חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב קטלב קברנה פרנק 2017, קברנה סוביניון 2017, יודאיקה 2018, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

"יקב קטלב הוקם בשנת 1998 על ידי יוסף יתח, והוא מחלוצי יקבי הבוטיק הכשרים בארץ. היקב מקפיד לייצר את היינות מכרמים הגדלים במושב נס הרים שבהרי יהודה. יינות קטלב מיושנים בחביות עץ אלון לתקופה של לא פחות מ 24 חודשים ומתאפיינים בגוונים כהים ועזים, בארומות נהדרות ובטעם עמוק ופירותי, תוך הקפדה ושמירה יתרה על כל בקבוק. יינות קטלב הם כשרים למהדרין (לא מבושל). זו הפילוסופיה של היקב: כשאנחנו מביטים באשכולות שעל הגפנים, אנחנו רואים שם את בקבוקי היין ואת האנשים שנהנים מהם. כשאנחנו רואים את הבקבוקים שעל השולחן, אנחנו מזהים בתוכם את אותם אשכולות שהתחלנו איתם את הדרך. הכנת היין מבחינתנו היא חקלאות לשמה – החל מהבחירה לגדל את הגפנים דווקא באדמת הרי יהודה, דרך ההקפדה על תפישת גידול הכרמים שלנו ועד לבציר הידני שנעשה בידיים קרובות ואוהבות. משם, כל שנותר הוא לסמוך על היין ועל הזמן שיעשו את שלהם בחבית". יקב קטלב קברנה פרנק 2017, קברנה סוביניון 2017, יודאיקה 2018, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב קטלב קברנה פרנק 2017

סוג היין: אדום יבש

רשמי טעימה שלי: צבע, ליבת נופך כהה, בהירות מבריקה בכוס. באף, דובדבנים כהים, ירקרקות פלפל ירוק מרומזת, פטל שחור ודובדבן, רמזים לפלפל שחור ווניל וניחוחות רוקט מפולפלים קופצים מהכוס, ומגרים את החושים ללגום את הלגימה הראשונה. בחך, טעמים עזים ועסיסיים של פירות יער אדומים בשלים, עם תווים מקורמלים של תאנה, דובדבן ושזיף, שזורים יחד באלגנטיות בחבית. טאנינים מוצקים וחומציות מאוזנת, מקיימים את ההבטחה מהאף ומינרליות ברורה בסיומת. הגימור ארוך וטאני, יבש, מאוזן ומלא, פירותי עם טעם שיורי מתובל. יופי של יין, מהטובים מסוגו שמסתובבים פה.

הרכב זני: 100% קברנה פרנק

תיאור היין על פי היקב: יין זני ונדיר (100% קברנה פרנק) ריחות של פלפל ירוק, יין עשבוני ומתובל. טאנינים רכים ונגיעות עדינות של חבית. סיומת בינונית-ארוכה, שמושכת ללגימה נוספת.

אלכוהול: 14.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

יינן: יוסי יתח

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18-16 ־℃

כשרות: כשר למהדרין רבנות מטה יהודה, K P כשר למהדרין לפסח. לא מבושל. ללא חשש טבל עורלה ושביעית יקב שומר שמיטה

מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪.

יקב קטלב קברנה סוביניון 2017

רשמי טעימה שלי: היין ממוקד באופן מרשים, עם אף שופע ניחוחות עשירים ומפיץ תווים של פטל שחור מרוכז, פרי קסיס, ליקוריץ שחור, דובדבנים, אניס ועץ אלון רך. בחך, היין בעל גוף מלא, עם טאנינים בעלי מבנה מדהים, המפנים את מקומם לרמזים של פטל שחור, תבלינים אקזוטיים, מינרלים רכים ומגע של עץ אלון קלוי. זהו יין מרוכז "גבר גבר", אינטנסיבי מורכב, אך מאוזן באלגנטיות. ליין זה יש, כפי שלמרבית היינות של היקב, פוטנציאל יישון של רץ למרחקים ארוכים, של לפחות עוד שני עשורים ועם זאת, הוא נגיש ביותר כעת. וואו כאילו ולא פחות.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% קברנה סוביניון

תיאור היין על פי היקב: היין מתאפיין בפירותית רבה, טעמי פירות בשלים, שזיפים, פירות יער, וברקע נוכחות עדינה של תבלינים. יין רך ועגול, מלוטש וממוקד היטב, בעל גוון אדום עמוק וכהה. טאנינים רכים נוגעים בעדינות. גימור בינוני עד ארוך עם טעם מלטף שנשאר בפה.

אלכוהול: 14.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי במשך 24 חודשים.

יינן: יוסי יתח

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18-16 ־℃

כשרות: כשר למהדרין רבנות מטה יהודה, K P כשר למהדרין לפסח. לא מבושל. ללא חשש טבל עורלה ושביעית יקב שומר שמיטה

מחיר מומלץ לצרכן: 169.00 ₪.

יקב קטלב יודאיקה 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק. באף, שכבות של פירות קאסיס, אוכמניות, דובדבנים שחורים, חמוציות, דובדבנים, אלון מעושן, פירות, תבלינים ומינרלים. בחך, היין בעל גוף מלא, עם טאנינים נועזים, לעיסים, שציפו את החך באוכמניות קטיפתיות שופעות, דובדבנים, רמיזה מנטולית, עשבוניות, וסיומת נחמדה של פירות יער אדומים, דומדמניות שחורות, תבלינים, אלון קלוי ואדמה מלוכלכת. היין מורכב עם עדינות מלוטשת מהעולם הישן ומשלב באלגנטיות את שכבות הפרי והאדמה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של שלושה זני ענבים – קברנה סובניון (55%), קברנה פרנק (30%) פטי ורדו (15%)

תיאור היין על פי היקב: יין מאוד פירותי עם טעמי אוכמניות, דובדבנים שחורים, וניל, אניס, עשב ירוק, שוקולד מריר וקפה. סיומת ארוכה וגוף מלא.

אלכוהול: 14.5%

התיישנות: היין יושן 32 חודש בחבית עץ אלון צרפתי, לפני ערבוב הזנים.

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: יוסי יתח

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18 – 16־℃

כשרות: כשר למהדרין רבנות מטה יהודה, K P כשר למהדרין לפסח. לא מבושל. ללא חשש טבל עורלה ושביעית יקב שומר שמיטה

מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪.

"החלק העיקרי בייצור יין הוא עצם המפגש עם האנשים ששותים אותו"

יקב קטלב

(יוסף יתח)

025703575 

[email protected] 

קרדיט תמונות: אתר האינטרנט של היקב

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top