חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיטל בלגזל מנכ"לית חדשה בבית הספר ליין ויקב שורק

סוף השבוע האחרון, חרף היותו מאופיין בסימניו של החורף, לא הרתיע ציבור גדול של חובבי יין מלבקר ביקב שורק שפתח את שעריו במבצע הנחה של 20% על יינות היקב, במסגרת חגיגות ה-BLACK FRIDAY, לצד פיצות, גבינות, ומרקים חמים. "יינות היקב מביעים את האיכויות הנובעות ממאפייני האזור, הכרם והענבים. אלה יינות הניחנים בעוצמת טעמים ובטקסטורה בולטת שמקורה בענבים ובטכנולוגיה המביאה למיצוי טעמים עשירים מהפרי. הענבים נבצרים בכרמים נבחרים מארבעה אזורי גידול שונים, תוך חיפוש מתמיד אחר כרמים חדשים בהם זנים ייחודיים ומעניינים. היקף הייצור המשותף הינו כ- 90,000 בקבוקים בשנה, המתחלקים בין היקב, בית הספר ויקבי השירות. יקב שהוא גם בית ספר לעשיית יין – מאז הקמתו מפעיל היקב בית ספר מקצועי לעשיית יין, הפועל לחינוך ולימוד תורת עשיית היין. חזון היקב "יצירת שמחה דרך עולם עשיית היין". ואנו שמחים להגשים חזון זה יום…יום!"  ליקב יש מנכ"לית חדשה וזה המקום שלי להציג אותה בפניכם ולאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך.

מי את?

"שמי מיטל בלגזל, (בצרפתית פירוש השם "איילה יפה") אני אימא של דניאל ונועם, אני חזרתי אחרי 12 שנים מלונדון, החלטנו משפחתית לחזור לישראל בקטע טוב ואיך שהוא דרך מכר משותף חיברו אותי עם ניר בעל היקב והגעתי לפה.

אין לי איזה הרקע מיוחד ביין ומן הסתם זו השאלה הראשונה שתישאל, הייתי סוג של סומלייה כשעבדתי במסעדה בעבר הרחוק ונחשפתי לעולם מדהים".

ואז קיבלת על עצמך משימה של להיות מנכ"לית היקב ובית הספר לעיין גם יחד?

"בדיוק. זו חתיכת משימה. אני באה מרקע של ניהול ויש פה המון דברים שמשתלבים ביחד ודורשים יד מכוונת. יש כאן המון רעיונות שלא יצאו לכדי ביצוע וקיים פוטנציאל אדיר של דברים שכדאי וגם ניתן לעשות ולמנף את זה.

כי יש לנו 2 דברים שהם מאוד חזקים והם: יין מאוד טוב ובית ספר ליין שמוביל ניר שהוא מורה דרך משכמו ומעלה.

היקב גדל מאוד בחצי השנה האחרונה מבחינת צוות כוח האדם והיינניות, עבודת המשרד התרחבה, סופי השבוע במתכונת "סוגרים חודש" הפכו להיות הומי אדם, עם ביקושים גבוהים, דברים פה קורים ומכורח הנסיבות צריך לעבוד קדימה.

אנחנו לא יכולים להרחיב את עצמנו ושכולם ישמעו עלינו מבלי שנמצא את הדרך הכי נכונה אסטרטגית מבחינתו לעשות את זה, אני רק חודש בתפקיד וכבר אנחנו יושבים וחושבים קדימה מה לעשות.

אני חושבת שאנחנו רוצים מאוד להתמקד בלהביא לפה קהל שהוא קצת מעבר לחובב יין ממוצע, אלא כאלה שגם מחפשים להגדיל את הידע שלהם ואת תשוקתם ואהבתם לעולם היין.

בימים אלה אנחנו עובדים על "ידיעון" כדי להרחיב את ההשכלה והידע שיש לנו פה שלא יהיו נחלתו של אדם אחד בלבד, אלא יעבור ויופץ החוצה לקהל רחב יותר.

הדברים מדברים בעד עצמם אנחנו בקרוב נצא גם עם מיתוג חדש המלאכה רבה והיד נטויה אז יש למה לחכות".

ב ה צ ל ח ה !

יקב שורק

קרדיט צילום: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top