חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בר מאור משיק וממליץ על קריניאן רנדזינה 2020 לכבוד פסח תשפ"ב 2022

בשלושה סופי השבוע ימי שישי ושבת שלפני חג הפסח ובאמת שזה כדאי ואל תחמיצו, (הסופ"ש הראשון מהשלושה, היה אתמול 25.3.2022-26.3.2022) מארח היינן רמי בר-מאור אצלו ביקב לטעימת יינותיו. אני אוהב את ידידי רמי וכשאנחנו נפגשים אנחנו שנינו מרוויחים חיבוק חזק. לדעתי, רמי בר – מאור, הוא אחד מהייננים היותר מתוחכמים וידענים שאני מכיר בארץ והוא עדיין עלם צעיר, שכל העולם עומד לרגליו. יינותיו דרכו ככוכבים שצלחו ושמו ויינותיו יצאו למרחקים ומסעדות נחשבות ולא מעטות מתכבדות ביינות שלו. היינות של רמי בר אור ייחודיים, עתירי נוכחות ואופי, והתוויות על בקבוקי היין מזמינות, מחמיאות, מיוחדות ובעלות אמירה. יקב בר-מאור הוקם ע"י רמי בר-מאור אשר התלמד ביקב מרגלית, יינותיו מפגינים סיפור אמיתי, טהור ומפתה ומכבדים את שיווי המשקל שיצר הטבע באזור היין הוותיק בישראל. יקב בר מאור מתמחה בייצור יינות מאזור אלונה בגובה 65 ועד 120 מטר בנחלי אלונה, נילי וסנונית, תוך שימוש בשיטות גידול מסורתיות בכרמים שאינם מושקים והתערבות מינימלית בתהליך עשיית היין ביקב. אין תיקוני חומצה, שימוש בנוזל חופשי בלבד, ללא סינון או ייצוב בקור, כרמים ללא השקיה כלל. כך, שורשי הגפן חודרים עמוק לתת קרקע הרנדזינה (גירית) למצוא מים ומיקרו-ניוטריאנטים חשובים לבניית גפן עם מופע אמיתי, חומצה טבעית גבוהה אשר מציגה טריות וחיות, אופי ייחודי ליקב בר-מאור. יקב בר מאור מייצר כ- 20,000 בקבוקים בשנה. יקב בר מאור משיק וממליץ על קריניאן רנדזינה 2020 לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב בר מאור קריניאן רנדזינה 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עז בכוס, מבושם על האף וטעים בפה. המון דובדבן שחור, פטל שחור, תבלינים, שזיף ופלפל שחור. בעל גוף בינוני, עם פירות שחורים בשרניים, חמוציות, דובדבן ואיזון מעולה של קראנצ'יות, חומצה רעננה וטאנין עסיסי. יין צעיר מצוין, שתי, טעים ועכשווי, עם פוטנציאל יישון.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קריניאן

תיאור היקב את היין: קריניאן רנדזינה 2020 משקף את האופי הייחודי והאיכות הגבוהה של כרמי היקב הנטועים באזור היין העתיק מסורתית של ארץ ישראל. בקעת הנדיב הנו חלק מרצועת החוף הדרומית מוקפת ע"י מורדות הר כרמל הנישא מעל לים התיכון. הענבים גדלים על אדמת רנדזינה גירית. קריניאן זה, בעל גוף בינוני, עסיסי, מביא לידי ביטוי מאפיינים זניים של פירות שחורים ועלי תה יבשים.

אלכוהול: 13.5%

התיישנות: 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי בנות 400 ליטר.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

ידידותי לטבעונים 100%:

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: ₪ 130.

 

יינות בר-מאור נמזגים במסעדות הטובות בארץ, בחנויות יין וביקב.

יקב בר מאור

 יינן ובעלים: רמי בר מאור

[email protected]

054-4388894 / 077-3488894

12 Ha’melacha, Binyamina

צילום: דני רובין

עריכת תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top