חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבשלת אלכסנדר משיקה לראשונה – "RED – בירה דובדבן"

מבשלת בירה אלכסנדר משיקה בפעם הראשונה  את "אלכסנדר RED" – זוהי מהדורה מיוחדת של בירה דובדבן ישראלית. שדי מזכירה בניחוחות וטעמי הדובדבן שלה, את בירת הקסטיל רוז', הכול כך מצליחה ומבוקשת בישראל. לדברי המבשלה: "המהדורה המיוחדת של ה – "אלכסנדר RED" , פותחה כמתן מענה, למגמה הצומחת והביקוש הגובר בארץ ובעולם לצריכת בירה דובדבן, תוך התאמה לפרופיל הטעמים המובהק של אלכסנדר"."הקמנו את בירה אלכסנדר עם חזון של יצירת בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב המבשלות בעולם. אנחנו מגישים בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת במגוון סוגים וטעמים נפלאים. בירה אלכסנדר היא הבירה הישראלית היחידה שזוכה במדליות זהב באולימפיאדה של הבירה בגרמניה ולכן אנחנו גאים להגיד שהבירה שלנו היא הבירה הישראלית הטובה בעולם".

מבשלת אלכסנדר – RED – בירה דובדבן

רשמי טעימה שלי: באף, ארומה פירותית מתקתקה של דובדבן, שקדים וכשות פרחונית. בחך, טעם פירותי חמצמץ – מתוק, של לתת חיטה, דובדבן, וכשות פרחונית, בגימור יבש, מעט חמצמץ. הגיזוז עדין והאלכוהול קל. בסך הכול בירה מהנה. 

RED היא בירת דובדבנים ישראלית אדומה וזה מקור שמה. בבירה זו אנו משתמשים בדובדבנים אמיתיים, הצבע וטעמי הדובדבן מתפרצים במראה ובטעם ומוסיפים ניחוחות וטעמים של דובדבנים.
לבירה מתיקות עדינה וחמצמצות מרעננת, בירה קלה וכיפית לשתייה. הבירה לא מסוננת ולא מפוסטרת ולכן עשירה יותר בטעם וריח ומכילה משקע עדין של שמרים על קרקעית הבקבוק.

סגנון: בירה דובדבן חמצמצה

אלכוהול: 5.0%

שמרים: תסיסה עילית, אייל

מראה: אדום דובדבן

טעם: מתיקות עדינה וחמצמצות מרעננת.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 330 מ"ל: 15 ₪.

ניתן להשיג בחנות המבשלה ובחנויות היין הנבחרות.

בירה אלכסנדר

חנות המבשלה

ימי א’-ה’ בשעות 9:00-16:00

ימי ו – 9:00-15:00

רחוב צבי הנחל 13, פארק תעשיות, עמק חפר

[email protected]

074-7034094

צילום: רונן מנגן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top