חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק האלה רוזה "סדרת האלה" 2021

"אזור עמק האלה מוכר בעולם כולו כאתר שבו נערך הדו-קרב המפורסם בין דוד לגוליית. עם זאת, בימי קדם היה העמק ידוע לא פחות בזכות היינות שיוצרו בו. המסורת ההיסטורית של גידול גפנים וייצור יין, שנשכחה במשך מאות שנים, קמה לתחייה בתחילת שנות ה90 של המאה 20 בזכות נחישותם של קומץ בעלי חזון. הקמת יקב עמק האלה ב-1998 החזירה לאזור תרבות יין בת אלפי שנים – עם הכלים והידע של המאה ה-21. העקרונות שהנחו את מקימי היקב היו לייצר יין מעולה כשר, המנצל את היתרונות והתנאים הייחודיים של האזור.  היקב הנו ESTATE,  כלומר יקב המייצר יינות פרימיום כשרים מכרמים שבבעלותו הבלעדית, תוך שליטה בכל תהליך גידול הענבים ונתינת דגש משמעותי לביטוי האזורי – Terroir. היקב נחשב לאחד המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל, ומייצר כ- 300 אלף בקבוקים בשנה, כולם יינות פרימיום איכותיים וכשרים. כ-20% מהתפוקה מופנים לייצוא בעיקר  לארה”ב. יקב עמק האלה רוזה "סדרת האלה" 2021.

יקב עמק האלה רוזה "סדרת האלה" 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד בהיר עם גוונים אדמדמים, צלול עם שוליים בוהקים. אף, עדין, מורכב, עם תווים פרחוניים ופירות אדומים (דובדבן, פטל בר, אוכמניות). חך, תחושת פה פריכה, ניואנסים של מתקתקות נעימה מרעננת ומרווה וחמצמצות מאוזנת, על ידי תווים פרחוניים וטעמים של דומדמניות, רימון ותות שדה. יין של קיץ. מרפסת של אחר הצהרים לצד גבינה ואבטיח, או שעת שקיעה בחוף הים עם זוגות אוהבים ומוקף בהמון חברים.

סוג היין: רוזה יבש בלנד זנים אדומים

הרכב זני: 40% ענבי קריניאן, 30% ענבי סירה, 25% ענבי מרלו, 5% ענבי פינו נואר

אלכוהול: 12%

כשרות: כשר לפסח כשר למהדרין U P בהשגחת הרבנות המקומית מטה יהודה, בד"צ בית יוסף, מכון לכשרות בהשגחת הרב מרדכי אונגאר, ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל.

בקבוק: 750 מל"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10°C

מחיר מומלץ לצרכן: 69  ₪.

02-9994885

[email protected]

א'-ה' 09:00-19:00

ו' 09:00-14:00

קרדיט צילום: דני רובין. עיבוד תמונה: ניר רובין.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top