חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה רוזה 2021, "סוד" פטיט ורדו רזרב 2019, "סוד" קברנה סוביניון רזרב 2019, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי


היינות המגיעים מהשומרון, טומנים בחובם מורשת ומסורת בת אלפים בשנים, וטרואר שממנו מגיעים הטובים בענבים. חשוב וכדאי שתדעו ותתרשמו, היינות של יקב שילה, הם היינות הישראלים הנמכרים ביותר במסעדות בארצות הברית, הרבה לפני היינות של היקבים הישראלים הגדולים. אם תשאלו את עמיחי לוריא לסיבה לכך, הוא עונה בצניעות ובפשטות – עקביות. היינן עמיחי לוריא מייצר ביקב שילה הנמצא במעלה לבונה יישוב קהילתי דתי בשומרון במרחק 15 ק"מ מהעיר אריאל כ- 300 אלף בקבוקים בשנה והם גודלים בהדרגה. הענבים ליינות היקב, מגיעים מכרמים איכותיים הנטועים באזור שילה ובנימין וממקומות נוספים בארץ והכרמים פרושים כיום על למעלה מ- 450 דונם. היקב בונה בימים אלה מרכז מבקרים מושקע ואנחנו ממשיכים ללוות אותו בהצלחותיו. הבסיס הטבעי ליקב שילה המודרני נשען על העובדה שיין, היה חלק מהמסורת היהודית ושפע הגתות העתיקות שנמצאו בשומרון וליד הישוב שילה הן ההוכחה לכך. סיסמת היקב היא: "שורשים קדומים – יקב עכשווי". יינות המגיעים מהשומרון, מביאים עמם תמיד משהו אחר, משהו ייחודי המביא לידי ביטוי את הטרואר המקורי עם דבר מה נוסף, תרצו תקראו לזה המשכיות של מסורת, תקראו לזה אמונה ועבודת האדמה, תרצו תקראו לזה רוח הקודש, ובבקשה, שלא תעזו להכניס לטעימת ולאהבת יין, פוליטיקה. היא לא שייכת. ולעולם לא תהיה מבחינתי שייכת ליין, אותו יש לבחון ולטעום, אובייקטיבית נטו. יקב שילה רוזה 2021, "סוד" פטיט ורדו רזרב 2019, "סוד" קברנה סוביניון רזרב 2019, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

יקב שילה רוזה 2021

רשמי טעימה שלי: אף, מתוחכם של פירות יער קיץ ופסיפלורה, המוביל לתווים עזים של תות שדה טרי, דובדבנים, אשכוליות ופטל, לצד מלון דבש ואפרסקים לבנים. אלה מובילים לחך של לימונדת אשכוליות ותותים עסיסיים הנתמכים על ידי עמוד שדרה חומצי ופריך. מינרליות אבן מרעננת לסיום. יין של קיץ, ומרפסת של אחר הצהרים, עם גבינה בולגרית ואבטיח, שפת ים בשעת שקיעה, לצד זוגות אוהבים ומוקף בהמון חברים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: 65% קברנה פרנק, 25% גראנאש, 10% ברברה,

תיאור היין על פי היקב: ארומות של תות שדה, דובדבנים, פירותי, מרענן ואלגנטי.

יינן: עמיחי לוריא

תאריך מילוי: ינואר 2022

אלכוהול: 13%

כשרות: כשר למהדרין לפסח תחת הפיקוח של הרב דון יואל לוי ללא חשש ערלה טבל ושביעת הופרשו תרומות ומעשרות כדין ברכתם בורא פרי הגפן גם לשיטת מר"ן הבית יוסף. מבושל.K P כשר למהדרין בהשגחת הרבנות האזורית מטה בנימין. בהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק. בהשגחת הרה"ג יחיאל באב"ד אב"ד בהשגחת טארטיקוב.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º10 – 6ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 85-90 ₪.

יקב שילה סדרת "סוד" פטיט ורדו רזרב 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק. אף, פירות אדומים כהים בשלים, פטל שחור ושזיפים בולטים מאוד. פרחוני, עם ניואנסים עדינים של פלפל ותבלין אלון. חך, כניסה מונעת פירות, עם תווים עשירים ויפים, של שזיפים ותמרים. אמצע החך, חושף תווים של שוקולד מריר ותבלינים מתוקים. גימור, יין עוצמתי בעל טאנינים אבקתיים וסיומת ממושכת מקסימה, עם תווים של קופסת סיגרים ושזיפים מיובשים. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי פטיט ורדו

התיישנות: היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי שתרמו למורכבות ואיזון

תיאור היקב את היין: צבע סגול כהה עם ניחוחות פרי ותבלין עוצמתיים וטעמים אינטנסיביים רב שכבתיים עושים את היין אידיאלי לאלה המחפשים מצויינות. יישון ישביח את היין.

לא מסונן.

יינן: עמיחי לוריא

אלכוהול: 15%

כשרות: כשר למהדרין לפסח תחת הפיקוח של הרב דון יואל לוי ללא חשש ערלה טבל ושביעת הופרשו תרומות ומעשרות כדין ברכתם בורא פרי הגפן גם לשיטת מר"ן הבית יוסף. מבושל.K P כשר למהדרין בהשגחת הרבנות האזורית מטה בנימין. בהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק. בהשגחת הרה"ג יחיאל באב"ד אב"ד בהשגחת טארטיקוב.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 -18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב שילה סדרת "סוד" קברנה סוביניון רזרב 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, ארגמן עמוק עם גוונים סגולים כהים. באף, ניחוחות זניים קלאסיים של סיגליות, קסיס וגרפיט, עם מרווה מלוחה וארז לצד ניחוחות פרחים כהים וליקוריץ. כל אלה, קושרים את הזר השופע והעז הזה יחד. בחך, טאנינים צפופים בשלים להפליא, עדינים במיוחד. מתקתקות מסוימת, מתלווה לטעמים של, שזיפים אדומים ודובדבנים, מועצמים על ידי טפנד זיתים מלוחים ועלי עגבנייה. הגוף בינוני נוטה למלא, עם חומציות טבעית עסיסית והתמדה אלגנטית. סיומת מתמשכת. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון מהחלקות המובחרות ביותר של היקב.

התיישנות: היין השתבח במשך 18 חודשים  בחביות עץ אלון צרפתי. היין ימשך וישתבח היטב בשנים הקרובות.

לא מסונן. 

יינן: עמיחי לוריא

אלכוהול: 15%

כשרות: כשר למהדרין לפסח תחת הפיקוח של הרב דון יואל לוי ללא חשש ערלה טבל ושביעת הופרשו תרומות ומעשרות כדין ברכתם בורא פרי הגפן גם לשיטת מר"ן הבית יוסף. לא מבושל.K P כשר למהדרין בהשגחת הרבנות האזורית מטה בנימין. בהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק. בהשגחת הרה"ג יחיאל באב"ד אב"ד בהשגחת טארטיקוב.

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 -18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

עמיחי   050-342-2268

משרד ראשי: [email protected]

www.shilohwinery.com

[email protected] 

 https://www.facebook.com/ShilohWine

קרדיט צילום הבקבוקים: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top