חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בפסח תשפ"ב 2022 – חוגגים רגעי שמחה משותפים עם יקבי כרמל סדרות היין האהובות Selected ו-Private Collection בהשקות חדשות ומרגשות לקראת החג • Private collection בלנד היינן 2020 • בציר חדש ל- Selected קברנה סוביניון

ההכנות לחג הפסח נמצאות בעיצומן, וכולנו מצפים ליהנות בערב שכל כולו מוקדש למשפחה, לאוכל טוב ולהרבה מאד יין – ולפחות לארבע כוסות על פי המצווה. ואם כבר במצוות עסקינן, מדוע שלא ננצל את ערב החג לטעימות של מגוון יינות משובחים המותאמות למנות שעל השולחן? בפסח תשפ"ב 2022 – חוגגים רגעי שמחה משותפים עם יקבי כרמל סדרות היין האהובות Selected ו-Private Collection בהשקות חדשות ומרגשות לקראת החג • Private collection בלנד היינן 2020 • בציר חדש ל- Selected קברנה סוביניון.

'יקבי כרמל ' היקב האהוב והמוביל בישראל, מציעים לקראת החג יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס, ומשיקים שני יינות חדשים ומרגשים:

בלנד היינן 2020, יין חדש מסדרת – Private collection

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל, יחד עם צוות הייננים, מביא מניסיונו רב השנים וטעמו הייחודי ליצירת הבלנד החדש – יין אדום יבש שהורכב מזנים ים תיכוניים.

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: "יחד עם צוות הייננים של יקבי כרמל, הרכבתי את בלנד היינן – בלנד אדום המורכב מזנים שגדלים נהדר באקלים הים תיכוני: הפטי ורדו והטאנט מעניקים לו צבע וגוף, המרסלאן, הקריניאן והארגמן תורמים אף הם לצבע ומוסיפים טעמים של פירות אדומים ושחורים, קטיפתיות ותבלון. היין מותאם לאופי הסדרה, הכוללת יינות עגולים והרמוניים וזוהי הבחירה שלי לשולחן החג"

מדובר ביין אדום יבש המורכב מ-5 זנים שגדלים בצורה מיטבית באקלים הארץ ישראלי: פטי ורדו, מרסלאן, קריניאן, ארגמן וטנאט. הענבים נבצרו במהלך חודשי הקיץ ותססו במכלי נירוסטה במשך שבועיים. לאחר הסחיטה היין התיישן מספר חודשים במרתפי היקב, במגע עם עץ אלון. היין מאוזן ומאופיין בארומות של פרי אדום הנותן תחושה מתקתקה וחמצמצה יחדיו, עם נגיעות של עשבי תיבול ים תיכוניים, וישתלב נהדר בכל ארוחה ובמיוחד עם מנות מהמטבח המקומי.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16 מעלות

מומלץ לקרר כ-20 דק' לפני ההגשה

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

קברנה סוביניון 2021, בציר חדש בסדרת selected

יין אדום יבש המבוסס על ענבי קברנה סוביניון מכרמים נבחרים ברחבי הארץ, שיושן במשך 3-6 חודשים במכלי נירוסטה. ליין גוף קליל וצעיר וסיומת מאוזנת, בעל ניחוחות פירותיים, שזיפים אדומים ושחורים וקפה.
Selected קברנה סוביניון מתאים לליווי עוף, בשר, רטבים אדומים וגבינות קשות.

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16 מעלות.

מומלץ לקרר 20 דק' לפני הגשה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪.

2 היינות החדשים הן תוספת לסדרות האהובות, אשר מחירן מאפשר כמעט לכל נפש בישראל לרכוש יין טוב ואיכותי לשולחן החג.

רן אסא, מנהל אגף השיווק של יקבי כרמל: "לקראת חג הפסח מכירות היין גדלות באופן משמעותי ומהוות כרבע מסך המכירות השנתיות. מיליוני בקבוקים של יינות ישראליים מגיעים למדפי רשתות השיווק וחנויות היין, ולא פשוט לבחור את היין המתאים לחג. אנו שמחים לחדש ולהפתיע גם בחג הקרוב, את צרכני הקטגוריה עם יינות חדשים בסדרות המובילות: פריבט קולקשן בלנד היינן, בחירתו של היינן הראשי של יקבי כרמל ובציר חדש לסלקטד קברנה סוביניון. היינות החדשים מרעננים את מגוון הסדרות המובילות, סלקטד ופריבט קולקשן, עם יינות קלילים המותאמים לתקופת האביב, החג ולכל רגע של שמחה".

על הסדרות:
סדרת Private Collection – סדרת היינות עטורת המדליות
יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה.

הסדרה הפכה לזוכה קבועה במדליות זהב בתחרויות Best Value.

סדרת Private Collection הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה.

יינות הסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, קברנה סוביניון-מרלו.

לבנים, מבעבעים ורוזה – שרדונה, סוביניון בלאן, אמרלד ריזלינג קולומברד, מוסקטו ורוזה.

היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לאוכל.

סדרת Selected – סדרת היינות הנמכרת בישראל
סדרת Selected , סדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים וכיף לשתות אותם, או כמו שנאמר: "יינות לשתות ולא יינות לטעום".

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, 'יקבי כרמל' הנם הבעלים של יקב 'יתיר' בתל ערד ויקב דלתא.
כיקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להישתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצרים ב'יקבי כרמל' יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

יקבי כרמל

קרדיט תמונות: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top