חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקב סגל' משיק קברנה סוביניון מסדרת "Free Run" בציר 2018, לכבוד פסח תשפ"ב 2022

"Free Run" – סדרת היינות האיכותית של יקב סגל, בה היינות מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי והעשיר ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.
מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים. 'יקב סגל' משיק קברנה סוביניון מסדרת "Free Run" בציר 2018, לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב סגל קברנה סוביניון FREE RUN 2018

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון

תיאור היקב את היין: קברנה סוביניון מסדרת FREE RUN בציר 2018 הינו יין בעל צבע אדום עמוק ושוליים סגלגלים המציג ארומות עוצמתיות של פרי שחור וקאסיס, מלווה בנגיעות מתקתקות של עץ אלון התומך בעוצמות הפרי. היין בעל מבנה טאנינים אלגנטי, רך ונעים ובעל סיומת ארוכה ופירותית.

על הבציר 2018: שנת הבציר 2018 התחילה בחורף מועט משקעים, ועונת הגשמים הסתיימה בכ-80% מכמות המשקעים של העונה המקבילה. עונת הגשמים השחונה המשיכה לחודשי אביב חמים מהממוצע ולאירועי גשם חריגים בחודש אפריל ומאי, אשר היו מלווים באירועי ברד וגשם חזק שהביאו לירידה משמעותית ביבול. חודשי הקיץ היו קרובים מאוד לממוצע מבחינת טמפרטורות, ואף נמוכים ממנו באזורי ההר הגבוהים. עונת הגידול אמנם הייתה מאתגרת והביאה ליבול נמוך, אך איכות הפרי הייתה גבוהה ועונת ההבשלה הייתה מתונה להפליא.

נתונים טכניים:
• בציר: 2018
• כרמים: בית נקופה, עמינדב, דלתון
• גובה הכרמים: 700-800 מ'
• זמן וטמפ' תסיסה: היין תסס בטמפ' של 23-25 מעלות במכלי נירוסטה, לאחר התסיסה
• משקל סגולי: 994.1
• חומצה כללית: 5.22
• pH: 3.52

התיישנות: הועבר ל- 10 חודשים, התיישנות בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 13%

אודות יקב סגל
יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל.
יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

הסדרה תשווק בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top