חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש ומיוחד לט"ו באב קופסת מונלייט של יקבי כרמל, בשיתוף חברת Oh My Box, לחוויה זוגית שוברת שגרה

אין כמו יין טוב כדי ליהנות מדייט זוגי אינטימי, בפיקניק בחוף הים, או אפילו בבית על הספה. כדי להעצים את אותם רגעים, משיקים יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, את סדרת היינות CARMEL MOONLIGHT – סדרת יינות חדשה, שנוצרה במיוחד לרגעים של הנאה זוגית משותפת.

לכבוד ט"ו באב, חג האהבה העברי, חברו יקבי כרמל לחברת Oh My Box, המשווקת מארזים חווייתיים מבוססים תוכן לדייטים זוגיים, ויחד השיקו מהדורה מוגבלת של מארז "מונלייט", המספקת חוויה זוגית מרגשת ויוצאת דופן לזוגות המעוניינים להכניס עניין ולהחזיר את הניצוץ למערכת היחסים.

קופסת מונלייט כוללת: בקבוק מונלייט לבן, משחק זוגיות, טריווית אהבה, משחק אמת או חובה, כרטיסי גירוד ״איך יסתיים הערב?״, רולטת נשיקות, שמן עיסוי של zohar ועוד.

הקופסא תהיה זמינה לרכישה למשך חודש, בין התאריכים 7.8-7.9.2022

מחיר הקופסא: 340 ₪

ניתן להשיג באתר Oh My Box: -דייט-שובר-שגרה/קופסאות דייט מקוריות לזוגות, המציע אפשרות משלוח חינמי ומהיר בכל הארץ. כמו כן, ניתן להזמין את הקופסאות גם לחו״ל.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, כ- 140 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

אודות Oh My Box
ליעד קליין וקובי שטח, נשואים פלוס שניים מיפו הקימו את Oh My Box כשליעד נשלחה לחל״ת. במקביל, גם קובי שניהל עסק עצמאי בתחום ההפקות מצא את עצמו ללא פרנסה. ליעד רצתה להפתיע את קובי עם מתנה מקורית ליום הולדת והכינה לו קופסת הפתעות, ומאותו הרגע הבינה שהיא הולכת להקים עסק לקופסאות דייטים לזוגות. בכך, דווקא בתקופה מלאה בחוסר וודאות, היצירתיות של ליעד הובילה את הזוג למסלול חדש- הקמת העסק Oh My Box.
זמן לא רב לאחר מכן הזוג החל בייצור הקופסאות ומכירתם. עד היום נמכרו כבר עשרות אלפי קופסאות והמספרים ממשיכים לעלות.

קרדיט צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינרי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top