חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסקוטית "ישרקו" ממליצה על Domaine de Chatillon Chablis DOC, ו- SHIRAZ CAPE JEWEL, כשרים לראש השנה וחגי תשרי

"ישרקו" היא מיבואניות היין הגדולות בישראל. באמצעות חטיבת "הסקוטית", מייבאת ומשווקת ישרקו מאות מוצרי יין ואלכוהול מכל העולם: יינות איכות במגוון סגנונות, טעמים ורמות איכות. ישרקו מייצגת את הגדולה שביצרניות היין באירופה – קסטל – ויקבים בינלאומיים ענקיים, כמו טראפיצ'ה, וולף בלאס, דה מרטינו, קודורניו, סאז'ה לה פרייר, דרוהין, סנטה אנה ועוד רבים אחרים, מכל העולם. הסקוטית "ישרקו" ממליצה על Domaine de Chatillon Chablis DOC, ו- SHIRAZ CAPE JEWEL, יינות כשרים, לראש השנה וחגי תשרי.

DOMAINE DE CHÂTILLON

Domaine de Chatillon Chablis DOC

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב ירקרק עז, צלול עם שוליים בוהקים. באף, פירות אבן עזים וארומה של מלון. חך, רך, גוף בינוני עד מלא, טעמים של אפרסק לבן, חמיצות תפוחים בשלים, איזון טוב, ידידותי לאוכל וגימור מינרלי.

סוג היין: לבן יבש

זני ענבים: 100% שרדונה

סגנון: שאבלי קלאסי. רענן ומינרלי. התאמה לחוויה ואוכל: מלווה מצוין לבשרים בהירים, גבינות טריות וקינוחי פירות.

ארץ מוצא ואזור גידול: CHABLIS שאבלי, צרפת

תהליך ייצור והתיישנות: מקור הפרי בכרמים בני 45 שנים ויותר בשאבלי. לאחר הבציר, הענבים ממויינים והמיץ עובר קירור מהיר במכלי נירוסטה. עם תום התסיסה, היין ממשיך ושוהה על משקעיו במשך שישה חודשים עד תום התסיסה המלולאקטית ואז הוא עובר הצללה ובקבוק.

תיאור היין על פי היקב: ליין צבע זהוב. האף מלא ארומות ועשיר מאוד בניחוחות של פרחים לבנים והדרים על רקע קלאסי של אבן צור, אופייני לאזור. הפה מאוזן, בעל חיות נפלאה ועגול. הסיומת עשירה וארוכה.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת שתייה מומלצת: 12ºC – 10ºC

חלון שתיה: 5 שנים מהבציר

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 89 – 99  ₪.

SHIRAZ CAPE JEWEL

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום כהה עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות דובדבן שחור ושוקולד, שזיף בשל, לצד ניואנסים של פלפל לבן. בחך, טעמי פירות כהים מרוכזים, מושבחים באופי אלון עדינים, של מוקה ותבלינים. בעל גוף בינוני, נוטה למלא ובנוי היטב, עם טאנינים בשלים מוצקים המספקים איזון ואורך.

סוג היין:  אדום יבש

סגנון: פירותי ועסיסי

זני ענבים: 100% ענבי שיראז

התאמה לחוויה ואוכל: מקורר מעט, יין זה מתאים מאוד למגוון בשרים ונקניקים שונים על האש או בצלייה ארוכה.

ארץ מוצא ואזור גידול:  פאארל והאזור, דרום אפריקה

תיאור היין על פי היקב: אף ארומתי, נעים מאוד, עם ריחות של דובדבנים טריים, מלווים בפרחים מתקתקים. הפה מתובל מעט, ומזכיר פלפל שחור.

תהליך ייצור והתיישנות: הכרמים נמצאים באזור פאארל, באקלים האופייני למערב הקייפ: חורף רטוב וקר, וקיץ חם ומודלים על חמישה חוטים בשיטת פרולד קלאסית. הגפנים נטועות בשורות בכיוון מזרח-מערב ומושקות אחרי ההבחלה. ביקב, הענבים עוברים תסיסה על הזגים למשך שבוע עד 12 יום ולאחר תסיסה מלולקטית היינות מסוננים, מיוצבים ומבוקבקים.

אלכוהול: 14%

טמפרטורת שתייה מומלצת: 16ºC – 18ºC

חלון שתייה מומלץ: שנה עד שנתיים מהבציר

כשרות: כשר. לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 35 – 39  ₪.

קרדיט צילום: אסף לוי לישרקו

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top