חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אליפות של לילה: תפוצ'יפס ובירה גולדסטאר מזמינים אתכם לאירוע צפייה בגמר משחקי הכדורגל!

תפוצ'יפס, בירה גולדסטאר, שוקו (אלי בן דוד) וחברים מזמינים 1,000 מאושרים שיגיעו לצפות בגמר כמו אלופים! אירוע הגמר יתקיים ב-18 לדצמבר ויחל בשעה 15:30(המשחק עצמו מתחיל בשעה 17:00).

תפוצ'יפס החטיף המלוח הנמכר בישראל וגולדסטאר מותג הבירות המוביל בישראל, משדרגים עבורכם את חוויית הצפייה במשחקי הכדורגל עם הקרנה מיוחדת של משחק הגמר באצטדיון בלומפילד.
לאורך חודש המשחקים שהחל ב 21.11.22 ייצא צוות מיוחד לכ- 180 ברים ברחבי ישראל ויזמין את האורחים להגיע לאירוע הגמר.

במסגרת הפעילות, כל אורח בבר שיזמין בירה גולדסטאר יקבל תפוצ'יפס וכרטיס גירוד. כל גירוד זוכה! ניתן יהיה לזכות במתנות שונות וכן בכרטיסים לאירוע ובצפייה בחדרי VIP.

באירוע הקרנת הגמר החגיגית יהיו עמדות צילום ממותגות, עמדות משחקי כדורגל, דיג'יי והופעה של אלי בן דוד (שוקו) וחברים.

אודות תפוצ'יפס:
תפוצ'יפס הוא חטיף תפוחי אדמה אפוי ללא צבעי מאכל, אלרגנים או תוספת חומרים משמרים. שקית תפוצ'יפס טבעי 50 גרם מכילה כשני תפוחי אדמה טבעיים ככף ורבע שמן צמחי וכעשירית כפית מלח בלבד. החל משנת 2014 מוצרי תפוצ'יפס מיוצרים בקו נקי מגלוטן ומאלרגן בוטנים.

אודות בירה גולדסטאר:
"גולדסטאר" היא הבירה הנמכרת והמועדפת ביותר בישראל. בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ. גולדסטאר היא בירה שפותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר כהה ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top