חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הישג מרשים ליקב רקנאטי קריניאן "פרא" בציר 2019 של יקב רקנאטי דורג כאחד מ-100 היינות הטובים בעולם של מגזין היין Wine Enthusiast!

כבכל שנה, גם השנה הציג מגזין היין היוקרתי Wine Enthusiast את רשימת 100 היינות הטובים בעולם לשנת 2022. מומחי היין של המגזין טעמו 21 אלף יינות שונים מרחבי העולם ובחרו מתוכם את 100 היינות הטובים ביותר, תוך התחשבות בקריטריונים שונים הכוללים את טעמו של היין ומחירו. קריניאן "פרא" בציר 2019 של יקב רקנאטי דורג במקום ה-80 והמכובד, מה שהופך אותו ליין הישראלי שדורג במקום הגבוה ביותר!

קריניאן "פרא" בציר 2019 של יקב רקנאטי מממש את הקו הים תיכוני של היקב בדגש על ביטוי מקומי ויחודי של הטרואר הישראלי, גידול מותאם סביבה וייננות רגישה, קשובה ומאופקת. מקור ענבי יין זה בכרם בעל שבהרי יהודה, בו הגפנים אינן מושקות כלל. חלקה יחודית אשר גדלה בהדליה הקרויה "גביע" בה משתרעות הגפנים על הקרקע במראה פראי וקדום. היין התיישן 12 חודשים בחביות 500 ליטר המיוצרות במיוחד עבור היקב באזור בורגונדי שבצרפת. מדובר ביין עוצמתי המתאפיין בריכוז פרי יוצא דופן ובתיבול ארץ ישראלי, שורשי ופראי. יין זה יוצר במהדורה מוגבלת והוא נמכר בימים אלו בחנויות יין נבחרות.
קובי ארביב, היינן הראשי של יקב רקנאטי: "מרגש ומחמיא מאד להיכנס לרשימה מכובדת זו. אני שמח על ההכרה הבינלאומית ומודה לכל אנשי הצוות שלנו ביקב רקנאטי על העבודה הקשה אשר יש שכר בצידה."

יקב רקנאטי

קרדיט צילום: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top