חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי, "אקרמן משקאות" ממליצים על יינות אטרקטיביים. אינם כשרים. אך כאלה, המעניקים תמורה נאה למחירם. DOPPIO PASSO, PRIMITIVO, PUGLIA IGT, DOPPIO PASSO Asolo Prosecco Superiore D.O.C.G, DOPPIO PASSO, GRILLO , SICILY DOC, DOPPIO PASSO, PRIMITIVO DI MANDURIA RISERVA DOC, DOPPIO PASSO, PRIMITIVO ROSATO, PUGLIA IGT. 

לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי, "אקרמן משקאות" ממליצים על יינות אטרקטיביים. אינם כשרים. אך כאלה, המעניקים תמורה נאה למחירם. DOPPIO PASSO, PRIMITIVO, PUGLIA IGT, DOPPIO PASSO Asolo Prosecco Superiore D.O.C.G, DOPPIO PASSO, GRILLO , SICILY DOC, DOPPIO PASSO, PRIMITIVO DI MANDURIA RISERVA DOC , DOPPIO PASSO, PRIMITIVO ROSATO, PUGLIA I.G.T

Doppio Passo Asolo Prosecco Superiore D.O.C.G

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב פלטינה, צלול, מבריק, עם שוליים בוהקים מנצנצים. האף, המבעבע עדינות ובעקביות, מענג עם רמזים של תפוח ירוק, מלון, פריחת הדרים לבנה ויסמין, אגס ויערת דבש. בחך, אופי פירותי יבש ואלגנטי, מרשים באיזון העדין שלו, למרות היותו יבש. הוא מביא עמו טעם פירותי להפליא, נוגע במתיקות השיורית שעוד נותרה בו. היין קל, נעים רענן ומורכב. בסיומת בינונית, באורך טוב. שוב, קמים ובאים, ניואנסים של יערת דבש ופרחוניות עדינה.

סוג היין: מבעבע יבש

בציר: NV

על היין: פרוסקו, מאזור קטן ומובחר מאוד בשם אסולו בצפון איטליה, וקיבל דירוג DOCG. היין מקבל את אופיו דרך שיטת הייצור, היין מיוצר בשיטת שארמנט (תסיסה שניה במיכל) בדרך זו, הגיעו לסגנון הפירותי המעודן עם אחוז האלכוהול העדין. הבועות עדינות ונעימות באף.

תיאור היקב את היין: באף, תפוחים בשלים ומעט אפויים, אגסים ופירות הדר. בפה, חמאה עדינה, שקדים, אגסים ירוקים, תפוחים צהובים אפויים ופיניש ארוך ונעים.

אלכוהול: 11%.

בקבוק: 750 מ"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º4- 7ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 69-75 ₪.

DOPPIO PASSO, GRILLO , SICILY DOC 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב בהיר, צלול ומבריק, עם גוונים זהבהבים ושוליים בוהקים. באף, תווים מפתים פירותיים ופרחוניים, של פירות הדר הבשלים בשמש, כמו אשכולית, ליים וניחוחות של פרי אבן צהוב. על החך, המרקם של היין הלבן הקל והרענן הזה, פריך להפליא, נתמך בחומציות נוכחת מאוזנת היטב. בסיומת, באורך טוב. שוב יש ניואנסים של לימון ותפוז.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי גרילו המגיעים מסיציליה, ענבי הגרילו הגדלים ליד הים ונותנים מינרליות ומליחות נעימה יחד עם חומציות מאוזנת ושמירה על אופי הפרי. לאחר השרייה קרה הענבים נכנסים לתסיסה קרה בנירוסטה שלאחריה התבגרות קצרה במיכל לפני בקבוק.

תיאור היקב את היין: באף, ליים, זסט תפוז, תפוחים צהובים. בפה, מלחיות עדינה, תפוחים ואפרסקים צהובים, אשכולית צהובה, ליים ותחושה עדינה של אננס.

אלכוהול: 12.5%.

בקבוק: 750 מ"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º9 – 7ºC

פקק: אלומיניום "מכסובב"

מחיר מומלץ לצרכן: 55-60 ₪.

DOPPIO PASSO, PRIMITIVO DI MANDURIA RISERVA DOC 2019 

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום צפוף עם שוליים בוהקים. באף, תווים ריחניים  של פטל שחור, דובדבנים כהים בשלים, תות עץ ושזיפים שחורים בשלים, לצד ניואנסים של עץ אלון, קופסת סיגרים ושוקולד מריר. החך, עגול וחלק. מלא ומורכב, מבנה קטיפתי, מאוזן היטב בחומציות רעננה שופעת ויטאליות. הסיומת ארוכה משכנעת בנוכחותה. תמורה נהדרת ליין עשוי היטב.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: דופיו פאסו ריזרבה עשוי מ-100% ענבי פרימיטיבו מחלקות נבחרות באזור מנדוריה שנבצרו בשני מועדים שונים, בציר ראשון בשיא ההבשלה של הענבים ובציר שני כשבוע לאחר מכן.

תיאור היקב את היין: התוצאה היא יין בעל גוף מלא, עוצמות ואופי. באף, שזיפים שחורים, דובדבני אמרנה, קינמון, קקאו. בפה, קקאו, שוקולד מריר, אוכמניות, תאנים יחד עם תבליני אפייה. פיניש ארוך וטאנינים עגולים

התיישנות: היין לאחר מכן מתיישן שנתיים (גם בוואטים וגם בחביות).

אלכוהול: 14.5%.

בקבוק: 750 מ"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 – 18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

DOPPIO PASSO, PRIMITIVO ROSATO, PUGLIA IGT 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, סלמון, צלול עם שוליים בוהקים וגוונים ורדרדים מנצנצים.  האף, פירותי להפליא, עם ניואנסים בולטים של פטל שחור ודומדמניות אדומות, פירותי, "מתוק" ומתובל. בחך, תווים פרחוניים עדינים, מבנה מצוין, עם חמיצות טובה, נוגעת במתקתקות נעימה ומאוזנת נהדר. בעל גוף מלא לסיומת ארוכה ורעננה. יין של קיץ ומרפסת של אחר הצהרים, לצד אבטיח וגבינה בולגרית, חוף של ים בשעת שקיעה לצד זוגות אוהבים מוקף בהמון חברים.

סוג היין: רוזה חצי יבש

הרכב זני: מורכב מ-100% ענבי פרימיטיבו מאזור פוליה בדרום איטליה. הענבים עוברים השריה קרה השומרת על הסגנון האלגנטי והצבע הבהיר. לאחר תסיסה קרה בנירוסטה היין מתבגר תקופה קצרה במיכל לפני בקבוקו. רוזה כיפי לימי הקיץ המפתיע במורכבות הטעמים שבו.

תיאור היקב את היין: באף, מוסקט, אוכמניות ודומדניות יחד עם תפוזי דם. בפה, דובדבן, אוכמניות, דומדניות, תפוז ואשכולית אדומה, וניל עדין ופיניש ארוך.

אלכוהול: 12%.

בקבוק: 750 מ"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º9 – 7ºC

פקק: אלומיניום "מכסובב"

מחיר מומלץ לצרכן: 55-60 ₪.

DOPPIO PASSO, PRIMITIVO, PUGLIA I.G.T 2021

סוג היין: אדום יבש

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם עמוק, עם שוליים בוהקים. אף, פירותי, עשיר, צפוף ומלא בפירות יער שחורים, פטל שחור ודובדבנים חמוצים, משלימים ניחוחות קלויים. בחך, גוף בינוני נוטה למלא, מרוכז ומאופיין בפירותיות נהדרת, לצד חומציות תומכת מאוזנת היטב. ניחוחות האף המרוכזים באים לידי ביטוי גם בטעם ומבטיחים יחד עם "מתיקות" פרי עדינה, לסיומת ארוכה. תמורה מצוינת למחיר.

הרכב זני: מורכב מ-100% ענבי פרימיטיבו מאזור פוליה בדרום איטליה. הענבים נבצרים בשני מועדים על מנת לקבל את המורכבות המאפיינת את היין, בציר ראשון מעט לפני בשלות מלאה והבציר השני כשבוע לאחר מכן לקבלת הסגנון הפירותי. כשמשולבים יחדיו, מתקבל יין מאוזן, רך בעל גוף בינוני-מלא.

תיאור היקב את היין: באף, אוכמניות, דובדבנים, פירות יער, תאנים ותבלינים מתוקים. בפה, פירות יער, וניל, דובדבני אמרנה, קינמון, מוסקט ושזיפים שחורים.

אלכוהול: 13%.

בקבוק: 750 מ"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 – 18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 55-60 ₪.

אקרמן משקאות

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

קרדיט תמונות: קטלוג אקרמן

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top