חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש מ'יקבי כרמל': השקה חגיגית לשבועות פינו גרי 2019 מרענן מהסדרה האזורית

חג השבועות, המביא איתו את החגיגות המסורתיות של תבואת ארץ זבת חלב ודבש ומסמל את תחילת הקיץ, זוהי גם הזדמנות נפלאה, לחגוג את תבואת הארץ גם בתחום היינות עם יינות ישראלים – והפעם עם יין לבן חדש פינו גרי 2019, מהסדרה האזורית של יקבי כרמל.

יקבי כרמל פינו גרי 2019

רשמי טעימה שלי: החך "הנוגע בגוון מלוח", מתגאה בטעם ובעדינות עזים ומעוגלים, מעניק אגס צהוב בשל, אפרסק לבן ורמז של מלון ירוק, לצד חומציות רעננה. הגוף בינוני. זהו יין מקסים פירותי, נעים וטעים, עם אופי אננס ומנגו, כמו גם, תתי גווני אבן כתושה. 

הסדרה האזורית: סידרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. הסדרה האזורית אשר הושקה לראשונה בשנת 2002 הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל.
יינות הסדרה מופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים מאזורי יין נבחרים.
הענבים מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידולפינו גרי מההסדרה האזורית הוא יין לבן יבש מבציר 2019, שהופק מענבי פינו גרי הגדלים באזור הגליל. את פינו גרי 2019 מייצג הנשר, שחג באלגנטיות מלכותית מעל הכרמים ומקנן באזור הגליל.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היקב את היין: יין לבן יבש בעל גוון לימוני, עם ארומות של פירות הדר, תפוחים ירוקים ופרחי יסמין. בעל גוף קל עד בינוני עם מינרליות עדינה וחומציות מודגשת.

התאמה לאוכל: היין ילווה היטב מנות כגון דגים נאים וכבושים, סלט קיסר ומאפי בצק כגון: פיצות וקישים.

על הסדרה האזורית:
הסדרה האזורית של 'יקבי כרמל' הושקה בשנת 2002, והינה סדרה ייחודית ומשובחת של יינות המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. בסדרה, מבחר רחב של יינות המופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים המצטיינים של אזורי היין השונים ברחבי ישראל, ומטופלים במקצוענות ודייקנות על מנת למצות את הייחוד והאופי של כל עינב ועינב באזורי הגידול המגוונים.
הסדרה האזורית כוללת את היינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו רוזה, גוורצטרמינר וכעת גם פינו גרי.

כשרות: בד"ץ הרב רובין + רבנות ראשית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9°C-12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.

יקבי כרמל

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top