חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאולנר Oktoberfest Bier, 2022 מהדורת פאולנר אוקטוברפסט חוזרת לישראל

בירת פאולנר Oktoberfest Bier, הבירה הרשמית של פסטיבל הבירה הגדול בעולם חוזרת לאחר שנה של ציפייה ותימכר בישראל.  הכוס מלאה בשמש אוקטובר, חזקה וזהובה. האיזון המושלם של טעם קל של כשות ותו חזק של מאלט. חגיגה של בירה, שתמיד יוצאת טוב. בירה זו מבושלת רק לאוקטוברפסט. לשם זה שייך, יחד עם כל הכיף של היריד כמו הגלגל הענק ושקדים קלויים. פאולנר Oktoberfest Bier, 2022 מהדורת פאולנר אוקטוברפסט חוזרת לישראל.

פאולנר Oktoberfest Bier, היא בירת לאגר בהירה בעלת 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה בווארית מובחרת, קלה לשתייה ומרווה במיוחד. הבירה עשויה בתהליך בישול איטי במיוחד הנמשך מספר חודשים ממרץ ועד אוגוסט.

המהדורה המיוחדת מבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור פסטיבל האוקטוברפסט ולכבוד מיליוני המעריצים שרק מחכים לה.

לאחר שנתיים של הפסקה עקב מגפת הקורונה, פסטיבל האוקטוברפסט הרשמי במינכן חוזר ובגדול! מעל ל-6 מיליון מבקרים צפויים לפקוד את פסטיבל הבירה הגדול בעולם שיתחיל ב-17 לספטמבר השנה.

PAULANER הינה נותנת החסות הראשית לפסטיבל מזה שנים רבות ולכבוד הפסטיבל מייצרת את המהדורה הייחודית. החגיגות נערכות כל היום והלילה וכמויות הבירה שנמזגות מגיעות למיליוני ליטרים, ומיליוני מבקרים המשתתפים בטקס ייחודי לפתיחת חבית הבירה הראשונה.

גם בישראל יחגגו את האוקטוברפסט עם המהדורה המיוחדת של פאולנר בפסטיבל ענק בתל-אביב שיתקיים השנה במתחם שרונה בהפקת בירגארדן פאולנר ובשיתוף עיריית תל-אביב, בין התאריכים 19.10-20.10.22 עם הופעות מוזיקה חיות והמון בירה.

את בירת פאולנר Oktoberfest Bier, ניתן למצוא בבקבוק 500 מ"ל ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, ובחנויות האלכוהול המתמחות בנוסף למזיגה מחבית בברים נבחרים ברחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪.

Paulaner Brauerei München

קרדיט תמונה: יח"צ חו"ל

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top