חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת "הכרם" עם סוביניון בלאן RESS & BONSELS BEST NEIGHBOURS 2021, ורוזה JEAN CLAUDE MAS LANGUEDOC ROSÉ JARDIN DE ROSES TRAVIATA 2021 לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי

"הכרם הינה חברה משפחתית בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין מאז 1921. מאז ומעולם כל עיסוקה הוא ייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מהשורה הראשונה בעולם. כאחת החברות הוותיקות ביותר בענף היין והאלכוהול בישראל, אנו גאים בחלק שנטלנו בהתפתחותו המרשימה בשנים האחרונות. בשנים אלו, הייתה לנו זכות ללוות מקרוב אלפי בתי עסק, לייעץ ליזמים שעמדו ביסודם, ולשמש בני לוויה לדורות של אנשי מקצוע בתחומי הכוהל, היין והשיכר. בשנים אלו גדלנו גם אנו במוצרים, באנשים וברעיונות, תוך שאיפה מתמדת להוסיף ללמוד, להשתפר ולהתייעל. הואיל וידוע לנו שלכל לקוח אופי משלו וצרכים ייחודיים, גייסנו את טובי המומחים בתחום, השוקדים על מתן מענה לצרכים אלה. כיום, כחלק ממענה זה ובעקבות צמיחתה של החברה, אנו פועלים ממרכז לוגיסטי משוכלל שהקמנו בפארק תעשיות חמ"ן, במרכז הארץ, הראשון מסוגו בתחום המשקאות החריפים והיינות. המרלו"ג חולש על שטח של 13.5 דונם, ובו מבנה של כ-10,000 מטר רבוע, הכולל מחסנים מבוקרי טמפרטורה ולחות, משרדים וקומת אירוח והדרכות. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך לוגיסטי שאין שני לו, הכולל משאיות ממוזגות וצוות מסור וחרוץ של אנשי לוגיסטיקה, מחסנאים ונהגים. אנו שמחים לשרת באמצעות מערך שיווק, מכירות והפצה מקצועי, אלפי לקוחות מכל הסוגים, ובהם רשתות שיווק, חנויות מתמחות, סיטונאים, מסעדות, פאבים, בארים ומועדוני לילה". חברת "הכרם" עם סוביניון בלאן RESS & BONSELS BEST NEIGHBOURS 2021, ורוזה JEAN CLAUDE MAS LANGUEDOC ROSÉ JARDIN DE ROSES TRAVIATA 2021 לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

חברת "הכרם" RESS & BONSELS BEST NEIGHBOURS 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב קש בהיר עם השתקפויות נוצצות. האף מוקסם מזר פרחים פירותי. הוא חושף ניחוחות של דומדמניות עסיסיות, פירות אקזוטיים – במיוחד פסיפלורה – ולימונים שהבשלו בשמש, לצד דומדמניות צהובות, תפוחים ירוקים. אליהם, מתווספים ניואנסים עדינים, של דשא טרי שנחתך. בחך, טעמו מתובל עדין ויבש ויש לו איזון מעולה של חומציות רעננה ושובבה. בן לוויה אידיאלי, לארוחות קלות, שגם נהדר לשתות לבד.

היצרן: בלתאזר ריס, גרמניה

אזור: ריינגאו

אלכוהול: 12%

כשרות: ללא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8C – 10 °C°

בקבוק: 750 מל"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

חברת "הכרם" JEAN CLAUDE MAS LANGUEDOC ROSÉ JARDIN DE ROSES TRAVIATA 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד עדין, צלול, עם שוליים בוהקים. אף, רענן, מבושם בארומטיות פרחוניות, פירותי בגווני תות ופירות אדומים. בחך, חמיצות נוכחת מאוזנת היטב בטעמי אשכוליות, ורד ומינרלים. יין של קיץ ומרפסת של אחר הצהרים לצד אבטיח וגבינה בולגרית, חוף של ים בשעת שקיעה לצד זוגות אוהבים מוקף בעשרות חברים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: בלנד של ענבי סינסאו, סירה וגראנאש נבצרו מכרמים הנטועים למרגלות הפירנאים ונבצרים בבשלות מלאה.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: ללא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8C – 10 °C°

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

הכרם

דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין

03-9627070

[email protected]

קרדיט צילום: דני רובין. עיבוד תמונה – ניר רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top