חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזקקת THINKERS הירושלמית משיקה: THINKERS FURTHERED DEW OF B’DOLAH BOURBON בשיווק והפצה של חברת הכרם

"חברת "הכרם", המפיצה ומשווקת מוצרי מזקקת THINKERS הירושלמית, משיקה את הברבן הישראלי הראשון של המותג..THINKERS FURTHERED DEW OF B’DOLAH BOURBON הוויסקי שזוקק ויושן לפי מסורת הכנת הוויסקי האמריקאית המסורתית, נולד בארה"ב, גדל והתבגר בים והתיישן ובוקבק בישראל. שמו של הברבן הישראלי הראשון, DEW OF B’DOLAH, לקוח מהקבלה (טלא דבדולחא) ומתאר איזון הרמוני בין משתנים רבים. בדומה לשמו, הברבן מאופיין בטעמים מעולים ומורכבים, המחמיאים אחד לשני באיזון מושלם. בצמוד לשוק מחנה יהודה, בלב הפועם של בירת הקולינריה של ישראל, יושבת מזקקת THINKERS אשר בה תתקבלו בקבלת פנים ירושלמית חמה ואותנטית. המשקאות החריפים של מזקקת THINKERS מיוצרים ללא פשרות ועם ההבטחה כי: לא ניתן למצוא משקה אחר בעולם המשתווה להם. עולם המשקאות החריפים גאה במנוחתו על זרי הדפנה של העבר וסיפורי האגדות והטכנולוגיות של אתמול פרוסים כשטיח מקיר לקיר. האתמול אכן היה מעניין אך החיוניות נמצאת במחר ועל כן אנו צופים באופק. כיום, הידע שלנו בכימיה, טכנולוגיה, במדע שמאחורי תחושת ההנאה האנושית הינו המתקדם ביותר בכל הזמנים ואף ממשיך להתפתח. ב-מזקקת THINKERS אנו מחברים בקפידה את כל הנקודות מהעבר יחד עם הנקודות החדשות והחדישות ביותר על מנת להוביל את עולם המשקאות החריפים לאופק ומעבר לו. המזקקה שלנו בירושלים הינה בחלקה מעבדת מחקר, בחלקה האחר מעבדת כימייה וחדר עבודה טכנולוגי, בחלקה מרכז ללימוד המוח וההתנהגות ובחלקה סטודיו לעיצוב וכל זאת לצד 100% תשוקה. אומנם זה לא פשוט, אך אנו לעולם לא ניצור מוצר אלא אם כן אנו בטוחים שהמוצר הובא בכל פן שלו לנקודה הכי מתקדמת שיש ואף מעבר לה לכדי יצירת המוצר הכי טוב בקטגוריה שלו. אנחנו מבטיחים. הרעיון של לקיחת דברים ולדחוף אותם אל האופק ומעבר לו על מנת ליצור דבר טוב יותר, אינו חדש. מדובר על דחף אשר קיים אצל מוחות וכישרונות גדולים ורבים אשר חייב להיות מסופק. בכל תחום קיימים הצינורות המובילים קדימה ואף מעבר לו ויוצרים חוויה חדשה וטובה יותר וכעת גם בתחום המשקאות החריפים. ב-מזקקת THINKERS אנו משתמשים בטכנולוגיה בכדי לצמוח לאופק, בקהילה כדי לצמוח לאופק, בתהליכים בכדי לצמוח לאופק, במרכיבים כדי לצמוח לאופק, בקשרים בכדי לצמוח לאופק. בסופו של דבר, באמצעות סינתזת המרכיבים הללו אנו מצמיחים את המוצרים שלנו הלאה ומעבר לו לאופק, אל מקום אשר המשקאות החריפים מעולם לא היו. מים. חלק חיוני מכל משקה אלכוהולי חריף. כאן בירושלים, בקצה המדבר מצאנו משאב שופע עבור הרכיב הקריטי אותו אנו צריכים בתהליך הזיקוק, השמים. יצרנו דרך חדשה לחלוטין בתחום המשקאות החריפים באמצעות יצירת מים מהאוויר, מים היוצרים התמזגות מושלמת למוצרים שלנו. תחושת הפה המדויקת והטעם של המים נישאים ומשלימים את האלכוהול בצורה מושלמת. המהפכנות והמודעות הסביבתית ביצירת מים, המשאב היקר ביותר במשאבי הטבע, ממקם את מזקקת THINKERS בחזית הקדמית של חדשנות ושימור".

בטעימת אורך מודרכת, שנעשתה כולה באנגלית, בפאתוס רב והמון אהבה למוצר וכבוד למוזמנים, מצדו של בנט קפלן מנכ"ל היקב, טעמנו את אותו הבורבון ב- 4- כוסות, משלב הגעתו למזקקה ועד לרגע היכנסו אל הבקבוק, כשבדרך עבר המשקה תהליך ארוך מדויק וקפדני, שתכליתו אחת, להגיע דרך FINE TUNINING אל המוצר הנכסף. 

ויקיפדיה: "בורבון (/bɜːrbən/) הוא סוג של וויסקי אמריקאי מיושן בחבית העשוי בעיקר מתירס. השם נובע משושלת בורבון הצרפתית, אם כי מקור ההשראה המדויק אינו ודאי; המתמודדים כוללים את מחוז בורבון בקנטקי ורחוב בורבון בניו אורלינס, שניהם נקראים על שם השושלת. בורבון מזוקק מאז המאה ה-18. למרות שניתן לייצר בורבון בכל מקום בארצות הברית, הוא קשור מאוד לדרום אמריקה בכלל, ולקנטקי בפרט. בורבון הוכר בשנת 1964 על ידי הקונגרס האמריקני כ"מוצר ייחודי של ארצות הברית". בורבון שנמכר בארה"ב חייב להיות מיוצר בארץ מ-51% תירס לפחות כדי להיחשב כבורבון באופן חוקי, המחית של הוויסקי דורשת מינימום של 51% תירס, כשהיתר הוא כל דגן דגנים. הספירט הצלול שנוצר, הנקרא "כלב לבן", מאוחסן במיכלי עץ אלון חדשים חרוכים ליישון. בפועל, מיכלים אלו הם בדרך כלל חביות מעץ אלון לבן אמריקאי. האלכוהול מקבל את צבעו וחלק ניכר מטעמו מהסוכרים והונילין המקורמלים בעץ החרוך".

THINKERS FURTHERED DEW OF B’DOLAH BOURBON

רשמי טעימה שלי: אף, משמשים, שילוב של טרי ומיובש, עור, סוכר חום, ציפוי עוגת וניל, תבליני אפייה, דבש, נגיעות קרמל, אגס וקינמון בהיר, עם כמה תווים פרחוניים קלים גם כן. רמיזה לאלון/ארז, מגע של מינרלים ואפילו מעט שוקולד חלב, לצד משהו עמוק ואפל מאחור. בחך, טעמי המשמש המורכבים קיימים, לצד "המתיקות" האלכוהולית, דמוית פרי, עם אלון וכמה מינרלים. הסיומת ארוכה, עם "מתיקות" ופירות, המפנים מקום לבניית תבלינים, פחם ועץ, שנשארים די הרבה זמן.

100% סינגל בארל

100% לא מסונן

100% מושלם

מזקקת THINKERSהיא מזקקה צעירה שהוקמה באוקטובר 2018. לאחרונה חתמה על הסכם שיווק והפצה עם "הכרם" והיא עתידה לכבוש את השוק הבינלאומי לאחר שחתמה עם הקמעונאית הגדולה בעולם Total Wine & More (TWM) על הסכם הפצה בלעדי בצפון אמריקה. הוקמה על ידי יעל קפלן ואבי אינגבר. בנט קפלן מכהן כמנכ״ל ומיכאל גינוסר משמש כסמנכ"ל התפעול. בהקמת המזקקה הושקעו כ- 5 מיליון דולר. בנוסף לברבן החדש, מייצרת המזקקה את וודקה 40/60, ושני סוגי ג'ין – ג'רוזלם דריי ג'ין ויזראלי סאנסט ג'ין.

וויסקי ברבן DEW OF B'DOLAH הופק מ-Mash תירס, לתת וחיטה, ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

הוא מגיע מהסדרה הראשונה המיוצרת על ידי המזקקה, הכוללת 140 חביות אשר בושלו, הותססו, זוקקו והוכנסו לחבית על ידי צוות –מזקקת THINKERS.

ארבעה חודשים לאחר הזיקוק, הועברו החביות לספינה אשר התחילה את מסעה האיטי והמקיף על פני האוקיינוס האטלנטי, דרך הים התיכון ועד לחופי מדינת ישראל, מסע שארך שישה חודשים.

בהגיעם לחיפה, החביות הוצבו באוויר הפתוח למשך שלוש וחצי שנים עד שהתזקיק הגיע לשלמות. צוות המזקקה עבד במשך 7 ימים ברציפות וביקבק באופן ידני את כלל החביות.

אלכוהול: לכל חבית, אחוז אלכוהול שונה הנע בין 47.01% ל-47.89%

רשמי טעימה מטעם המזקקה: וניל, קרמל, שוקולד מריר, פולי קפה קלויים

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 350 ₪.

אודות "הכרם"

חברת "הכרם", מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – יו"ר הדירקטוריון, אריאל אפשטיין; המנכ"לית, נורית שמיר (לבית אפשטיין), וסמנכ"לית השיווק, רונית אבנר (לבית אפשטיין).

החברה מעסיקה מעל 200 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של כ-350 מיליון ₪. החברה מייצגת בישראל מאות בתי מותגים שהמובילים והמוכרים בהם הם מותגי הוויסקי "גלנפידיך", "בלויני" ו"גרנטס'", "טולמר דיו" ו"ג'ים בים", וודקה "סטולי", קוניאק "רמי מרטן", ג'ין "הנדריקס", תזקיקים וליקרים דוגמת "יגרמייסטר" ו"קואנטרו", ומגוון יקבים רחב לא פחות עמם נמנים בין השאר "בולינג'ר", "שאפוטייה", "אנטינורי", "אלגריני", "טורס", "וגה סיציליה", "קאטנה זאפאטה", "שאטו סיינט מישל", "וילה מריה" ויקבי "דלתון", "ברבדו" ו"כישור" הישראליים. בתחום הבירה, חברת "הכרם" היא הבעלים של מבשלת "הנגב" הישראלית ושותפה במבשלת "מלכה" ו"הרצל". בנוסף, החברה משווקת מגוון רחב של מותגי בירות איכותיות ובהם "באדווייזר", "בקס", "שוף", "מרדסו", "בלומון", "ברודוג", "פרנסיסקאנר", "פולרס'", "ליפמנס", "דובל" ועוד. חברת "הכרם" גם פועלת בתחום הקפה ומייבאת את מותגי הקפה האיטלקים "וסקובי" ו"לואצה" ואת מותג מכונות הקפה לקהל המקצועי, "לה מרזוקו".

סיורים במזקקה, מתקיימים 6 ימים בשבוע, מראשון ועד שישי, מהשעה 11:00 בבוקר ועד השעה 23:00 בלילה (ימי שישי עד השעה 16:00). באפשרותכם להזמין כעת סיור ישירות באון ליין – סיור קבוע המתרחש פעמיים ביום. לכל שעה אחרת במהלך היום התקשרו

או שלחו הודעה להזמנת סיור.

לכמות משתתפים עד 40 איש משך הסיור – 45 דקות.

מחיר לסיור לאדם 65₪ 

מזקקת THINKERS

התקשרו : +972-2-6205550

מייל: [email protected]

רחוב אגריפס 88, ירושלים

שיווק והפצה של חברת הכרם

קרדיט תמונות: תמונת השער – STEVE HELLERSTEIN יתר התמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top