חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Viña Eden – Pueblo eden tannat kosher 2021

זה נפתח בהודעת ווטסאפ מפתיעה ובהחלט מכבדת ומרגשת בזו הלשון:

Hello Danny, how are you? my name is Rosane Arkader i am Brazilian, but i live in Uruguay, where i have a winery with my husband we are bottling our first kosher wine, "Viña Eden" – "Pueblo eden tannat kosher 2021" and the only one with international certification produced in the country we will be launching it, at the Uruguayan embassy in Hertzlia will be our pleasure if you could come and join us.

אז כמובן שהגעתי.  אירוע אינטימי, עם מארחים נרגשים, מבחר יינות לטעימה עם כיבוד קל וכשר כמובן.

וכך מתארים אנשי היקב את היקב: "מדרונות חזקים, קרקעות סלעיות והשפעת האוקיינוס האטלנטי מאפיינים את השטח שלנו.
היקב תוכנן ב-3 מפלסים במטרה להשתמש בכוח הכבידה כדי לתרום לתנועות הענבים והיין בשלבי הייצור השונים. התהליך מתחיל ברמה הגבוהה ביותר שבה מתקבלים ומעבדים ענבים, ומסתיים עם התבגרות והתיישנות ביין במרתף שלנו, השוכן באבן הגבעה, המציעה תנאי אור, טמפרטורה ולחות אידיאליים.

הכרמים שלנו יושבים על מדרונות ההרים הסלעיים של פואבלו עדן. האופי המינרלי של הקרקעות שלנו והשפעתה האוקיאנית יוצרים את התנאים האידיאליים לייצור בר-קיימא של יינות ייחודיים. במרחק דקות ספורות בלבד מפונטה דל אסטה, על כביש 12 הפנורמי, שנולד באוקיינוס האטלנטי ועושה את דרכו חוצה את ההרים, תמצאו את Viña Eden (הכרם של עדן), מקום יפהפה באופן טבעי לחיות בו חוויה יוצאת דופן.


באזור Pueblo Eden לאורך רחוב צדדי בין גבעות ונחלים, יקב קטן ומרהיב זה בפואבלו עדן ממוקם על מגרש של 18 דונם עם נוף נפלא לגבעות. ומטע כרם של 1.1 דונם של ענבים המייצרים יינות טנאט מאוקטובר 2013.

.מעצם היותם שלבעלי היקב יהודים הפקתו של יין כשר היה משהו שצריך לקרות לשתף אותו עם בני משפחתם  וינה עדן בשיתוף פעולה עם star-k ו- BDK ברזיל, נוצר היין תחת כלל הדרישות והמצוות לכשרות יין לא מבושל.

Pueblo eden tannat kosher 2021

סוג היין: אדום יבש

התיישנות: היין התיישן במיכלי בטון איטלקיים במשך 15 חודשים

רשמי טעימה שלי: יין אדום עם השתקפויות סגולות. באף, ארומות פרי אדום עדין. בחך, פירות אדומים נוכחים ורעננות. מבנה הרמוני וטאנינים נעימים. פירותיות וחומציות מאוזנת. זהו טנאט אורוגוואי בצורתו הנקייה והמודרנית ביותר. החך מרגיש עסיסי וקל עד בינוני בגוף. תווי תבלינים קלילים מדגישים טעמי שזיף ופטל, בעוד שהסיומת נוחה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18℃

מחיר מומלץ לצרכן: טרם ידוע בארץ (הערכה-כ-65-75 ₪)

Viña Eden

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top