חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מרסול מרלו 2021, קברנה פרנק 2021, קברנה סוביניון מרלו 2021

"השם MAR-SOL מורכב מהחיבור בין יצחק לשמעון. ה־MAR לקוח משם משפחתו של שמעון, MARMARELY, ה־SOL לקוח משמה של אימו של יצחק SOLIKA ז”ל. כך, הוא מבטא גם את הקשר בין השניים וגם בתרגומו מספרדית, יש חיבור מיוחד עם אסוציאציה של שמש, ים ובקבוק יין טוב. אנו מאמינים שביין טמון כוח נסתר שברגע שנחשפים אליו אי אפשר שלא להיות חלק ממנו. כך היין חיבר בין שמעון מרמרלי ליצחק פרץ, שני ייננים שנפגשו בלימודי היין ומאז החברות החלו לייצר יחד יין בכבוד רב לטרואר תוך הקפדה על תהליך ייצור היין. שמעון מרמרלי, איש עסקים בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה עם התמחות ב־last mile, גדל והתחנך בבקעת הירדן, חבל ארץ שעיקר עיסוקו בחקלאות. עו”ד יצחק פרץ, בעל משרד עורכי דין בוטיק, המתמחה בתחום המושבים והנדל”ן. גדל והתחנך עם משפחתו במושב החקלאי צלפון שנמצא במטה יהודה.

הכרם משתרע על גבי חמישה – עשר דונם, ששייכים למשק של משפחת פרץ במושב צלפון, בחלקו הצפון מערבי של שפלת יהודה והוא למעשה חבל הארץ הראשון בארץ שקיבל הכרה רשמית לאזור יין במסגרת חוק כינוי המקור “יהודה”, YEHUDA. הכרמים ננטעו על ידי בני משפחת פרץ, אשר גדלו והתחנכו על אהבת הארץ ועבודת האדמה וזאת תוך כדי מינימום התערבות כימית באחזקת הכרמים עד למועד הבציר.

נטיעת הכרם בעמק שעל גדות נחל הראל, כשהשורות פונות לכיוון דרום מערב, נותנת את אותותיה: בחורף, הכרם מקבל מנות קור בשל המבנה המיוחד של הוואדי. בקיץ, מקבל צינת בוקר ובריזות קרירות שמגיעות אחר הצהריים ובכך מצננות את הגפן.

בכרם נשתלו שלושה זנים והם: מרלו, קברנה פרנק, קברנה סוביניון, המתאימים הן לקרקע והן לחך הישראלי. זנים אלו זכו להצלחה רבה באזור חבל ארץ זה, לכך קיימות עדויות היסטוריות וארכיאולוגיות רבות כבר מהתקופה הניאוליתית המאוחרת. העדויות מספרות על עבר עשיר ביותר של גידול גפנים, בצמוד לכרם קיימת גת עתיקה אשר שימשה לייצור יין.

הקרקע בשילוב עם אקלים וטופוגרפיה ייחודית, מאפשרים תנאים אידיאלים לגידול גפנים. הקירבה ליובל נחל הראל וחורשת האורנים הסמוכה לכרם, תורמים רבות לטעמים הייחודיים של היין של היקב.

יינני היקב החליטו ובחרו ללכת בעקבות הטרואר הייחודי לאזור. הריחות והטעמים של היין משקפים את דימויי הטבע שמסביבו. 

אנו משתדלים לצמצם את ההתערבות ביין למינימום, כך שיגיע לאיזון באופן טבעי. העדיפות שלנו היא, ליצור יין שהוא אותנטי”.

יקב מרסול מרלו 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, ברור, בהיר, אדום בהיר/סגול עם גוון ארגמן. אף, פירות כחולים טריים, ניחוחות המזכירים פירות יער כהים, תבלינים ושזיף ורמזים לשוקולד ומוקה, דובדבן ותות, עם תווים עדינים של עלים ופרחים. חך, יין אלגנטי, בעל גוף בינוני, קל ונעים לשתייה, המציג טעמים של פירות יער אדומים, שזיף נוטה למתוק, ארז, תבלינים ושזיפים, עם רמזים של אפונת שלג, לצד טאנינים רכים בשלים, עם סיומת חלקה ומתמשכת. מתאים היטב למנות איטלקיות, מבוססות עגבניות ובשרים על האש, כמו בשר עגל, חזיר או כבש.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מרלו

תיאור היקב את היין: אשכולות המרלו, נברו בקפידה ועברו תהליך התיישנות עם עץ אלון צרפתי חצי קלוי שהעניק ליין טעם עשיר וייחודי של ארומות פרי. היין הנו בעל טעם של פירות יער עם רמזים לעשבי תיבול, בעל גוף מלא וסיומת נעימה.

ייננים: איציק פרץ, שמעון מרמרלי

אלכוהול: 14.5%

סך הכול בקבוקים: 500

בקבוק: 750 מל"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°C – 18°C

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב מרסול קברנה פרנק 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם עמוק עם שפה בגוון בורדו עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות של דובדבן כהה, וניל, פירות אדומים מיובשים, דומדמניות אדומות, שזיפים כחולים, וניל, סיגלית, רמזים לעלי כותרת ורדים ופלפל כתום מתוק בשל, לצד תווי פטל ואדמה. חך, בעל גוף בינוני עד מלא, עם טאנינים רכים וטעמים של פירות כהים של פטל שחור ושזיף, וטעמים משניים עדינים של אלון צרפתי, פלפל לבן ופירות יער אדומים, פלפל שחור, ליקוריץ ותבלינים. הסיומת ארוכה, עם חמיצות מרעננת וטעמים של פטל שחור.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה פרנק

תיאור היקב את היין: אשכולות הקברנה פרנק, נבצרו בקפידה ועברו תהליך התיישנות בחביות עץ אלון שהעניק ליין טעם עשיר וייחודי של ארומות פרי. היין, הנו בעל גוף מלא וייחודי. הקירבה ליער האורנים, מחדדת את הטעם של פירות יער עם רמזים לעשבי תיבול.

אלכוהול: 14%

ייננים: איציק פרץ ושמעון מרמרלי

בקבוק: 750 מל"ל.

סך הכול בקבוקים: 500

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°C – 18°C

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב מרסול קברנה סוביניון מרלו 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם, עם שוליים בוהקים. באף, פרי שזיף בשל, דומדמניות שחורות וחמוציות, עם כיסוי של וניל ועץ אלון מתובל. בחך, בלנד בעל גוף בינוני, עד מלא, המציג תבלינים חמים, טעמי שזיפים כהים, שוקולד, דובדבן, ורד, סיגלית, תות ועוגת פירות, הנתמכים בצורה מתאימה, על ידי טאנינים עדינים ועץ אלון מתובל. איזון הרמוני, בין האופי המלוח והמתקתק של היין הזה. יין נעים טעים קל לשתייה ומשביע.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום העשוי מ- 70% ענבי קברנה סוביניון ו- 30% ענבי מרלו

תיאור היקב את היין: אשר נבצרו באותו מועד ועברו התססה באותו מיכל עם 2% אשכולות שלמים. תהליך התיישנות במיכל נירוסטה, העניק ליין טעם עשיר וייחודי של ארומות פרי. השילוב בין שני הזנים, יצר טעם ייחודי ומורכב עם סיומת נעימה.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מל"ל.

סך הכול בקבוקים: 500

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°C – 18°C

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב מרסול

"יין מחבר בין אדם לחברו,בין אדם למקום, בין אדם לאדמה

ובינו לבין עצמו"

פרטים נוספים והזמנות: דגנית 0522898484

[email protected]

קרדיט תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top