חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" ממליצים על SFORNO רזרבה קברנה סוביניון 2020, ו- Château Les Riganes קברנה פרנק 2021, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. צור סוכנויות מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות! צור עולם של יין ממליצים על 2 יינות יבוא כשרים מארגנטינה ומצרפת: SFORNO רזרב קברנה סוביניון 2020, ו – Château Les Riganes קברנה פרנק 2021, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

ספורנו קברנה סוביניון רזרבה 2020

רשמי טעימה שלי: באף, תווים של קסיס, פלפל אדום ושחור ותבלינים לצד ניחוחות של פרי שחור, החך, עמוס בטעמים של פרי שחור בשל ועסיסי, בשילוב טאנינים קרמיים. מבנה ומרקם יפים, ממוסגרים בנגיעות של שוקולד וניואנסים של טופי מיישון בעץ אלון.

סוג היין: אדום יבש

שנת בציר: 2020

הרכב זני : קברנה סוביניון

מקור הענבים: מנדוסה, ארגנטינה

על היקב: חבל מנדוסה בארגנטינה ידוע בתעשיית היין שלו.
למרגלות הרי האנדים שוכן אזור גואטאלרי בעמק אוקו, אזור שהפך לשם דבר בעולם היין.
יינות ספורנו מיוצרים ביקב הוארפס, יקב ותיק ומצליח במנדוזה, הנקרא כך על שם בני ההוארפס, שבט פרה – קולומביאני שאכלס במקור את חבל מנדוזה.
בני השבט המציאו מערכת השקיה מיוחדת, המורכבת ממערכת תעלות שהפכה את הנוף העקר של מנדוזה לנווה מדבר אידיאלי לגידול גפנים, ולחבל יין מהמפורסמים בעולם. יינות ספורנו יטעימו לכם חוויה אמיתית של יין ארגנטינאי איכותי.

תיאור היין על פי היקב: ארומות עדינות של פירות יער ותבלינים הגדלים לצד הכרם, בפה מודגש ואקספרסיבי בסיומת מתמשכת. ארומה של פירות שחורים ופלפל ירוק. חומציות מאוזנת, טאנינים מתמשכים ונגיעה עדינה של מוקה.

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 -18ºC

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף באישור הרבנות הראשית לישראל. מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪.

Château Les Riganes קברנה פרנק 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון סגול כהה. באף, פירות יער כחולים ושחורים ותבלינים גדושים. חך, פירות ראשוניים על דובדבנים, בשילוב עם תווים מלוחים יחד עם תבלין ספייסי ואדמת חימר. חך אמצע, של עשבי תיבול יבשים מלוחים ותבלינים, סיומת עם תחושת פה קטיפתית, עם "נימה מתקתקה" וטעימה.

סוג היין: אדום יבש

שנת בציר: 2021

הרכב זני: 100% קברנה פרנק

מקור הענבים: בורדו, צרפת

תיאור היין: צבע סגול יפיפה, יין פירותי עם טעמי דומדמניות שחורות, האף האקספרסיבי חושף תווי פירות אדומים ותבלינים. החך, הרחב והעגולמציג מתיקות עדינהעם טאניני משי נמסים. שאטו לה ריגאן מביאים לכם את המיטב של בורדו. חדש! קברנה פרנק זני, ארומות וטעמים של פרי שחור ותבלינים. גוף וסיומת בינונית.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: º16 -18ºC

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף באישור הרבנות הראשית לישראל. מבושל. U P

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

קרדיט צילום הבקבוקים: יח"צ אורי צרור לצור עולם של יין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top