חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אֶמָאוּס 2020 קברנה סוביניון לכבוד פסח תשפ"ב 2022

יהודית אופיר מייצרת יין בבית הספר ליין ויקב שורק. היא מתגוררת בקיבוץ נחשון ומכאן גיאוגרפית, זה הכי נוח לה לחבר את אהבתה ליין ועשיית היין תחת קורת הגג של בית הספר ליין ויקב שורק. "אֶמָאוּס" הנו יישוב קדום על הדרך בין ירושלים לשפלה, בפארק איילון (קנדה) יש הסבורים שבחורבת עקד כאן שכנה בשעתו "מצודת אֶמָאוּס", שבנה המצביא הסלווקי בכחידס, אשר נשלח כדי לדכא את המרד החשמונאי ולכבוש את ירושלים ושעל פי האמונה הנוצרית שם פגש ישוע שניים מתלמידיו לאחר שקם לתחיה". יקב אֶמָאוּס, משיק אֶמָאוּס 2020 קברנה סוביניון לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יהודית אופיר ייננית: 

"מקיבוץ נחשון , מאזור הפרובנס של ישראל…. חיפשתי מאפיין מיוחד לשם היקב שלי שייצג את האזור בו אני מתגוררת ומכינה את היין, וכך הגעתי לאתר שמהווה נקודה משמעותית בהסטוריה של המקום,  לאמאוס .

הענבים שנבחרו בקפידה , נבצרו בשעות בוקר מוקדמות בכרם בן זימרה המאופיין בזני ענבים איכותיים הצומחים בטרואר עשיר של הגליל העליון .

תהליך יצירת היין נוצר בשמחה ובאהבה גדולה שלי ליין, בעולמי העשיר בתחום שונה לחלוטין, מערכות מידע IT התווסף נופך משמח של טבע, אדמה ויין.

את היין אני מכינה ביקב שורק הנותן גג לייננים צעירים שלמדו את תורת הכנת היין ביקב .

והתוצאה היא יין עשיר רך גוף מלא עם טאנינים נעימים."

יקב אֶמָאוּס 2020 קברנה סוביניון 

רשמי טעימה שלי: באף, פירות כהים, אוכמניות, דובדבן ושזיף שחור בשל, רמיזות לליקוריץ וקאסיס וקקאו עשיר מעוררים את האף, ומובילים ליין מובנה שמאזן במיומנות בחך, טעמים נדיבים אך לא "בומבסטיים" של פרי שחור, שזיף, אוכמניות, דומדמניות שחורות וניואנסים של אלון, עם הטאנינים המעודנים של היין, אל הבכורה בניחוחותיו וטעמיו.

 סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון

אזור גידול: כרם בן זימרה גליל עליון

התיישנות: 14 חודשים

אלכוהול: 14%

כשרות: ללא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ₪.

ייננית: יהודית אופיר 0508847608

WWW.EMMAUSSHOP.COM

צילום הבקבוק: דני רובין

עריכת תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top