חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דדה "יונה אדומה" 2020, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי

יקב דדה נוסד בשנת 2007 מתוך אהבה גדולה ליין, אך בעיקר מתוך אהבה גדולה והערכה רבה לייננית הראשונה ומנחילת המסורת- סבתא דדה, שהתפרנסה מייצור יין במרוקו כבר לפני 120 שנה, אחרי שקיבלה אישור מיוחד מהמלך לעסוק במלאכה עדינה ומורכבת זו הנחילה את המסורת ואת רזי המקצוע גם לדורות הבאים אחריה. את סמטאות מרקש החליפו מורדותיו המערביים של רכס הכרמל, בחוות מקורה סמוך לכרם מהר"ל. יקב דדה "יונה אדומה" 2020, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

יקב דדה "יונה אדומה" 2020

רשמי טעימה שלי: יין שופע ויטאליות זה, מציג צבע אדום אודם בכוס. באף, ניחוחות עזים של פירות אדומים, כולל דומדמניות אדומות, פטל ודובדבנים אדומים. המרלו, תורם עומק של אופי מלוח, בצורת עלה עגבניות, רסק עגבניות ורמזים של טפנד זיתים. בחך, יש טעמים כהים וטעימים, של דובדבן שחור ודומדמניות, מרובד גם בשכבות של וניל ועשבי תיבול וניואנסים של שזיפים, שוקולד, רמז של ארז, לצד עלים יבשים, שומר וסיגליות. חך בינוני כבד משקל, באופן מפתיע עם טאנינים גיריים, חמיצות טעימה וסיומת פרי אדום עסיסי' מסיימים את תערובת היונה האדומה 2020, המענגת הזו. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום המורכב מענבי קברנה סוביניון, מרלו, פטיט ורדו ושיראז

התיישנות: היין התיישן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

תיאור היקב את היין: היין בעל צבע סגול קטיפתיוהינו מתאפיין בניחוח תבלינים ארומה של פירות בשלים, וטעמי פרי שחור, קפה ומוקה.יין מאוזן ונגיש.

היין לא עבר סינון והצללה ועל כן עשויים להיווצר בו עם הזמן משקעים טבעיים שאינם פוגעים באיכותו.

כשרות: כשר לפסח ולכל ימוןת השנה, ללא חשש ערלה טבל ושביעית. לחא מבושל. בהשגחת הרב גבריאל סוראני שליט"א מ.א. חוף הכרמל. בהשגחת הבד"צ מחזיקי הדת. בד"צ בית יוסף.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 150 מל"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 -18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב דדה

כרם מהר”ל
04-6262112 

[email protected]

צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שיווק והפצה: א.א. יינות בוטיק אלי פרץ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top