חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"דרום" רוזה 2021 במארז מגנום 1.5 ליטר לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

"דרום" מבית יתיר הוא סיפור ייחודי עם זהות וחותם אישי מיוחדים במינם. גידול ענבי יין בנוף המדברי עוצר הנשימה, בתנאי האקלים הקיצוניים הדרומיים, מגלה אזור מיוחד במינו שאין כמעט למצוא כמותו בעולם. האדמה ייחודית, ברובה חולית, הטמפרטורות גבוהות במשך היום והולכות ומצטננות לקראת הלילה. היובש והלחות הנמוכה מהווים כר מצוין לגידול כרמי יין, חלקם על שרידי גתות שייצרו יין כבר לפני 3,500 שנים, ודרך היינות ניתן לחוש את צבעי הטרואר, את ניחוחות וטעמי האזור, ואת התרבות והאנשים שחיים כאן. יין "דרום" רוזה מספר סיפור עם אופי ייחודי מכרמים נבחרים בדרום הארץ. יינות דרום מורכבים מזנים שגדלו בתנאי המדבר המורכבים ומהם מתקבלים  ממסכים מיוחדים במינם, שורשיים, חמים, עגולים ונגישים. יינות דרום משלבים בין הפשטות והצניעות למורכבות המדברית והופכים את האזור הדרום לדבר הבא בשוק היין הישראלי. "דרום" רוזה 2021 במארז מגנום 1.5 ליטר לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

"דרום" רוזה 2021 במארז מגנום 1.5 ליטר

רשמי טעימה שלי: יין זה ריחני ופרחוני להפליא, מציג ניחוחות מקסימים של תות שדה טרי, ניחוחות קלילים של אפרסק ומשמש, מיושרים על ידי הדגשות של סלע רטוב, ורד וקליפת לימון, לצד אפרסק פרוס ואבטיח, עם ניואנסים של היביסקוס, דובדבן ודבש. החך, פריך מרענן, עגול וחלק, חושף טעמים פירותיים של נקטרינה, תפוז, תותים ותפוח זהוב טעים. הטעמים העיקריים הללו מונחתים על ידי תווים קטיפה ונעימים של פפאיה ומלון טל דבש, המודגשים עם רמיזה של תה צמחים בטעם שושנים. סיומת ארוכה ונקייה מתמשכת עם רשמים של אפרסק, גרידת הדרים ודובדבן. יין שלך קיץ ומרפסת אחר הצהרים, גבינה בולגרית ואבטיח, חוף של ים בשעת שקיעה, עם זוגות אוהבים ומוקף בחברים חוגגים.

סוג היין: רוזה יבש

ערן גולדווסר, יינן יקב יתיר ודרום מספר על הבציר בכרמי הדרום: "חורף 20-21 התחיל מאוחר והיה פחות קר וגשום מהרגיל. מיעוט מנות הקור בחורף גרר ירידה בכמות היבול בדרום הארץ. חודשי האביב והקיץ היו מתונים יחסית, ללא שרבים חריגים. הבציר החל באמצע יולי, כשבועיים מוקדם מהמועד הממוצע, והסתיים בסוף ספטמבר ואיכות הפרי הייתה טובה  מאוד".

דרום רוזה 2021:

יין רוזה יבש המופק מ- 34% גרנאש, 33% זינפנדל ו33% מוסקט אדום מהכרמים בדרום הרי יהודה ורמת ערד. היין תסס והתבגר במכלי נירוסטה במשך 4 חודשים.

מדובר ברוזה אלגנטי שטעמי הפרי המובהקים שלו שומרים על איפוק ורעננות. צבעו ורוד בהיר, בעל טעמים פירותיים, רעננים, מאוזנים ומעט חמצמצים. ליין ריח המזכיר תות שדה ופריחת ורדים.

דרום רוזה 2021 משתלב באופן נפלא עם מגוון מנות מהמטבח הים תיכוני, שילוב היוצר חגיגה אמיתי לחיך. מתאים להגשה כאפריטיף וילווה יפה מנות ראשונות מהמטבח הים תיכוני.

 אלכוהול: 11.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪

ניתן להשיג את היין בחנויות היין המובחרות ובמסעדות ברחבי הארץ .

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 -10° C

כשרות: בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א. U K

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

קרדיט צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top