חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מעליא MA'ALYA ספיישל רזרב – 2019 – 20 חודשי יישון!

כל מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני אוהב יינות מתוקים, אלה המחוזקים, המפנקים, שאל חיכי ומורד גרוני, מתרפקים, מחבקים, במיוחד בלילות חורף קרים, או ללגום לקינוח, לצד בני משפחה וחברים יקרים, אז הימים הקרים מתקרבים ואתם הולכים יחד איתי לקרוא לאורך הזמן, סיקורי יינות מתוקים. והיום נטעם, את מהדורת הספיישל רזרב של יין הקינוח המחוזק בסגנון פורט , של יקבי כרמל MA'ALYA מעליא ספיישל רזרב 2019, לאחר 20 חודשי יישון, יין פרימיום מסדרת "CARMEL SIGNATURE".

"התפיסה הייננית של יינות יקבי כרמל בעולם הפרמיום מתבטאת היטב במילות השיר של אריק קלפטון:

LET IT GROW, LET IT GROW… LET IT BLOSSOM, LET IT FLOW. על פי תפיסה זאת, החלק החשוב ביותר בתהליך היינני הוא בחירת הכרמים.

הכרמים שבחרנו בקפידה ליינות CARMEL SIGNATURE, מקבלים טיפול מדויק ואיכותי, לאחר שהוכרו על ידי צוות המומחים שלנו כבעלי יכולת גבוהה לייצור יינות ברמת האיכות הנעלה ביותר. מרגע שנבחר הכרם תפקידנו כייננים וכורמים לשמור עליו ולטפח אותו על מנת שיניב את הענבים בעלי האיכויות הגבוהות ביותר שניתן. עלינו לעודד ולהעצים את האיכויות הייחודיות של הענבים, להוציא מהם את המיטב ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם, באהבה, בהקפדה, ובמינימום התערבות. ביקב, תהליך הפקת היינות מוקפד מאוד, ומשלב בין הסטנדרטים הגבוהים ביותר בייצור היין תוך שמירה על זהות חלקות הכרם.

השנה נטענו כרמים רבים ונמשיך בכך גם בשנה הקרובה. הנטיעות הרבות מובילות אותנו לתובנות ולגילויים שונים לאורך כל הדרך. הכרמים פזורים במקומות ובגבהים שונים בארץ, על מנת לוודא נטיעה של סוגי זנים מגוונים שמקבלים את התנאים המיטביים לגידולם מבלי להתפשר על איכותם. עם בחירת הכרמים לא נבחרת רק הקרקע, אלא נבחרים גם האנשים. אנחנו מוודאים שהכורמים איתם אנחנו עובדים מחזיקים בתפיסת עולם דומה לתפיסה שלנו, יודעים לכוון את הכרם למקומות הנכונים ולתת לו את הפרשנות הנכונה.

אומרים שדברים טובים לוקחים הרבה זמן ואנחנו מאמינים בזה. בתהליך הכנת היינות אנחנו מקפידים על דיוק בפרטים הקטנים ונותנים לכל יין את הזמן שלו, אם זה במהלך הבשלת הכרמים, עת הבציר, זמן התסיסה במכלים, תקופת היישון או הרגע המושלם והחברה האידיאלית ליהנות ממנו.

עם יינות CARMEL SIGNATURE שווה לעצור לרגע את הזמן, לשתות לאט, ליהנות מהבשומת המגיעה לאף, להתענג על הטעמים המתפשטים בחך והחום שמחליק בגרון. את ההנאה כדאי לחלוק עם אנשים שידעו להוקיר את הרגע המיוחד ואת הרוגע והשלווה שהיין מסב לנו. והעיקר… למתוח את הרגע, עד הפעם הבאה. הסבלנות משתלמת ובגדול. עם יינות CARMEL SIGNATURE מבינים שיש רגעים ששווה לחכות בשבילם".

יקבי כרמל מעליא ספיישל רזרב – 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, צפוף ויפה נוטה לכהה. אף, חלק ומזמין, נפרש עם שכבות שופעות של ריבת דובדבן, אגוזי לוז, ופטל שחור. ניחוחות של וניל צרפתי ומוקה שוקולד, שובות את האף, עם רמז לטבק למקטרת בסיומת. בחך, טעמים עשירים מתקתקים, של פרי כהה, דובדבן שחור מרשים, שזיפים בשלים ומוקה, תבלינים לאפייה וניואנסים של פולי קפה, עם טוויסט של ליקוריץ שחור, יש לו טונות של אדמתיות מורכבת וגימור חלק קטיפתי שמגיעים לסיום. היין העשיר הזה משתלב היטב, עם כל התוספות הקלאסיות, כמלווה לגבינות עשירות, אגוזים קלויים, תות שדה ושוקולד מריר.

MA'ALYA

MA'ALYA (מעליא*) יין אדום מחוזק ומתוק בסגנון פורט, המופק במהדורה מוגבלת. מעליא מיוצר מענבים אדומים מאזור הרי ירושלים. היין עבר תסיסה חלקית כדי לשמור על מתיקות הענבים, חוזק בכוהל משובח, הושרה על קליפותיו ולבסוף התבגר במשך 20 חודשים בחביות עץ אלון 300 ליטר.

סוג היין: אדום מתוק מחוזק בסגנון פורט

הרכב זני: 100% פטיט סירה

אלכוהול: 18.5%

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: בד״צ מהדרין בהשגחת הרב אברהם רובין. כשר לפסח. U , P, כשר בפיקוח ואישור מחלקת הכשרות הארצית שע״י הרה״ר לישראל.

ידידותי לטבעונים

יינן : יפתח פרץ

התיישנות: 20 חודשים בחביות עץ אלון 300 ליטר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C.

פקק: המארז מכיל פקק שעם עם מכסה לשימוש חוזר

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

קרדיט צילום: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top