חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת החגים DOMAINE LAFAGE יוצאים בתווית חגיגית וקיצית לרוזה MIRAFLORS SLEEVE 2021 – EDITION LIMITEE

רוזה MIRAFLORS המצויין של דומיין לאפאז', זכה לאחרונה למתיחת פנים, במהדורה מוגבלת בעיצוב חגיגי ופרחוני במיוחד. התוית החדשה, עוטפת את הרוזה המוכר, המורכב מהזנים מורבדר (50%), גרנאש גרי (30%), גרנאש נואר (20%) והוא בעל גוון ורוד חיוור וניחוחות נעימים של פרי טרי. רוזה מלא חיים ורענן עם איזון מצוין המספק הנאה מרובה. התוית בעיצוב המיוחד, והיין המצויין יככבו בכל שולחן חג.

MIRAFLORS SLEEVE 2021 – EDITION LIMITEE

ורד חיוור, יוד, אף חריף, מינרלי. מינרליות בשפע כמו גם פרופיל בעל גוף בינוני וחריף על החך.

כינוי: IGP Côtes Catalanes.

זנים: 50% גרנאש גריס, 30% גרנאש נואר, 20% מורוודר.

תפוקה: 50 hl/ha.

גיל ממוצע של הגפנים: 25 שנים.

היין מוצג בבקבוק יפה סגור עם פקק זכוכית שניתן למחזור, צבע, סלמון מפתה ויפה צלול, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות ארומאטיים אינטנסיביים, של פירות אדומים (פטל, תות) המועברים על ידי תווים פראיים יותר, של פרחוניות ודומדמניות, לתחושת רעננות מיידית.

התאמה לאוכל: מנות בטעמים ים תיכוניים ישתלבו בצורה מושלמת עם הרוזה הזה, לשמחת כל האורחים שלכם.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º7- 9ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

על היקב:
DOMAINE LAFAGE הוא יקב משפחתי מצליח הממוקם במבנה עתיק מהמאה ה- 15 בסמוך לעיירה הציורית פרפיניאן בדרום צרפת. היקב נחשב לאחד המובילים באזור רוסיון הסמוך לחופי הים התיכון. ז'אן מרק לאפאז', יינן היקב, ידוע כמומחה בזני הענבים של האזור, והיינות שלו מפגינים מורכבות ועוצמה לצד הרבה רעננות. היקב מטפח כ- 2,000 דונם כרמים במספר תתי אזורים. כל כרם זוכה לטיפול פרטני ונבצר בנפרד. השילוב בין החלקות השונות יוצר את יינות נהדרים המבטאים נאמנה את הטרואר הים-תיכוני הנפלא. דומיין לפאז' זוכה להצלחה בינלאומית רבה וכ- 70% מהיין המיוצר בו מיוצא לרחבי העולם.

ביטוי, רעננות, ואלגנטיות הם החתימה של יינות DOMAINE LAFAGE מגדלי יין במשך 7 דורות, DOMAINE LAFAGE בנה אחזקת כרמים של מצוינות, במטרה ליצור יינות בעלי אופי רב. ז'אן-מארק ואליאן, יוצרים יינות הדומים להם, המשקפים את אישיותם של הטרוארים של רוסיון, נאגטס מהטבע הגולמי שממנו הם הגיעו. מתוגמלים בפרסים וזכיות (30 מדליות זהב של CGA במהלך 5 השנים האחרונות, 70 יינות בדירוג של 90 נקודות ועוד על ידי מדריך היין של רוברט פרקר), הם מזמינים אתכם למסע מרגש על השטחים המדהימים של רוסיון.

צילום הבקבוק: יח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top