חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" ממליצים על : Chateau Roubine – Château Sainte Béatrice Instant B Rose 2020, ו – Bartenura Pinot Grigio 2020 לכבוד חג השבועות – ”וְחַג שָׁבֻעֹת תַּעֲשֶׂה לְךָ, בִּכּוּרֵי קְצִיר חִטִּים.“

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. "צור סוכנויות" מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם. "צור עולם של יין" ממליצים על: Chateau Roubine – Château Sainte Béatrice Instant B Rose 2020, ו Bartenura Pinot Grigio, לכבוד חג השבועות ”וְחַג שָׁבֻעֹת תַּעֲשֶׂה לְךָ, בִּכּוּרֵי קְצִיר חִטִּים.“.

Chateau Roubine – Château Sainte Béatrice Instant B Rose 2020

רשמי טעימה שלי: קל ופירותי כאחד, הוא מלווה גסטרונומי מושלם למאכלים אזוריים, למנות ראשונות, לאחר הצהרים על המרפסת מול השקיעה, יין מינראלי, מציג חמיצות בינונית ובהירות נהדרת, ניואנסים של נגיעות פלפל לבן יבש, תווים של הדרים חורפיים ותבלין, פירות מלון בשל, על הפאלט ומתעגל עם גימור נעים.

שנת בציר: 2020

הרכב זני : סינסאו, גראנש, קברנה סוביניון וסירה

סגנון : רוזה יבש

מקור הענבים: פרובאנס, צרפת

על היקב: בין האלפים הצרפתיים מצפון לחופי הים התיכון בדרום משתרע חבל פרובאנס, מהיפים והמפרוסמים בצרפת. לצד שדות הלבנדר והחמניות, מייצרים בחבל זה יין ייחודי ומשובח. שאטו רובין הממוקם במרכז הפרובאנס, הינו מטירות היין העתיקות בצרפת. החלו לייצר בו יין כבר במאה ה-14 .ומאז ומתמיד היה לשם דבר עקב הטרואר הייחודי בו חונן והזרימה הטבעית המושלמת של הקרקע. בכרם נטועים 13 סוגים שונים של ענבים וביקב מייצרים בצורה חדשנית את יינות פרובאנס הקלאסיים

תיאור היין: בעין – ורוד בהיר מבריק עם הדגשי ורוד סלמון, באף, פירות יבשים, שקדים, צימוקים ופיסטוקים מעורבים בעקבות מינרליים של גיר. בפה- חך, עדין עם נגיעות דומדמניות ותותי בר.

כוהל: 13%

מחיר מומלץ לצרכן : 75 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 10° C

כשרות: כשר לפסח. מבושל. בהשגחת OU.

ניתן להשיג: בחנויות היין והאלכוהול הנבחרות

 2020 Bartenura Pinot Grigio

רשמי טעימה שלי: זהו יין יבש מאוזן היטב, עם טעם פירותי וטעם מסיים נעים ורענן. באף, פרח אביב לבן, פרי אבן וניחוחות אגוזים מעצבים את אופיו של יין זה. רמזים וניואנסים של מלון ירוק, אפרסק ואגס צהוב בשל, לפני סיומת בינונית, על תו מינרלי כמעט מלוח.

שנת בציר: 2020

הרכב זני : פינו גריג'יו

סגנון : יין לבן יבש

מקור הענבים: פיימונטה, איטליה

על המותג: ברטנורא הוא מותג סדרת היינות האיטלקיים הכשרים הטובים והנמכרים בעולם. איטליה בורכה בטרואר נפלא ליין, הרים גבוהים קרבה לים ומזג אויר מתאים ליינות שכבר מזמן הפכו לקלאסיקה. כל סוג יין מגיע מהמקום הייחודי לו בתוך איטליה, מעמק הפו, מההרים האפנינים מטוסקנה פיאמונטה ועוד.

תיאור היי על פי היקב: יין יבש ומאוזן להפליא הניחן בתווים של אגסים ושיח היערה ובסיומת נקייה, חדה ומרעננת. באף אגס, יערה ונגיעות עשב טרי, בפה- פירות ופרחוני, במרקם ג'וסי וסיומת הדרית וקריספית.

אלכוהול: 12.5%

מחיר מומלץ לצרכן : 65 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 10° C

כשרות: מבושל. בהשגחת OU, Rabbi Ungar, Rabbi Weissmandl

להשיג: בחנויות היין והאלכוהול הנבחרות.

"צור עולם של יין"

קרדיט צילום יח"צ חו"ל/ אורי צרור יח"צ

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top