חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקב פלדשטיין' מציג לכבוד ראש השנה וחגי תשרי, גרנאש רוזה, בציר 2021

השנה נחגוג את ט"ו באב ואת ראש השנה וחגי תשרי, עם יין רוזה, עוצמתי, ארומטי ומרשים – רוזה גרנאש של יקב פלדשטיין.

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות משכרים של פירות יער קיץ ופסיפלורה, דובדבנים, אשכולית, פטל אדום, תותים בשלים ואבטיח. הניחוחות מושכים אותך פנימה ומאוזנים עם תחושת פה מובנית באלגנטיות, חומציות מאוזנת ומינרליות אבן מרעננת לסיום. היין היפה הזה מענג בבית, במרפסת האחורית, על המגבת או המחצלת בשפת הים, בדיוק כמו על שולחן האוכל הסיומת רעננה מעוררת תיאבון.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: גרנאש רוזה של יקב פלדשטיין עשוי מזן ענבי גרנאש ארומטיים בעלי טעמים פירותיים ונהדרים, שגדלו בכרם פקיעין בגליל העליון המערבי, נו ניתן למצוא ענבי גרנאש בעלי רבדי טעם פירותיים ואבניים מפורטים ומובחנים ומכרם נטור שברמת הגולן בו ניתן למצוא ענבי גרנאש בעלי מאפיינים פירותיים זניים מובהקים, עם נטייה קלה לחיזור מעושן ואלגנטי. כרמים אלה נטועים על אדמות סלעיות ובזלת מעל סלעי גיר.

הענבים, אשר מיועדים מראש לשם ייצור הרוזה, עברו דילול ירוק נרחב בכרם, ונבצרו מוקדם בעונה, סמוך לסיום הבוחל, לקבלת רוזה קל גוף וחדור חומציות טבעית.
ביקב, נפרד חלק מהענבים מהתירוש במיידי והחלק האחר עבר השריית זגים קרה במיוחד בטרם הופרד התירוש. מחצית מהיין תסס בתסיסה ספונטנית בכדי לשים דגש על גיוון ניחוחות ביין מתון ורך.

תיאור היין על פי היקב: זן גרנאש, רוזה, בציר 2021, יקב פלדשטיין, הוא יין אלגנטי, בעל ארומת תות אדום טרי, עם ניחוחות פרחוניים רכים של תותים ופטל ועשבוניות נעימה, מפגין רעננות וחדשנות עם טעמי פרי נקיים, במרקם חד, דק ומספק.

היין הופק כחלק מהאג'נדה של יקב פלדשטיין חיפוש מקומיות וזהות של מקום ביין, אשר באה לידי ביטוי בזן הענבים המובחר ובסגנון עשיית היין בחיבור לאקלים המקומי.

כשרות: בד"צ בית יוסף, מפקח כשרות: הרב מרדכי סבה שליט"א

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10 – 8˚C

מחיר מומלץ לצרכן: 99  ₪.

ניתן לרכוש באתר: Blend – blend.co.il

יקב פלדשטיין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top