חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקב סגל' גאה להשיק: 'Petit UF' יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל, בציר 2019, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי

יין עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית, אשר נעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה,
Petit UF, יין "תווית שנייה" ליין הדגל של יקב סגל. יין מורכב, אלגנטי ומרשים בעל ארומה דומיננטית המשלב פרי עוצמתי ומורכבות. יין מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה. 'יקב סגל' גאה להשיק: 'Petit UF' יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל, בציר 2019, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

יקב סגל PETIT UF, בציר 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם עמוק, עם שוליים בוהקים. באף, שעדיין מאוד מאופק ואפילו במעט סגור, מסתתרים ניחוחות של גרגרי יער, דובדבן אדום ותבליני אפייה משתלבים יפה, באלמנטים של גילוח עיפרון, עשב מיובש, ציפורן וארז, לצד פרי כחול אטרקטיבי, עם חוט של דומדמניות שחורות בשלות וחך גמיש מאוד, עסיסי וארוך המעניק טעם פרי רענן ואחיד. מלוטש ועסיסי. עץ אלון וטאנין נדיבים, מספקים מבנה ומשקל בגישה מאוזנת לבשלות, עם רשמים מתמשכים של קפה ודומדמניות שחורות בסיומת.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היקב את היין: באף, ארומות נהדרות של פרי אדום רענן, כגון שזיפים אדומים ודובדבנים, עם רבדים של עשבי תיבול ים תיכוניים ותבלינים מתקתקים, שמקורם בקליית החבית, אשר מתגלים לאחר סחרור נוסף של הכוס. בפה, היין בעל טאנינים רכים ומרקם משי ובעל גוף מלא ומרוכז. הסיומת פירותית ומתובלת. זהו יין מאוזן להפליא שנהדר לשתייה מיידית, אך גם ישתבח לאורך הזמן.

על בציר 2019: שנת הבציר 2019 התחילה בחורף גשום וקר אשר הכניס את הגפנים לתרדמת חורף עמוקה ורציפה. כמויות המשקעים הרבות הרוו את האדמה והבטיחו התעוררות חזקה ואחידה בכרמים. חודשי האביב היו יחסית קרירים וחודשי הקיץ, אם חמים מהממוצע במעט, היו ללא גלי חום קיצוניים, ובכך שנת הבציר היתה יחסית מתונה, והבשלת הפרי הייתה טובה ואחידה. כמויות היבול היו יחסית ממוצעות, ואיכות הפרי גבוהה.

נתונים טכניים:

בציר: 2019

הרכב זנים: 100% קברנה סוביניון

כרמים: כרם פלאטו, דלתון

זמן וטמפ' תסיסה: היין תסס במכלי נירוסטה אנכיים קטנים בטמפ' של 24-25 מעלות צלזיוס. התסיסה ארכה 15ימים.

יישון: 18 חודשים בחביות עץ אלון של 500 ליטר, 70% בחביות חדשות.

אלכוהול: 14%

משקל סגולי: 994.7

חומצה כללית: 5.42

PH: 3.69

כשרות: בד"צ בית יוסף, חוג חתם סופר פתח תקווה. לא מבושל.

יינן ראשי: עידו לוינסון מאסטר יין.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º18- 16ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 110  ₪.

ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

קרדיט צילום: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top