חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק יזרעאל רוזה "דרך הים" 2021 לכבוד ראש השנה תשפ״ג וחגי תשרי

יין ישראלי – חוויה יזרעאלית – יקב יזרעאל נולד ב-2012, עם חזון ברור – ליצור יינות ישראליים באמת. כאלה שמתאימים לאקלים הישראלי, לחך הישראלי, ולאופי הישראלי. המסע בעקבות הסגנון הישראלי הוביל אותנו לזנים ים תיכוניים, חלקות אדמה ייחודיות ושיטות ייצור חדשניות ומסורתיות. אחרי עשור של יצירה ופיתוח, יצרנו משהו שאנחנו יכולים להיות גאים בו. יקב עמק יזרעאל מתמחה ביצירה של יינות מזני ענבים אוהבי שמש, המתאימים במיוחד לאקלים המקומי. העשייה הייחודית ואופיו של היקב משקפים עולם חדש של יין ישראלי מקורי. יקב עמק יזרעאל רוזה "דרך הים" 2021 לכבוד ראש השנה תשפ״ג וחגי תשרי.

יקב עמק יזרעאל רוזה "דרך הים" 2021

רשמי טעימה שלי: באף, תווים של דבש, אבטיח בוסר, פרח סמבוק, עלה ורד, היביסקוס, גיר כתוש ואפרסק לבן. בחך, החומציות הבהירה והטעמים הרעננים של פרי האבן, פירות אדומים, אפרסקי קיץ בשלים, ליצ'י, עשבי תיבול טריים וגרידת התפוז, זהו יין בעל מרקם משיי, עם תבלין עדין וסיומת ממריצה פריכה ומתמשכת. יין של קיץ ומרפסת של אחר הצהרים, עם אבטיח וגבינה בולגרית, שעת שקיעה בשפת הים, ליד זוגות אוהבים ומוקף בהמון חברים.

דרך הים – תל חנתון היישוב העתיק חנתון, שעל שטחו נמצא כיום יקב עמק יזרעאל, שוכן על ציר "דרך הים" בתקופת הברונזה. ציר זה הוביל בין האמפריה המצרית למסופוטמיה העתיקה. תל חנתון הוא שריד לעוצמתה של העיר היהודית העתיקה חנתון, שהיוותה תחנה חשובה על ציר מרכזי זה.

הרכב זנים:  60% סירה, 30% קריניאן, 10% גוורצטרמינר

הכרמיםסירה – כרם קדש, קריניאן- כרם גבעת ניל"י, גוורצטרמינר – כרם קדמת צבי

הערות היינן: כל חלקה נכנסה לתסיסה בנפרד בטכניקת דימום מהירה ללא השרייה על הקליפות. לאחר התסיסה שולבו הזנים ליצירת הבלנד. שילוב הזנים הייחודי יחד עם טכניקת המיצוי העדינה יוצרים יין רוזה ארומתי ופירותי מאוד עם כניסה חלקה, חמיצות עדינה וסיומת ארוכה ונעימה .

 ייננים : יהודה נהר, יוסי חכמון

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: °C4

מועד בציר: ספטמבר 2021

מועד ביקבוק: מרץ 2022

ידידותי לטבעונים

בקבוק: 750 מל"ל.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות האזורית עמק יזרעאל, לא מבושל. ללא חשש טבל ערלה ושביעית, כשר לפסח. K P

מחיר מומלץ לצרכן: 92 ₪.

יקב עמק יזרעאל

קיבוץ חנתון (מחלף המוביל)

טלפון – 04-8708701

נייד – 054-3211345

פקס – 1534-8708701

[email protected]

שעות פעילות (יש לתאם ביקורים מראש)

ימים א'-ה' 9:00-15:00

יום שישי בתיאום מראש בלבד

יום שבת סגור

קרדיט צילום בקבוק : אייל קרן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top