חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'מונלייט ספידייט' – אירוע הספידייטינג הגדול בעולם! – כחלק מהשקת סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל, "CARMEL MOONLIGHT" המותאמת במיוחד לדייטים.

אירוע הדייט ההמוני, יתקיים ב 22 בספטמבר במסגרת מרוץ "HODDIES סינגלס "RUN, ויכלול הופעות חיות של "היהודים", רביב כנר ורבים נוספים.
'מונלייט ספידייט' יתקיים כחלק מהשקת סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל, CARMEL MOONLIGHT המותאמת במיוחד לדייטים.

הרווקים והרווקות בישראל זוכים לאירוע הספידייט הגדול בעולם במטרה לשבור את שיא הגינס העולמי
אירוע מונלייט ספידייט, שיתקיים ב-22 בספטמבר, מתקיים כחלק מהשקת סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל, CARMEL MOONLIGHT, המתאימה לכל דייט זוגי, אם בפיקניק בחוף הים או אפילו בבית על הספה. הסדרה כוללת שלושה יינות, קלילים וטעימים לשתייה, עשירים בצבעים עמוקים ובניחוחות עוצמתיים שהופקו מענבים שנבצרו לאור ירח כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם.

במתחם יפוזרו 1,000 כיסאות שימוקמו אחד מול השני, עליהם יישבו הרווקים והרווקות לשיחת היכרות אינטימית וצפופה, ולאחר שלוש דקות ימשיכו למשתתף הבא. מטרת הספידייט היא לגרום למשתתפים ולמשתתפות לדבר עם כמה שיותר מועמדים, לייצר אינטראקציה חיובית ואולי, בסוף, גם למצוא את האחד או האחת.

בזכות אלפי האנשים שישתתפו בהפנינג האהבה הגדול, בתקווה למצוא אהבת אמת, מקווים מארגני האירוע להצליח לשבור שיא גינס ולגבור על השיא הקודם שנקבע באירלנד, עם 964 משתתפים! כדי להצליח במשימה, על כל משתתף לפגוש לפחות 20 משתתפים אחרים, למשך שלוש דקות לפחות.

את האירוע תוביל ותנחה 'כוהנת הספידייט', רוני שינקמן, המנהלת בשנים האחרונות שורה ארוכה של מפגשי היכרויות מוצלחים, תחת המותג "רוני'ס סינגלס", המאפשרים לרווקים ורווקות להכיר בני זוג פוטנציאליים ולמצוא אהבה.

אירוע מונלייט ספידייט יערך במתחם המגדלור ב-22 בספטמבר, במסגרת מרוץ "HOODIES סינגלס RUN" – מרוץ האהבה של תל אביב, בהפקת חברת שוונג ובשיתוף עיריית תל אביב, המזמין עשרות אלפי רווקים ורווקות למצוא אהבה באירוע ענק המשלב ספורט והיכרויות.

פתיחת שערים והתכנסות: 18:00

התחלת אירוע 'מונלייט ספידייט': 18:30

הזנקת המרוץ: 20:00

לחצו כאן ללינק להרשמה: 

אודות יקבי כרמל
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.

על מרוץ "HOODIES סינגלס RUN
ב- 22.9 ייערך "Hoodies סינגלס RUN", האירוע המשותף ביוזמת RGE בשיתוף עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת שוונג. מרוץ האהבה של תל-אביב עתיד להיות האירוע הראשון שיתחיל מסורת רב שנתית של ספורט היכרויות, לצד הופעות, מסיבות ומפגש עם הפנויות והפנויים הנחשקים בישראל. האירוע כולל מרוץ שיורכב משני מקצים באורך 4 ו-8 קילומטרים, בהשתתפות של מעל ל-15,000 רצות ורצים ובתום הריצה יתקיים אירוע הדייטינג הגדול בישראל, שיכלול מספר מתחמי תוכן ייחודיים לצד הפנינג היכרויות בהנחיית שפיטה והופעות חיות של "היהודים", רביב כנר ורבים נוספים.

קרדיט תמונה: יח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top