חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קבוצת בית תאילנדי" ו"מבשלת אלכסנדר" מציגים את הבירה החדשה: THAIPA Session IPA

במפגש מרגש בין יריב מלילי, בית תאילנדי, לאורי שגיא, מבשלת אלכסנדר, נוצר שיתוף פעולה במטרה לייצר את הבירה המתאימה ביותר למאכלים התאיים המופלאים של יריב. התוצאה היא Thai Pale Ale או בקיצור THAIPA
הבירה החדשה, מתאימה בצורה נהדרת לאוכל התאי המוגש במסעדות בית תאילנדי וקאב קם.

בירת THAIPA, המכילה 5.3% אלכוהול, מציינת טעמים וארומות מעולמות ה-IPA, פרי טרופי רענן ופרחוניות קלה באף, אך עם זאת, איזון וקלילות על הלשון ומרירות מורגשת בסופה. הבירה קלה ומרווה לשתייה אך שופעת ומעניינת, מה שהופך אותה למתאימה במיוחד לטעמים והתבלינים התאיים, ולמגוון הריחות והמרקמים הקיימים באוכל התאי.

הבירה אשר יוצרה במיוחד עבור בית תאילנדי וקאב קם, תוגש בשתי המסעדות, ובנוסף, תשתלב בתפריט הקוקטיילים במסעדות.

בירת THAIPA מוגשת כבר היום במסעדת בית תאילנדי ובקרוב תוגש גם במסעדת קאב קם, הן בחבית והן בבקבוק ובהמשך תוצע גם בבקבוק לקהל הרחב.

לפני כ-8 שנים, שף יריב מלילי טעם לראשונה את בירה אלכסנדר, הוא ישב בפיצרייה שכונתית ליד הבית ובלגימה הראשונה התאהב. תוך זמן קצר הוא החל להגיש את הבירה גם בבית תאילנדי ובהמשך גם בקאב קם. לאורך השנים התחזק החיבור בין יריב לבין אורי, חיבור שסבב סביב חומר גלם, מוצר טוב ומצוינות.

יריב, אשר מאד התחבר למבשלת אלכסנדר, המייצרת אך ורק בירות טריות, לא מפוסטרות ולא מסוננות, פנה לאורי בבקשה לייצר את הבירה המתאימה ביותר לטעמים של בית תאילנדי וקאב קם. אורי שמח לקחת על עצמו את האתגר ולצאת עם יריב להרפתקה הזו, וכך, לאחר מספר חודשים נוצרה בירת ה-THAIPA הראשונה מסוגה.

מחירי הבירה:
בקבוק 330 מל' או כוס 330 מל' מהחבית – 28 ₪ (ניתן להשיג בבית תאילנדי ובקאב קם)
כוס 250 מל' מהחבית – 21 ₪ (ניתן להשיג בבית תאילנדי).

מסורת הבית התאילנדי - בית תאילנדי

בית תאילנדי
מסעדת בית תאילנדי חלוצת הקולינריה התאית בישראל, נפתחה באביב 1996, הרבה לפני שתאילנד הפכה ליעד אהוב על הישראלים. מאז ועד היום היא מציעה תפריט נאמן למקור של מתכונים וחומרי גלם ייחודיים הישר מתאילנד הרחוקה.
הקולינריה התאית בבית תאילנדי, מבוססת על מסורת רבת שנים של בישול מחומרי גלם שהטבע נתן. טריים, טבעיים, בריאים. במטבח התאילנדי קיים שימוש נרחב בבשר בקר, עוף, בשר לבן, דגים ופירות ים, לצד פירות טרופיים כמו מנגו, בננה, פפאיה, אננס, קוקוס ביחד עם ירקות טריים וחלוטים, ועשבי תיבול מאזנים.

בר מסעדה בתל אביב | קאב קם - Kab Kem - בר תאילנדי

קאב קם
קאב קם, הבר – מסעדה התל אביבי, ממשפחת בית תאילנדי, משלב בתוכו לא רק חוויה קולינרית, אלא גם חגיגה, בילוי בעל אווירה חופשית ונטולת גבולות כמו שתל אביב יודעת להציע. המושג "קאב קם" שנולד בתאילנד, מתייחס למפגש בין חברים ומשפחה לערב של אוכל, אלכוהול ומוזיקה, מפגש קצה בין מזרח למערב.

דף הבית - בירה אלכסנדר

מבשלת אלכסנדר
מבשלת אלכסנדר הוקמה ב – 2008 בעמק חפר בסמוך לנחל אלכסנדר. חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם. באלכסנדר מייצרים בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני וארוך מהרגיל המבוסס על ידע ומסורת של מבשלות איכות אירופאיות, בכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות. הבירה של מבשלת אלכסנדר היא מהמעוטרות ביותר בקרב מבשלות הבירה בישראל. כמו כן, בירה אלכסנדר היא היחידה שזכתה במדליות זהב באולימפיאדת הבירה בגרמניה, מה שהפך אותה לבירה הישראלית הטובה בעולם!

קרדיט צילום: נועם יפה תמונות האירוע

קרדיט צילום הבקבוק: דני רובין עיבוד תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top