חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל מרחיבים את מותג הפרימיום Carmel Signature חושפים עיצוב עדכני לסדרת האיכות Vineyards ומשיקים תמהיל יינות חדש ואיכותי מכרמים מצטיינים

יקבי כרמל מרחיבים את מותג יינות הפרימיום Carmel Signature, ומשיקים תחתיו את סדרת היינות VINEYARDS הוותיקה והמוערכת, שזוכה לעיצוב מחודש ותמהיל יינות חדש. Carmel Signature הושקה לפני כשנתיים, בהצלחה מרובה כמותג יינות היוקרה של יקבי כרמל, המאגד סדרות ויינות משובחים מ-16 הכרמים הטובים ביותר של היקב, שטופלו באופן דיפרנציאלי בכל תהליך הכנתם, החל מבחירת הכרמים ומשפחות הכורמים המגדלים ועד ליישון בבקבוק.

נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל: "אנחנו מסתכלים על העשייה שלנו מתוך ענווה גדולה. יקבי כרמל הנו יקב שאנחנו קוראים לו "יקב כלל ישראלי", יקב שמחפש טרנדים ומתעדכן כל הזמן וזה בעצם כנגזרת קודם כל של ערכי המותג שלנו מתוך כבוד ויראה ושאיפה להביא ערך חדש לצרכן תוך שאנו מייצרים מנעד רחב של יינות במחירים נגישים ועד ליינות גבוהים ומורכבים שלא מתאימים בהכרח לכל אחד אבל בסוף מה שחשוב לנו שלכל צרכן שלנו בארץ ובחו"ל יהיה את היין שמתאים בדיוק בשבילו, כי יין הוא פלטפורמה נהדרת להרבה רגעים של שמחה ואושר ואנשים שאוהבים".

"VINEYARDS", היא סדרת יינות המופקים מכרמים נבחרים וייחודיים, הנטועים בתתי אזורי גידול היין האיכותיים והמיוחדים ביותר בישראל: צפון רמת הגולן והרי ירושלים. הטרואר הייחודי של תתי האזורים שנבחרו מוסיף חותם איכות נוסף לסדרה. הכרמים מטופלים במקצוענות ובדייקנות, במסירות ובקפדנות, על מנת להפיק יינות באיכות הגבוהה ביותר המביאה לידי ביטוי ומייצגת נאמנה את האופי המיוחד של זן הענבים, תתי אזורי הגידול ואיכותם.

רן אסא, מנהל אגף השיווק ביקבי כרמל: "לתת המותג Carmel Signatureמצטרפת כעת סדרת Vineyards האיכותית והמוערכת, שמתחדשת בתמהיל יינות חדש, יחד עם מראה מודרני ועדכני, תוך שימור המראה הייחודי המזוהה עם הסדרה האהובה. היינות הלבנים החדשים בסדרת Vineyards, שרדונה ובלנד לבן וולקני, הספיקו עוד קודם ההשקה לקטוף מדליות זהב בתחרות אשכול הזהב האחרונה, ואנו סמוכים ובטוחים שיזכו לאהדה רבה גם בקרב צרכני הפרמיום".

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: "החלק הכי חשוב בתהליך היינני הוא בחירת הכרמים. מרגע שנבחר הכרם – תפקידנו כייננים הוא לשמור עליו ולטפח אותו על מנת שיניב את הענבים בעלי האיכויות הגבוהות ביותר שניתן. בשונה מסדרת Single Vineyards המאופיינת בענבים הנבצרים מכרם יחיד, בסדרת Vineyards הבחירה היא התמקדות ב'תתי אזור'. היינות מופקים מחלקות כרמים איכותיים המאופיינים בטרואר דומה וממוקמים באותו אזור גידול. בסדרה זו מביאה לידי ביטוי את הבידול האזורי וממחישה כיצד אזורי גידול מתנהגים בהרמוניה עם זנים ספציפיים המותאמים להם".

סדרת VINEYARDS כוללת 5 יינות חדשים:

קברנה פטי ורדו 2020

יין אדום יבש המופק מ- 73% קברנה סוביניון ו-27% פטי ורדו שנבצרו מכרם בית זית וכרם מבוא ביתר, הממוקמים בנוף ההררי המרתק ושופע המעיינות של הרי ירושלים.

היין תסס כשבוע וחצי במכלי נירוסטה והתבגר במכלי בטון מיוחדים במרתף החביות של היקב במשך 14 חודשים. ההתיישנות במכלי הבטון מאפשרת ליין לשמור על אופי הזן והכרם, יחד עם שימור רעננות טבעית המתבטאת באופן ייחודי ביין זה. היין בעל גוון ארגמני עמוק וניחוחות של פרי אדום ושחור עם רמזים לפירות יבשים מתוקים, אף נקי טהור ואלגנטי. גוף בינוני מלא, סיומת קטיפתית ונעימה.

אלכוהול: 14.5%.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 14-16 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן : 80 ₪.
קברנה סוביניון 2020

יין אדום יבש המופק מענבי קברנה סוביניון שנבצרו מכרם תל מחפי וכרם הר אביטל, הממוקמים במרחבי החורש הטבעי הירוק ושופע הנחלים של צפון רמת הגולן.
לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון במשך 14חודשים והמשיך והתבגר בבקבוק במשך שנה נוספת.

היין בעל גוון ארגמני עמוק וניחוחות של קסיס, מנטה ווניל, בעל גוף מלא עוצמתי ואלגנטי. באף פרי אדום ושחור, פה רך ועגול עם סיומת ארוכה ונעימה.

אלכוהול: 14%.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 14-16 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן : 80 ₪.

פטי ורדו 2020

יין אדום יבש המופק מענבי פטי ורדו שנבצרו מכרם מבוא ביתר הממוקם בנוף ההררי המרתק ושופע המעיינות של הרי ירושלים.
לאחר תסיסה וסחיטה עדינה במכלי נירוסטה, התבגר היין בחביות עץ אלון במשך כ־14 חודשים, והמשיך והתבגר בבקבוק שנה נוספת.
היין בעל גוון ארגמני עמוק אף עוצמתי ובשל עם ניחוחות של פרי שחור וליקריץ, ניחוחות עץ משולבים היטב באף ובפה. גוף מלא ועוצמתי עם סיומת ארוכה ואלגנטית

אלכוהול: 14%.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 14-16 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן : 80 ₪.

שרדונה 2021

יין לבן יבש המופק מענבי שרדונה שנבצרו מכרם בית זית, כרם שורש וכרם מבוא ביתר, הממוקמים בנוף ההררי המרתק ושופע המעיינות של הרי יהודה.
הענבים נבצרו במהלך הלילה, כאשר הטמפרטורות היו יחסית נמוכות, ונסחטו בעדינות. לאחר תהליך הצללה טבעי היין תסס בחביות עץ אלון והמשיך להתפתח על משקעי (SUR LIES)במשך מספר
חודשים נוספים. היין בעל גוף מלא ומתאפיין בניחוחות של אננס, מלון, שסק ואגס, ניחוח עשבוני מרענן ונעים, נגיעות עץ אלון שמשתלבות היטב באף. פה מלא ומאוזן עם חמיצות מרעננת. ביטוי נאמן ביותר לזן השרדונה.

אלכוהול: 13%.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6-8 מעלות .

מחיר מומלץ לצרכן : 80 ₪.

בלנד לבן ארומטי (וולקני לבן) 2021

יין לבן חצי יבש המופק מ- 47% ויונייה, 20% פינו גרי, 20% שרדונה, 6% סוביניון בלאן, 5% ריזלינג ו-2% גוורצטרמינר שנבצרו מכרם תל מחפי וכרם בר אביטל הממוקמים במרחבי החורש הטבעי הירוק ושופע הנחלים של צפון רמת הגולן.
לאחר סחיטה עדינה והצללה במכלי נירוסטה, תסס כל זן בנפרד בשמירה על טמפרטורה נמוכה. בתהליך זה נשמר האופי הארומטי של הענבים ומביא למיצוי מוגבר של ניחוחות וטעמים. בסוף התהליך אוחדו הזנים לכדי בלנד עשיר וארומטי.
היין בעל גוף בינוני ורענן, אף ארומטי, ניחוחות של פרי לבן ופרי צהוב עם רמז למינרליות עדינה. סיומת ארוכה ומאוזנת שמתבטאת בחוויית לגימה מתמשכת ומענגת.

אלכוהול: 12%.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6-10 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן : 80 ₪.

היינות החדשים מצטרפים לששת היינות הקיימים בסדרה:

כרמל קברנה סוביניון מרום הגליל 2016, שני (בלנד בורדו) מרום הגליל 2016, סירה / מורוודר מרום הגליל 2016, שרדונה מרום הגליל 2017, סוביניון בלאן צפון הגולן 2017, גוורצטרמינר צפון הגולן 2018.

כשרות: רבנות מקומית, הרב רובין .O.U

ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות, באתרי האונליין שלהן ובערוץ ה -HORECA (מסעדות, בתי מלון, קייטרינג).

1-800-270-700

רקפת 1
שוהם
608500

info@carmelwines .co .il

קרדיט צילום הבקבוקים: איל קרן צילום קולינארי.

קרדיט צילום אווירה ובעלי התפקיד, דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top