חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר BLACK FLAG 2022

כמי שעוקב מקרוב אחר יקב מדבר וידידיי, בני המשפחה המנהלים אותו, לא יכולתי להתעלם מהבאזזז והקריאה בין השורות, על היין החדש שנולד כמחוות אהבה לכלת יום הולדת והיא יודעת עד כמה אני אוהב אותה. ומכאן גם זכה בציון 87 ומדליית ברונזה מכובדת בתחרות היין הבינלאומית DECANTER 2023. ומכאן מתוך 500 בקבוקים החליטו ביקב להעמיד לרשותכם דרך המועדון 250 בקבוקים ומכאן להרים טלפון זריז לעמיר חריזי אשר על השיווק ולהזמין לעצמי בקבוק זה פשוט מתבקש. וכך על עצמם אנשי יקב מדבר מספרים: "לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר שבו את ליבנו. לכן בחרנו במדבר. אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מרבית לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפלה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימלי." יין במדבר, זה מה שהם עושים!. יקב מדבר BLACK FLAG 2022 בואו ותצטרפו אליי לטעימה.

יקב מדבר BLACK FLAG 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, קש בהיר, עם גוונים ירוקים, צלול, עם שוליים בוהקים. באף, תערובת לבנה ארומטית, בהירה ומלאת חיים, המתהדרת בזר של פריחת תפוז, יערה, ניחוחות פרחוניים קלים, פירות טרופיים והדרים. החך, המרענן עסיסי ומעוגל, חושף לימון-ליים ויוזו פריכים, וטעמי פירות טרופיים בהירים ובשלים, מעניקים ליין הזה אישיות שטופת שמש. הוא מדגיש רעננות, כשהויונייה בולט בבלנד, עם נימות ירקרקות, אליהם מצטרפים טעמים עזים של משמש, אפרסק לבן, נקטרינה וטעמים טרופיים אקזוטיים של גויאבה, אננס ומנגו. מינרליות צור וחומציות מאוזנת, נושאות את הגימור הנקי, הפריך, המתמשך ומרענן. היין הרב-תכליתי הזה, משתלב היטב עם מספר מנות, החל מסלטים קלים ועד פירות ים, ובעיקר עם מאכלים עם שמץ של חריפות – המתיקות העדינה שלו, מספקת איזון לטעמי האוכל. זו המזיגה המושלמת לתחילת ערב, עם מתאבנים, או מגש של סושי. נסו גם עם קארי תאילנדי בטעם, פריטטה עם בצל מתוק וריקוטה, ולזיווג גבינה מושלם.
היין מזכיר את המדבר "לבן 55" המאוד מוצלח וזכור לטובה מבציר 2014, אך נוסף בו משהו שהופך כל יין, ליין "גדול" וזו הכוונה והרצון וכמובן היכולת, להוציא תחת ידך את הטוב ביותר. כאן באים לידי ביטוי יותר מכל הנשמה, האהבה, והטאץ' האישי.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: בלנד כמעט חצי חצי של ענבי ויונייה ושאנין בלאן מהמיכלים הכי מובחרים של בציר 2022

כרם יחידני

סך הכול בקבוקים: 500 – 250 בלבד יוצאים עתה למכירה!

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מל"ל

טמפרטורת שתייה מומלצת: מומלץ להגיש מצונן ב- 8ºC – 10ºC

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת הרבנות הראשית ערד. לסומכים על היתר מכירה. לא מבושל.

ידידותי לטבעונים.

יקב מדבר

לחברי קהילת מידבר בלבד, להתחברות לחצו כאן

עמיר חריזי מועדון הלקוחות: 0525932200

[email protected]

רחוב סדן 10

רובע האומנים ערד 89095

קרדיט צילום: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top