביות עץ האלון ועד קו מילוי הבקבוקים. היקב משמש לא רק לתהליכי ייצור היינות, אלא גם כמעבדת מחקר, בה מבצעים את השיפור המתמיד באיכות היין ובמאפייניו. בזכות אג'נדה זו, הם מייצרים יינות פורצי דרך, בעלי מאפיינים ברורים, בריאותיים, וייחודיים בעולם המייצגים נאמנה את הכרמים. הכרמים של היקב, הם לב העשייה, ההכרות האינטימית של יהודה כמיסה היינן באדמות הגליל והגולן וניסיונם רב השנים של משפחת כמיסה בחקלאות וכורמות, הביאו במשך השנים חוזקה על מיטב כרמי האזור. מיטב כרמי היקב נטועים בגובה רב על אדמה משובחת בלב מרום הגליל והגולן. יהודה כמיסה, מבעלי היקב והיינן הראשי, הינו יינן וחקלאי יוצא מן הכלל שגדל בין הכרמים של מרום הגליל, ואשר סגנון העבודה הייחודי שלו כבר הספיק להטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. יחד אתו, עובדים אנשי היקב, כולם בני האזור, על מנת להמשיך ולייצר את יינות האיכות של יקב כמיסה.
כרמי היקב נטועים בגובה רב, על אדמה משובחת, בלב אזורי היין המובחרים מרום הגליל ומרום גולן. גיל הגפנים, יחד עם המאפיינים הטבעיים מספקים ליקב את מיטב הענבים ליצירת היין, והאקלים האידיאלי תורם לתהליך הבשלה איטי, שמבטיח את מורכבות הטעם ואיזון הרבדים.
יהודה כמיסה – בעלים ויינן, הינו יינן יוצא דופן, עם סגנון עבודה ייחודי, המייחס חשיבות עליונה לאיכות תהליך ייצור היין.
החל מבדיקות קפדניות בכרמים, דרך תהליכי המיון, התסיסה וההשתבחות, וכלה בתהליך הבקבוק המבוקר והמוקפד. במשך שנים רבות הוא מטביע חותם מיוחד ואיכותי באופן יוצא דופן בעולם היין הישראלי. צוות הייננים של היקב, כולם בני האזור, שגדלו בין הכרמים של מרום הגליל והגולן, מציגים סגנון העבודה ייחודי שכבר הספיק להטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. יקב כמיסה "קל 10%" בציר 2020 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב כמיסה "קל 10%" בציר 2020 

רשמי טעימה שלי: באף, תווים של פטל, דובדבנים ושזיפים, מאוזנים עם גרידת תפוז, תבלינים, אדמה וקצת פלפל שחור. תערובת שווה של קברנה ומרלו, היין בעל גוף קל עד בינוני הוא נעים לשתייה, טעים ומשביע. להנאה מושלמת, הגישו אותו מעט מצונן, גם ביום קיץ חם.

"יקב כמיסה הינו יקב מוביל בארץ בנושאי בריאות הכרם והיין. היקב משקיע רבות במחקר ופיתוח ויחד עם טכנולוגיה עתירת ידע מייצר יינות פורצי דרך אשר מייצגים נאמנה את הכרמים".

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 50% קברנה סוביניון 50% ענבי מרלו

תיאור היקב את היין: "כמיסה קל 10%" הינו יין המציג שילוב בין ריחות פרי אדום חמצמץ לצד מתקתקות עדינה, מרקם מעודן ביותר וסיומת נעימה.

אלכוהול: 10%

בקבוק: 750 מל"ל

ידידותי לטבעונים

תאריך מילוי: אוגוסט 2021

התיישנות: 12 חודשים

יינן: יהודה כמיסה

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 -12 ־℃

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין. ללא חשש עורלה ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות. בקבוק חדש. לא מבושל. בהשגחת הרב אלמשעלי יוסף, רב המועצה האזורית מרום הגליל. כשר לפסח. בהשגחת הבד"צ העדה החרדית ירושלים. U P

מחיר מומלץ לצרכן:  80 ₪.

יקב כמיסה

פארק תעשיות רמת דלתון
טל’: 04-6002655
דוא״ל: [email protected]

ימים ושעות פעילות
א' – ה': 16:30 – 8:30 / יום שישי: 12:30 – 8:30 / שבת: סגור

קרדיט תמונה: איל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top