חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" ממליצים על: 2018 Elvi Wines Adar ו- Herzog Late Harvest Orange Muscat 2020 כשרים לכבוד פסח תשפ"ב 2022

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן: צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד. כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים למהדרין. "צור עולם של יין" מייבאת את רוב היינות מחברת "רויאל ויין" ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם. "צור עולם של יין" מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים מכל רחבי העולם לישראל. היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. כמו כן, יינות אלו זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין בכל רחבי העולם."צור עולם של יין" מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום ולהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לישתות. "צור עולם של יין" ממליצים על: 2018 Elvi Wines Adar ו- Herzog Late Harvest Orange Muscat 2020 כשרים לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

2018 Elvi Wines Adar

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון אודם מדהים. באף, ניחוחות עזים של פטל, דובדבן אדום ותתי גוון של סיגלית מיובשת ופלפל לבן עדין. החך, מציג טעמים של רימון, חמוציות ודובדבן אדום, עם רמזים של עלי תה שחור אדמתיים ותבלין אפייה עדין. סיומת טובה. 

 שנת בציר: 2018

הרכב זני: 100% ענבי טמפרניו Tempranillo

סגנון: יין אדום יבש

מקור הענבים: לה מנצ'ה, ספרד

על המותג: חברת Elvi Wines מייצרת מגוון יינות באזורים שונים בספרד: ריוחה, פריורט, מונטסנט ולה מאנצ'ה. מויזס כהן מומחה יין יהודי יליד קזבלנקה עלה לישראל בגיל 17 ולמד הנדסת חקלאות בטכניון. בתום לימודיו עבר לקטלוניה והתמחה בגידול ופיתוח גפנים. במהלך השנים פיתח פטנט הבוחן את הלחץ המפעל על הגפן, בכך הפך להיות מומחה המייעץ למספר יקבים גדולים בספרד. ביחד עם אשתו אנה רכשו כרם עתיק של ענבי קריניאן וגרנאש בן 105 שנים, לו נתנו את השם קלוס מסורה (מסורת). מיקב זה הצליחו לייצר קריניאן מפואר ופורץ דרך שהצליח להשפיע על יקבים גדולים בעולם. מאז ממשיכה משפחת כהן לרכוש כרמים ברחבי ספרד ומתמקדת בזנים מקומיים אשר מדגישים את ההשפעות השונות של האזור והקרקע על הגפן. כך היינות הם בעלי אופי מיוחד המושפע מהאזור ממנו הגיעו.

תיאור היין: יין בצבע אדם כהה עמוק, באף ארומות עשירות של פירות שחורים, תבלינים חמים, שוקולד ורמז למנטה ובפה גוף בינוני ובהיר להפליא, עם חמיצות נהדרת וטאנינים מוצקים.

התיישנות: מיושן 12 חודשים בחביות עץ אלון.

אוכל ויין: מאכלי קדרה, בשרים על האש, דגים בגריל

כוהל: 14%

כשרות: Ou & kf

טמפרטורת הגשה מומלצת: °18 – 16°C


מחיר מומלץ לצרכן: 
99 ₪.  

Herzog Late Harvest Orange Muscat 2020

רשמי טעימה שלי: מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני "משוגע" על יינות קינוח, מחוזקים, ויינות פורט למיניהם ואני אספן מושבע של יינות שכאלה. אין סיומה של ארוחה טובה ואין מסיבה או חגיגה, שנפקד מקומו של יין הקינוח באשר הוא. כל מה שאתם צריכים זו מתיקות חנפנית כזו שקולעת בול בדיוק בכל חך, מילדים ועד זקנים. אז מה מצאתי כאן, הצבע זהוב עם שוליים בוהקים. האף ארומאטי מאוד "ענבי" ו-"מוסקטי" כזה שבאופן מאוד דיסטינקטיבי מוכר אצלנו לרבים באף ובפה. ואל הארומה המוסקטית, מצטרפים משמש ותפוז ופרחוניות הדרית לבנה. החך, חלק, עגול, קטיפתי. הגוף מלא, עשיר, נוגע בפרי טרופי פסיפלורה ואננס, צימוק צהוב, ושוב רמיזות למישמש ולתפוז. החומציות בהירה מאוזנת היטב. והסיומת ארוכה עם המון ציקצוק בשפתיים וטעם של עוד.

שנת בציר: 2020

הרכב זני: מוסקט

סגנון: קינוח לבן

מקור הענבים: קליפורניה, ארה"ב

על המותג: משפחת הרצוג החלה בייצור יין בצ'כיה לפני למעלה מ 200 שנה. יינה המצוין עיטר את השולחנות של קיסרים ובני אצולה ואבי המשפחה אף קיבל תואר אבירות על כך. כשעברה המשפחה לארה"ב באמצע המאה הקודמת, היא השתלבה בטבעיות בתעשיית היין המקומית. יקב הרצוג ממוקם בקליפורניה, בירת "העולם החדש" ומפיק יינות המתאימים לז'אנר.

תיאור היין על פי היקב: יין נועז וארומטי בטעמי ענבים, משמש וקליפת תפוז. במרקם חלק וגוף מלא. עם נגיעות של אננס טרי ופסיפלורה.

תכולת בקבוק: 375 מ"ל.

אלכוהול: 8%

כשרות: OU, Rabbi Teichman, Rabbi Weinberger

טמפרטורת הגשה מומלצת: °9 – 6°C

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪.

"צור עולם של יין"

קרדיט תמונות: יח"צ חו"ל/ באישור אורי צרור יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top