חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" משיקה: לקראת חגיגות סוף השנה, נשף ליל הסילבסטר והנובִי גוֹד (ברוסית: Новый Год, "השנה החדשה") Lanson White Label Sec Non-Vintage Sparkling Wine from Champagne, France

"הסקוטית" מבית "ישרקו" המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, משיקה לקראת חגיגות סוף השנה שמפניה לאנסון וויט לייבל יבשה Lanson White Label Sec מחבל שמפיין שבצרפת. אחד מבתי השמפניה הוותיקים ביותר, Lanson נוסד בשנת 1760 על ידי פרנסואה דלמוטה, שופט מהריימס. הערכים והמומחיות שיצרו את הסגנון הייחודי והמתמשך של שמפניה Lanson הועברו מדור לדור. מאז 1760, זו הייתה הפילוסופיה המנחה של הדורות העוקבים שקידמו את Lanson ברחבי העולם.

Lanson White Label Sec

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור זהבהב, עם בועות עדינות תוססות. באף, ניחוחות של פרחים לבנים ואגס קיץ בשל, נוגע בתווים מינרליים. בחך, ההשפעה רכה ועדינה. טעמים של פרי לבן, תפוחים מוקרמים, אגס בשל, אגוזי מקדמיה, סמבוק, המאוזנים בחמצמצות של אשכולית לבנה, דבש עשיר ומינרליות גיר לימונית, על הצד הפחות יבש, עם מתקתקות עדינה מרומזת. אלה יחדיו, תורמים לתחושת הרכות והרעננות המתמשכת.

היא שמפניה יבשה. עשויה מענבי פינו נואר 50%, 35% שרדונה ו-15% פינו מונייה. הענבים מגיעים מ- 100 חלקות וכרמים מעולים בשמפיין, 50% מהם מחלקות גראנד קרו ופרמייר קרו.

השמפניה מבוססת על יין מבציר 2016 שהתיישן במשך 3 שנים על השמרים.  ב-Lanson White Label Sec מעורבבים גם יינות רזרב, שחלקם התיישנו עד 20 שנים, והם מהווים 40% מהבלנד.

תיאור היין על פי היקב: השמפניה בצבע זהוב מבריק, עם ניחוחות קייציים של אגס, משולבים בארומות של מאפים טריים, דבש ומרציפן. עם טעמים של פירות לבנים, אפרסק ומינרליות שמבליטים את האופי המתקתק של השמפניה.

התאמה לאוכל: השמפניה מתאימה לצד פירות ים עם רטבים על בסיס קארי מעט מתקתק או מתובל. ולצד פינגר פוד סלמון מעושן, אבוקדו ועוד.

אלכוהול: 12.5%

ביקבוק: 19.4.2017

White Label הוא סגנון לא רשמי יותר של שמפניה המתאים לכל אירוע ולשתייה בכל שעה ביום. הסגנון "המתוק יותר" מאפשר התנסויות ערבוב כבלנד עם תוספי פירות, תנסו להוסיף לזה עלי נענע, קליפת תפוז או פירות יער טריים ותראו אילו טעמים חדשים עולים ובאים.

בקבוק: 750 מל״ל

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ₪.

טמפרטורת שתייה מומלצת: 6°C – 8°C

Lanson

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים

אתר חברת ישרקו 

קרדיט צילום: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top