חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רד פואטרי ממליץ על "מזואלו" 2020 ו- "נשיקה סתווית" בציר מאוחר, לכבוד פסח תשפ"ב 2022

"יקב רד פואטרי, הנו יקב בוטיק משפחתי של הזוג דובי וארנה טל הממוקם בלב החווה החקלאית הוותיקה חוות טל בכרמי יוסף. ייצור היין שזור במשפחתנו מדורי דורות. דובי טל הוא דור רביעי לכורמים, אבותיו ייסדו את העיר רחובות והיו בה פרדסנים.  אבי סבו של דובי הקים את יקב הגת ברחובות, סבו היה בין מקימי כרמל מזרחי ואביו הקים את ראשון יקבי הבוטיק בארץ ישראל- יקב "כרמיה" במקווה ישראל. יקב רד פואטרי המנוהל על ידי ארנה הוא פרי יצירתו של דובי, חקלאי וכורם, אמן בנפשו שמצא את עשיית היין כדומה לכתיבת שירה ורואה את היין כשירה אדומה. דובי מייצר את יינותיו מתוך תשוקה, אהבה והרבה מאוד יצירתיות .את הגפנים ועצי הפרי השונים בחווה מגדל במסירות גיא החקלאי בנם של ארנה ודובי, דור חמישי לחקלאות בארץ". יקב רד פואטרי, ממליץ על "מזואלו" 2020 ו- "נשיקה סתווית", בציר מאוחר, לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב רד פואטרי "מזואלו" 2020 

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור, נקי ובהיר. אף, עדין ואלגנטי, עם ארומה של תה לימון, מגנוליה, מלון ירוק ורמזים מינרלים. בחך, חמיצות פריכה ובהירה, פרי עשב רך, עם טעמי לימון ומלון ירוק, עם רמיזות לאפרסק לבן. יין קליל והדרי, עם סיומת ויטאלית רעננה. זה יין לבן שונה, אחר, ייחודי, מפתיע, ידידותי לחך, שלוקח אותך לשבילים לא ידועים.

סוג היין: לבן יבש עשוי מענבים שחורים BLANC DE NOIR

הרכב זני: ענבי קריניאן "מזואלו".

תיאור היקב את היין: "הפחד שומר עליי' ההרגל משמר אותו, אם אאבד את הסקרנות' אזי הזדקנתי/ יין שובה נפש וחך, מזואלו יין לבן מענבים שחורים יין מסמיק מענבים כהים."

אלכוהול: 12%

כשרות: ללא.

יינן וכורם: גיא ודובי טל

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6- 9 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪.

יקב רד פואטרי "נשיקה סתווית" בציר מאוחר

רשמי טעימה שלי: צבע, בינוני עד כהה. באף, תווים של גרגירי פלפל, חמוציות, דובדבן בשל, שוקולד תפוזים, טימין טרי, סיגליות וריחות גרפיט. החך, נדיב, מתקתק, מאוד מהנה, נעים, טעים, משלב טעמי פירות אדומים בשלים ועמוקים, של חמוציות ותותים עם גווני אדמה, המאזנים היטב עם החומציות הטבעית הגבוהה, עם שזיפים בשלים ואבן רטובה. הסיומת ארוכה ועדינה. משאירה הרבה טעם של עוד.

סוג היין: אדום חצי יבש

הרכב זני: ענבי ברברה מכמה בצירים, שנבצרו בבציר מאוחר

תיאור היקב את היין: "יין בוגר, עתיר שכבות והפתעות טעמים. כשהסתיו מגיע, הזיכרונות מציפים כן הגל ברח אך יבואו אחרים והאושר תמיד ימצא אותך בכרמים"

אלכוהול: 14.5%

כשרות: ללא.

יינן וכורם: גיא ודובי טל

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16- 12 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב רד פואטרי

"יין, הוא שירה בבקבוק"

08-9210352

[email protected]

שישי ושבת 10:00-14:00  

היקב ללא הכשר

נמצאים בסמוך ליישוב כרמי יוסף

חפשו יקב רד פואטרי בווייז

צילום: דני רובין

עריכה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top