חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסוד של ליל הסדר" חברת "שקד" ממליצה על "טריו סיקרט" 2018, לפסח תשפ"ב 2022

שולחן ליל הסדר החגיגי הוא הזדמנות טובה להכיר ולנסות יינות חדשים. חברת שקד ממליצה השנה על טריו סיקרט 2018. יקב טריו הוקם בשנת 2006 מתוך שאיפה לייצר יין ישראלי איכותי מהכרמים הטובים בישראל. ביקב עושים שימוש בציוד מודרני ושיטות ייצור מתקדמות במטרה לייצר יינות הרמוניים, פירותיים ומאוזנים. יינות היקב מיוצרים מענבים המגיעים מכרמים איכותיים בצפון רמת הגולן ובגליל העליון והם מציגים עושר טעמים ומורכבות רבה. "הסוד של ליל הסדר" חברת "שקד" ממליצה על "טריו סיקרט" 2018, לפסח תשפ"ב 2022.

יקב טריו סיקרט 2018

רשמי טעימה שלי: מכיל פרופיל ארומה מענג המתואר בצורה הטובה ביותר כ"חריף", עם גימור פרי אדום בשל ודגשים פרחוניים. פלפל לבן גרוס טרי וטימין טרי כתוש שולטים עם תווי פרי אדום שופע ברקע. טעמי הטנאט הדומיננטי, נעים בין פרי אדום לשחור, עם מינון הגון של ליקוריץ שחור, שוקולד מריר, ותבלינים חומים עשירים ועץ אלון קלוי ואחריו סיומת מורחבת ועשירה. יין חלק ויפהפה, עם פירות שחורים שופעי מבע על הפה, שמספק המרלו, ומבנה וסיומת מוצקים באדיבות הקברנה סוביניון הטננט. היין מציג גם טאנינים רכים ואלגנטיים מאוד.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי טנאט (40%), ענבי קברנה סוביניון (25%), ענבי מרלו (35%)

אזור גידול: הטנאט והקברנה סוביניון מצפון רמת הגולן והמרלו מהגליל העליון

תהליך ייצור: בציר מכני לילי והגעה מהירה ליקב. תסיסה במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה והשריה ארוכה על קליפות הענבים.

התיישנות: בת 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

תיאור היקב את היין:  בעל גוון שחור סגול עמוק וניחוחות עשירים של פרי יער בשל ותבלינים ברקע. ליין מבנה מוצק ואופי עשיר ודחוס עם איזון מצוין וסיומת ארוכה.

כשרות: רבנות אזורית מבואות חרמון למהדרין

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪.

קרדיט צילום: אייל קרו צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top