חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בן חיים "סנה" Tradition" 2017" לכבוד פסח תשפ"ב 2022

יקב בן-חיים הנו יקב בוטיק משפחתי הממשיך מסורת גידול יין שהחלה ע”י אבות המשפחה לפני שישה דורות, מאז  1932. מייסדי היקב: רות ואלי בן-חיים. יינן ראשי: איתי בן-חיים שינק את השכלתו הייננית מבית הוריו, בהיותו דור שישי לאבות המשפחה של יקב בן-חיים, אשר במשך דורות העבירו מאב לבן את העיסוק בכל השלבים הנדרשים ליצור יין ובמיוחד ליצור חביות מעץ אלון. כך, השתתף בעשייה הייננית משחר ילדותו, תוך רכישת ניסיון וידע מעשיים, לפי המסורת המשפחתית. בנוסף למד את כימיית היין בקורסים מקצועיים של מכון היין, התמחה במשך 3 שנים בטכנולוגית היין המודרנית, בהדרכתו הצמודה של ד”ר פפיקיאן, השתלם באומנות טעימת היין אצל האונולוג ,Georges Azougui בבורדו ואף התמחה ביקבים מובילים בצרפת. לאחר סיום לימודיו האקדמאיים, בשיווק ומנהל עסקים באונ’ אמריקאית, ולאחר שהיקב זכה בפרס הבינלאומי ל “קברנה סוביניון הטוב ביותר באירופה לשנת 2000”, מונה איתי ליינן הראשי ומנהל הכרמים של  היקב בהר מירון. בנוסף, משמש כשופט בתחרויות יין בינלאומיות. בתקופת עבודתו כיינן, הוענקו ליינות יותר מ- 70 מדליות מהארץ והעולם. יקב בן חיים "סנה" Tradition" 2017" לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב בן חיים "סנה" Tradition" 2017" הסדרה המסורתית

רשמי טעימה שלי: האף, נפתח בניואנסים של שוקו ופירות יער כהים מאוד ועובר על החך, בגוון קרמי של גרגרי יער סגולים כהים, אוכמניות ודומדמניות ועץ אלון מתובל. הטאנינים עדינים מאוד ומותאמים היטב לחומציות המאוזנת, שמפעילה נוכחות ו"מקררת" את היין בכללותו. המבנה שתרמו שני זני ענבי הקברנה סוביניון והקברנה פרנק, ניכרים היטב בחך, ולצדם בהרמוניה תרומתם של הזנים האחרים המרכיבים את הבלנד. מה שהופך עוד מקרה חזק מאוד לטיעון: 'השלם גדול מסך חלקיו'.

יינות אלו מבטאים את הטרואר של היקב, את מסורת העשייה המשפחתית ואת הטעמים המאפיינים יינות מתבגרים. יין אלגנטי ומרשים, בעל ארומות מעודנות של פרי עם טעמים זניים מלוטשים, טאנינים מרוככים על רקע עץ אלון יוקרתי. בסדרה זו: קברנה סובניון, מרלו ושיראז המתיישנים בין 12-18 חודשים בחביות עץ אלון מובחרות.

סוג היין: יין אדום יבש

כרמים: ענבים מכרמי היקב בהר מירון, גליל עליון

הרכב זני: בלנד המורכב מענבי קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ומעט גראנש.

התיישנות: התיישן 16 חודשים בחביות עץ אלון מובחרות.

תיאור היקב את היין: בעל גוף בינוני-מלא ונעים לשתייה עם ארומות של פרחים ותבלינים
בעל פוטנציאל התיישנות

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 17°C

תאריך מילוי: 05/19

אלכוהול: 12.4%

כשרות: כל יינות היקב כשרים (לא מבושלים) למהדרין, לפסח ולכל ימות השנה בהשגחת בד״ץ בית יוסף ובד״ץ מחזיקי הדת (בעל”ז)כשר למהדרין. לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: ₪100.

יקב בן-חיים

טל. –03-534-6748  
[email protected]

מנהלת שיווק ומכירות
קרן בן-חיים

טל: 03-534-6748
[email protected]l

יינן ראשי – איתי בן-חיים
[email protected]

יקב בן-חיים: רח’ ההדר, נווה ימין
טל.   03-534-6748
נייד. 050-760-5023

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top