חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"LOVE IS IN THE AIR" – יקבי כרמל גאים להציג: "CARMEL MOONLIGHT" סדרת יינות לאוהבים ולאוהבים שבדרך

כשסיפרתי לחבר יינן של יקב בוטיק שאני עומד להעלות כתבת סיקור על 3 יינות במחיר של 35 ₪ לבקבוק, הוא צחק ואמר: "אני לא צריך לספר לך דני, כמה עולה לי לעשות בקבוק יין. אני מסופק אם היין שתטעם שווה משהו או שווה כתבת סיקור בכלל". אישית סבורני, שחברי היינן לא לגמרי טועה וכן אני יודע בדיוק כמה עולה לו קילו ענבי איכות וכמה עבודה הוא משקיע בכרם, לאורך כל העונה וכמה זמן הוא משקיע בבחירת השורות, הגפנים, השמרים, הציוד, החביות, החשמל, שעות העבודה והזמן, הפקק, הקפסולה, והתוויות. וגם נכונה אותה עובדה נוספת אותה שמעתי מפיו: "על אותם יינות המיוצרים בייצור המוני, לא אחת נבצרים בבוצרת תחת שמש יוקדת, במסות של אלפי קילוגרמים לדונם, מבוקבקים ונמכרים אחר כך, לאולמות אירועים במחירי ריצפה ואתם מגיעים לאיזה אירוע נשף מסיבה או חתונה ומבקשים כוס יין ואתם נשאלים: "לבן או אדום"? ומקבלים סליחה על הביטוי "חרא של יין" מה שמוציא לטועם את החשק מלחבב יין ככלל ויין של אולמות אירועים 3-4 ב-100 במקרה הטוב וגם 5-6 ב- 100 במקרה הפחות טוב בפרט.

אה-מה-מה? משהו מאוד טוב, קורה בשנים האחרונות ביקבי ישראל וגם יינות בעלויות לא גבוהות, עשויים לעילא וטעמם לגמרי לא רע. בין הדוגמאות הטובות שיוצאות אל מדפי היין חנויות היין הם, יינות הסדרות הישנות/חדשות של יקבי כרמל וניכר בהם כי הושקעה מחשבה ועבודה רבה, לתת מענה איכותי וראוי לציבור שלם של צרכני יין ובמקרה הזה דור ה- Y או "מילניאלז" כינוי המכוון אל המלה "Millenium" לאלה שנולדו באלף הנוכחי…ובכרמל אומרים ש"אין כמו יין טוב כדי ליהנות מדייט זוגי אינטימי, בפיקניק בחוף הים, או אפילו בבית על הספה. כדי להעצים את אותם רגעים, משיקים יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, את סדרת היינות CARMEL MOONLIGHT – סדרת יינות חדשה, שנוצרה במיוחד לרגעים של הנאה זוגית משותפת".

הסדרה פותחה לאחר מחקרים מעמיקים, במטרה להתחקות אחר העדפת בני דור המילניאלס – הדור הבא של צרכני היין, המהווים כ5% אחוז מהאוכלוסייה אך אחראים על כ- 10% מצריכת היין בישראל. מדובר על צרכני יין כבדים הצורכים יין ברמה שבועית בעיקר לצריכה ביתית.

רן אסא, מנהל אגף השיווק של יקבי כרמל: "המילניאלס הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. תרבות שתיית היין של דור המילניאלס הישראלי הולכת ומתפתחת בדומה למתרחש בעולם: זהו קהל סקרן שאוהב להתנסות, לארח ולהתארח וצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם ובעיקר במפגשים זוגיים, המהווים כשליש ממקרי צריכת היין. סדרתCARMEL MOONLIGHT פותחה לאחר מחקרים מקיפים, במטרה להתאים את הסדרה לקהל המטרה הן מבחינת פרופיל היינות ועד הקונספט השיווקי, כמענה להזדמנויות צריכה זוגיות ולרגעים של הנאה זוגית משותפת".

יינות הסדרה הופקו מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם. הם עשירים בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.

סדרת MOONLIGHT תכלול בשלב הראשון 3 יינות:

יקבי כרמל Moonlight Red Flame

רשמי טעימה שלי: כוס יין אדום וקל, היא מושלמת לכל אירוע והיא בטוחה לצנן את חום הקיץ, לתבל את הבראנץ' ומסיבות הערב שלכם! באף, ניחוחות של דובדבן חמוץ, חמוציות ותותים. החך, פריך רענן, עם מבנה מקסים ומלטף, גוף רך ופחות טאנינים.

סוג היין: יין אדום יבש

תיאור היקב את היין: המתאפיין בטעמים של פירות אדומים, עם נגיעות של וניל, שוקולד ותבלון קל. ניחן בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.

אלכוהול: 13.5%.

מומלץ לשתות בטמפרטורה של: 16-12 ℃

כשרות: רבנות מקומית. OU בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

יקבי כרמל Moonlight White Dream 

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב בהיר מבריק, עם השתקפויות ירקרקות, באף, תווים פרחוניים שולטים בניחוחות הדרים, פירות טרופיים, אגס, אפרסק לבן ולימון. חך, רענן, פירותי, נוגע במתקתקות נעימה וחומציות מאוזנת.

סוג היין: יין לבן חצי מתוק

הרכב זני: בלנד המבוסס על זני גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ' קולומבר.

תיאור היקב את היין: היין מתאפיין בטעמים ובניחוחות של פירות אקזוטיים ועסיסיים, בטעמו הוא מפלרטט בין מתיקות לחמיצות, והוא בעל ארומה מפתה.

אלכוהול: 11%.

מומלץ לשתות בטמפרטורה של: 6-8 ℃

כשרות: רבנות מקומית. OU בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

יקב כרמל Moonlight Sparkling blush

רשמי טעימה שלי: באף, ארומה מוסקטית זנית אופיינית, בעלת תווים מתקתקים של פרי אדום, פרחוניות הדרית. בחך, טעמים מתקתקים של תות ואפרסק, עם ביעבוע עדין ומפנק וסיומת קרמית אך פריכה.

סוג היין: יין ורוד "סמוק" מבעבע

הרכב זני: ענבי מוסקטו.

עשיית היין: עבר תסיסה טבעית להפקת בעבוע נוכח אך עדין. מדובר ביין קליל, מבושם ורענן, בטעמי פרי אדום ובניחוחות פירות קיץ, שממלא את האף בארומה משכרת ואת הפה בטעמים מענגים.

אלכוהול: 5.5%.

מומלץ לשתות בטמפרטורה של: 10-8 ℃

כשרות: רבנות מקומית. OU בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

מחיר מומלץ לצרכן של היינות בסדרת: CARMEL MOONLIGHT .₪ 35   

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, כ- 140 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינרי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top