חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם עם 2 יינות: "אלפסי" לבן 2019 יין הדגל של היקב, ו- "וולקני" ריזלינג 2019, לכבוד פסח תשפ"ב 2022

יקב הר אודם, הוקם על ידי משפחת אלפסי ב- 2003 במושב אודם בגובה 1060 מטרים מעל פני הים, מתוך חלום משותף של עידית ומיכאל אלפסי לעשייה משפחתיתואהבה צרופה ליין. היקב הוקם בבית המשפחה במושב אודם והנו היקב הצפוני והגבוה בישראל. היינות של יקב הר אודם נולדים מתוך שמחה יצירתיות ומחויבות לאיכות היין הגבוהה ביותר. יקב הר אודםזוכה בתואר יקב הבוטיק הטוב בישראל 2022 – 2021 בתחרות Terra-Vino הכל מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, למולם נוף אינסופי, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף , שם, בצפון רמת הגולן במושב אודם אנחנו מייצרים יינות טעימים, משמחים ומדוייקים עבור כל אחד ואחת מכם. יקב הר אודם עם 2 יינות: "אלפסי" לבן 2019 יין הדגל של היקב, ו- "וולקני" ריזלינג 2019, לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב הר אדם "אלפסי" שרדונה ריזלינג ויונייה 2019 יין הדגל של היקב

רשמי טעימה שלי: בלנד לבן עשיר ומקסים מדגיש את תווי המשמש, האפרסק הצהוב, תווי הדר, האגס והיערה של ענבי הויונייה, המועצמים בהרמוניה מאוזנת נהדרת, עם החומציות והמינרליות ופרי תפוח, ליים ופרי אבן מענבי הריזלינג, והכל נעטף ארומאטית בניחוחות האננס, המנגו והפאפאיה, של ענבי השרדונה. אלמנט צור או דמוי צפחה, עובר לאורך והתוצאה היא לא פחות מיופי של יין.

סוג היין: לבן יבש

סדרה: יינות סדרת אלפסי, משקפים את הצירוף הייחודי של האקלים והאדמהבכרמים המעניק להם עושר ומורכבות.

הרכב זני: מיוצר מבלנד של 40% שרדונה, 30% ריזלינג, 30% ויוניה שהתיישנו בחביות אלון צרפתיות במשך 10 חודשים.

כרמים: הענבים ליין זה הגיעו  מכרמי המשפחה בצפון הגולן בעמק הבכא מתחת להר החרמונית.

כרמי יקב הר אודם נטועים בצפון רמת הגולן בעמק הבכא בגובה של 1060 מטרים מעל פני הים- זהו אזור היין הצפוני והגבוה ביותר בישראל שמאופיין באדמה בזלתית עשירה. בחורף האזור מושלג ונהנה מכמות משקעים נכבדת בכל תקופת הגשמים, ימי הקיץ שטופי שמש ונעימים.

על שנת הבציר: לאחר חמש שנות בצורת חורף 2019 היה גשום ביותר מזה שנים ( מעל 1100 מ”ל).
האביב היה קריר ועונת הקיץ הייתה נעימה וטמפרטורות ממוצעות לעונה נרשמו מיוני עד אמצע ספטמבר. עם גל חום אחד וללא אירועי קיצון נוספים, סיכמנו בציר מוצלח !.

תיאור היקב את היין: ליין לבן זה, צבע ירוק בהיר עם נגיעה של זהב. אף עוצמתי של פרחים לבנים מעט יסמין. בטעם מורגש אגס, דבש ומינראליות של אבן גיר. גוף היין בינוני ופריך עם סיומת ארוכה.

התיישנות: בלנד זה, תסס והתיישן 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

יינן: אדם אלפסי

אלכוהול: 13.5%

תאריך מילוי: 8.2020

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°C-12°C

כשרות: בהשגחת הרב ישי סמואל, רבנות מרום הגולן ובהשגחת ועד הכשרות OK לא מבושל. כשר לפסח. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. בד"צ איגוד רבנים K P

סדרה ממוספרת בת: 1848 בקבוקים.

התאמה לאוכל: יין חגיגי זה ילווה באופן נפלא מנות עשירות כגון פילה לוקוס בליווי פירה בטטה

חלון שתייה: 2025

מחיר מומלץ לצרכן: 190.

יקב הר אודם "וולקני" ריזלינג 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור, צלול, עם גוונים זהבהבים ושוליים בוהקים. באף, בושם פרחוני מפתה של יסמין, פריחת תפוז ולימון בשל, מכסים שכבה מורכבת של תבלינים ומינרלים. בחך, משקל הפרי הנדיב והמרקם, נושאים את פרי הלימון הצהוב, ההדרים, האפרסק הלבן והטעמים עמוסי המינרלים, לסיומת יבשה ומרעננת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי ריזלינג

סידרה: יינות סדרת "וולקני" מאופיינים בארומות מורכבות ומגוונות וטעם מאוזן.

תיאור היקב את היין: וולקני ריזלינג הנו יין בעל צבע קש עם גוון ירקרק ארומה עשירה של אגס, לימון ותפוח ירוק, לייו חומציות רעננה המדגישה את טעמי הפרי.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°C-10°C

יינן: אדם אלפסי

כשרות: בהשגחת הרב ישי סמואל, רבנות מרום הגולן ובהשגחת ועד הכשרות OK לא מבושל. כשר לפסח. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. בד"צ איגוד רבנים K P

התאמה לאוכל: דג צלוי עם בזיליקום ורוזמרין 

מחיר מומלץ לצרכן: 90.00.

יקב הר אודם

קרדיט צילום הבקבוקים: נמרוד כהן סטודיו NIMCO

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top