חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אורחת בישראל Dr. Emma Walker – Master Blender לרגל השקת מהדורת ה- " Johnnie Walker 'Johnnie Blonde' Blended Scotch Whisky"

לא בכל יום, נופלת בחיכי ההזדמנות לפגוש מקרוב, לשיחה, לטעימה משותפת, לארוחת ערב משותפת, ולהמון חיוכים, חיבוקים ונשיקות תודה כבוד והערכה, של אישיות כל כך בכירה וחשובה, מעולם התחביב האהוב שלי, יין ואלכוהול. מבחינתי, האורחת הזו כל כך חשובה, כאילו אם היה מגיע לא פחות מאשר מוצרט, לארוחת ערב אצלכם בבית, אליכם חובבי המוסיקה הקלאסית.

במפגש אינטימי של עיתונאים וכתבים, שהתקיים במסעדת "התרנגול הכחול" ומטעמים נפלאים של השף שאול בן אדרת, התקיים אירוע חווייתי, כזה שלא יישכח.

לראשונה מזה עשרות שנים, ג'וני ווקר מותג הוויסקי הנמכר ביותר בעולם, משיק לייבל חדש, צעיר ומרענן Johnnie Walker 'Johnnie Blonde שמעניק סטייל קליל יותר לוויסקי.

באוקטובר 2021, הודיעה חברת ג'וני ווקר על מינויו של מאסטר בלנדר חדש ולראשונה בתולדות החברה, התפקיד יבוצע על ידי אישה Dr. Emma Walker – ללא קשר משפחתי ל Walker שעל התוויות של הוויסקי הסקוטי – היא החליפה את Dr. Jim Beveridge, שהיה המאסטר בלנדר של ג'וני ווקר ב-20 השנים האחרונות.

תואר הMaster Blender שהיא מחזיקה בו, הינו הדרגה הגבוהה ביותר באומנות הוויסקי והוא מן הסתם, דורש מערך ייחודי של מיומנויות חושיות, שמושחזות במשך עשרות שנים של עבודת שטח קפדנית, עם אלכוהול ותשומת לב בלתי פוסקת, לפרטים החורגים מהטעם של בני תמותה סתם. Master Blender זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של 200 שנה של החברה, שאישה זכתה לכינוי הנכבד הזה.

"Johnnie Walker Blonde" – רשמי טעימה שלי:

הוא בא על תקן של ENTRY LEVEL אבל עומד הרבה ובזכות עצמו, על שום היותו, רך, נגיש, צעיר, חדשני, בהיר, פירותי, ייחודי, וכזה שהותאם במיוחד למי שלא אהב וויסקי עד היום, או לאלה הנמצאים בתחילת דרכם להכיר ולאהוב וויסקי. הוא נמצא אחרי הג'וני ווקר "רד לייבל", הוא נמצא לפני הג'וני ווקר "בלאק לייבל", ומעל כולם כמובן הג'וני ווקר "בלו לייבל".

הוא מריח פירות יער וקרמל.
נסו את הווניל והתפוח המתוקים, מטפטפים בקרמל.
הרגישו את הגימור החלק והקל.
עשוי בצורה מושלמת כדי לערבב לקוקטייל.  אף, שכאילו תוכנן מראש להתערבב עם לימון, עם אננס, עם תפוח, ועם קרח ופריסה של תפוז, תפוח, לימון, או אננס ולא כלגימה איטית,  ארומות של גלידת וניל, שבבי עץ, לחם פריך, סוכר דמררה, בצק עוגיות, תבלין אפייה ורמז קל של שוקו חם. הלגימה הראשונה מרגישה מעט דלילה עם רמזים לחיטה, עם פרץ של וניל, לימון, חמאה, גביע גלידה, פלפל וקצת אגוזיות וככל שהערבוב סופח אליו את מגוון הארומות והטעמים לכדי מיקשה אחת, מגיעה ההנאה לשיאה.

ג'וני ווקר בלונד חלק ומתוק יותר מוויסקי אחרים, זה הופך אותו למושלם עבור כל מי שאוהב כיף והרפתקאות. הוויסקי המרכיבים את ג'וני בלונד נבחרו במיוחד בשל הארומה החלקה והפירותית שלהם. זה טעים לא פחות לחובבי וויסקי כמו לכל מי שחושב שהוא לא אוהב וויסקי Johnnie Walker Blonde זכה במדליית הזהב של International Spirits Challenge עוד לפני שחרורו.

"Johnnie Walker "Johnnie Blonde

ארץ ייצור: סקוטלנד

מרכיבים: סקוץ' מ-Cameronbridge מעורבב עם וויסקי פירותיים יותר מ-Cardhu, שהבשילו בעץ אלון אמריקאי כדי להוסיף תווים של טופי וקרמל מתוקים, יחד עם טעמי פירות טריים מרחבי סקוטלנד.

ארומה: וניל מעורבב עם טופי בשילוב פירות יער

טעם: וניל מתקתק, תפוח, מגוון תבלינים ונגיעות קרמל לסיומת חלקה וקלילה.

כוסות לבקבוק: 17 מנות של 40 מ"ל.

אלכוהול: 40%

זמן שתייה מומלץ: משעות הצהרים.

נפח: 750 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 95-99 ש"ח.

המלצת הגשה:

ג'וני בלונד וספרייט. מרכיבים: 1 מנה של ג'וני בלונד, 2 מנות ספרייט, פלח לימון. הכנה: לכוס מלאה בקרח, נמזוג מנה של ג'וני בלונד, נמלא את שארית הכוס בספרייט ונקשט בפלח לימון טרי.

ג'וני בלונד ומיץ תפוחים צלול: 1 מנה של ג'וני בלונד 2 מנות של מיץ תפוחים צלול, סלייס תפוח. הכנה: לכוס מלאה בקרח נמזוג מנה של ג'וני בלונד, נמלחא את שארית הכוס במיץ תפוחים ונקשט בסלייס תפוח טרי. נערבב ונשתה.

ג'וני בלונד ומיץ אננס: 1 מנה של ג'וני בלונד 2 מנות של מיץ אננס, פלח לימון. הכנה: לכוס מלאה בקרח נמזוג מנה של ג'וני בלונד, נמלא את שארית הכוס במיץ אננס ונקשט בפלח לימון, נערבב ונשתה.

"Johnnie Walker "Johnnie Blonde הוא וויסקי מיוחד מפתיע וקליל מבית ג'וני ווקר. בלנד מושלם לסקרנים שנהנים מהחיים, הולכים עם האמת שלהם וכמהים לנסות טעמים חדשים ומרגשים.

שילוב של וניל מתקתק, תפוח, מגוון תבלינים ונגיעות קרמל יוצר הפתעה מתוקה אשר מזמינה קהל חדש שתמיד רצה לשתות וויסקי לטעום וליהנות ממנו.

"Johnnie Walker "Johnnie Blonde – הוא בלנד ייחודי המתאים גם לשתייה בצ'ייסרים עם חברים על הבר וגם לערבוב עם מיקסרים שונים במגוון אירועים חברתיים, במסיבות גג, בצהרים ובפיקניק מול השקיעה. הבלנד החדש, מורכב מגריין וויסקי ומסינגל מאלטים פירותיים ממזקקות מובילות בסקוטלנד אשר התיישנו יחד בחביות עץ אלון אמריקאיות המעניקות לו טעמי טופי עדינים.

KEEP WALKING לאורך הדרך, ג'וני ווקר וממשיכי דרכו, היו למובילים בתעשייה וחלוצים בתחומם, הם תמיד שאפו להיות הטובים, החדשניים והיצירתיים ביותר. במשך 200 שנה הם פועלים תמיד בראייה קדימה אל העתיד. נחישות זו, באה לידי ביטוי בכל לגימה של  "Johnnie Walker "Johnnie Blonde המשלבת היסטוריה וחדשנות בבקבוק אחד של קלילות, יופי וטעמים שלא הכירו עד היום.

באמצעות יותר מ-29 מזקקות באזורים הראשיים של סקוטלנד (הנפל, ההיילנד, ספייסייד והאיים), עם מבחר ללא תחרות של חביות וחקירה מתמשכת של מזקקות שנשכחו בזמן, צוות ג'וני ווקר רוצה להמשיך כחלוץ בקטגוריית הוויסקי הסקוטי עם נוסחאות חדשות וחדשניות.

לכל אזור לייצור וויסקי בסקוטלנד יש מאפיינים ספציפיים ופרופילים שונים המבוססים על הטעם שלו. ג'וני ווקר לוקח את העישון של וויסקי איילנד, כגון Caol IIa, כדי לאזן אותו עם פירות ספייסייד, מאלט פרחוני היילנד, ולמגע מסיים, מאלט קרמי ודגנים של Lowland. עם הגישה הזו למגוון כל כך של טעמים וסגנונות של וויסקי סקוטי, לצוות ג'וני ווקר יש את המותרות לייצר וויסקי מאוזנים להפליא שיכולים לשמור על מגוון.

Emma Walker בעלת תואר PHD בכימייה מאוניברסיטת שפילד, בת להורים מליברפול, הצטרפה ל-Diageo, שבבעלות ג'וני ווקר, לפני 13 שנים, ועבדה כבלנדר סקוטי בשש השנים האחרונות. (היא אחראית לתערובת ג'יין ווקר במהדורה מוגבלת של ג'וני ווקר, כמו גם לסדרת ג'וני ווקר בלו לייבל Ghost and Rare.) בתפקידה החדש, היא תוביל צוות של 12 אנשים שייצור ויפתח גרסאות אחרות וחדשות של וויסקי ג'וני ווקר.

המותג בבעלות Diageo הכריז על ההשקה העולמית של ג'וני ווקר בלונד, לאחר הצגתו באמצעות תכנית ההשקה בשנת 2021 בערים בברזיל, מקסיקו, ארה"ב, בולגריה, גרמניה ותאילנד.

ההגשה החדשה תוארה כסגנון "נגיש יותר" של סקוץ' שנוצר כדי לעודד שתיינים חדשים לקטגוריה בהודעה לעיתונות שפרסם המותג.

Johnnie Walker Blonde, הידועה רשמית בשם Johnnie Blonde במהלך תכנית ההשקה שלה, פותחה על ידי יצרנית הוויסקי ג'ורג' הארפר, ובהובלת Emma Walker – Master Blender

הארפר אמר כי בעוד שלוויסקי החדש יש את "עומק הטעם שמצפים לו מעריצי סקוטש", הוסיף: "טעמים מתוקים וחלקים יותר הופכים אותו לבחירה המושלמת עבור אנשים שמחפשים משהו חדש".

"Johnnie Walker Blonde" – "הוא אחד הוויסקי המגוונים ביותר שהצוות הקטן שלנו של יצרני וויסקי מומחים הכין אי פעם", הוסיף.

"זה איפשר לנו לדחוף את הבהירות והחיוניות של הסקוטש הזה יותר מאי פעם", אמר הרפר.

"בברים בכל רחבי העולם שמנו לב לשינוי – שינוי במי שמזמין ויסקי ובאופן שבו הם שותים אותו".

"ג'וני ווקר הוביל את השינוי הזה בסקוטש במשך שנים, ו"Johnnie Walker Blonde" לוקח את מה שאנשים יכולים לעשות עם סקוץ' צעד אחד קדימה. הרבגוניות והחיוניות של הוויסקי הזה הם מה שאני הכי מתרגש ממנו".

.

תצלום הבקבוק: יח"צ IBBLS

תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top