חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת השנה החדשה: קסטיל משיקה לראשונה פחיות קסטיל רוז' אשר מיוצרות ומיועדת לשוק הישראלי בלבד

לקראת השנה החדשה, Kasteel Rouge, הבירה האהובה במיוחד על הקהל הישראלי, מושקת לראשונה בפחיות 330 מ"ל. פחיות Kasteel Rouge מגיעות לארץ על ידי רדקס, יבואנית בירות פרימיום מאירופה, בעיצוב ייחודי עם הלוגו של החברה. חברת רדקס RADEX הינה יבואנית בירות פרימיום מאירופה אשר ב-20 השנים האחרונות מביאה לקהל הישראלי חווית שתייה מיוחדת עם עשרות מותגי בירה המיובאים לארץ וביניהם מותגים מובילים ומוכרים לצד מותגים חדשים ומעניינים. ברוח החג הבינלאומית, מעודדים את המשתתפים לצאת מאזור הנוחות שלהם ולנסות בירות מתרבויות אחרות.

אותו הטעם האהוב של קסטיל עכשיו בפחית: ישראל היא המדינה בה צורכים הכי הרבה בירות קסטיל וממוקמת שלישית בעולם אחרי רוסיה ובלגיה. לשם כך, החליטו להשיק את הפחיות החדשות באופן בלעדי לשוק הישראלי ובעיצוב מיוחד.

לפחיות יש יתרונות רבים ומשמעותיים כשמדובר בבירה. ראשית, פחיות הן כמו חביות קטנות, קל לערום ולשנע אותן, הן קלות ואינן נשברות בשונה מבקבוק זכוכית. כמו כן, הן אטומות כך שהן מונעת חימצון ובכך שומרת על טעמה המקורי של הבירה. בנוסף לכך, בירות בפחית מתקררות הרבה יותר מהר מאשר בבקבוק והן ניתנות למחזור מלא.

Kasteel Rouge הינה בירת אייל בלגית, מתקתקה, דובדבנית, מתאימה לכל חך ומכילה אחוז גבוה של אלכוהול – 8%. היא מיוצרת במבשלת  – Brouwerij Van Honsebrouck

תהליך הייצור הייחודי שלה גורם לחובבי בירה וגם לאלו שלא, ליהנות מחוויית שתיה יוצאת דופן. Kasteel Rouge  הושקה לראשונה בשנת 2008 וקיבלה את שמה הודות לצבעה האדום הבוהק.

Kasteel Rouge בירת הדובדבנים הטעימה והעשירה הזו היא תערובת יפהפייה של הבירה המהוללת בסגנון קסטיל בסגנון מרובע, דונקר וליקר דובדבנים. הדובדבנים בתור פירותיות עמוקה וכהה לבירה ממוזגת על ידי השוקולד והתבלין המפולפל של הדונקר. זוהי בירה מורכבת אך קלה לשתייה שמכינה אפרטיף ועיכול נהדרים.

Kasteel Rouge הינו שילוב בין קסטיל דונקר לבין דובדבנים סופר פרימיום בלגיים. השילוב המוקפד אחראי ליצירת בירה ענברית אשר מאפשרת לדלג בזהירות בין טעמיי מתיקות וחמיצות. בניגוד לרוב בירות הפירות הבלגיות המבוססות על למביק, בירה זאת מבוססת על בירה רגילה אליה מוסיפים פירות.

מבשלת קסטיל הינה מבשלה בלגית עתיקה בבעלות משפחתית עם מסורת מכבדת בתחום הבירות הבלגיות. המבשלה הייתה ממוקמת בתוך טירת קסטל, ומכאן שמה. בשנת 2016 נסגרו דלתות המבשלה הישנה והמבשלה החדשה נכנסה לשימוש. כיום המבשלה יודעת לייצר, לאחסן ולהפיץ את מבחר הבירות של המבשלה לאינספור מדינות באירופה ומחוצה לה והיא המבשלה המודרנית ביותר באירופה.

חיים ונטורה, מנהל תחום הבירה ברדקס: בירת קסטיל רוז' חביבה במיוחד על הצרכן הישראלי וממש שינתה את חווית השתיה בישראל מאז שהיא הגיעה. היא בירה פירותית שמתאימה מאוד לאקלים הישראלי, בעלת צבע אדום עמוק, ובעלת אחוז אלכוהול גבוה כמו שהישראלים אוהבים. אנחנו שמחים לראות שהמבשלה בבלגיה שמה לב לשוק הישראלי והחליטה להשיק כאן לראשונה בעולם את הבירה בפחית. אנחנו סבורים ובטוחים שהישראלים יאהבו את קסטיל רוז' בפחית וההשקה אף תעודד את הצריכה".

בשבוע הראשון של ההשקה הפחיות ימכרו ברשת שופרסל בסניפים ובאונליין.
טווח מחירים: 10-12 ₪

Kasteel Rouge

חברת רדקס RADEX 

קרדיט תמונה: רדקס

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top