חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רקנאטי משיק את ספיישל רזרב אדום 2018 יין הדגל של היקב

"ספיישל רזרב" הינו יין הדגל האדום של יקב רקנאטי. יין אשר מבטא את המיטב שבכל שנת בציר, ומגלם בתוכו את חלקות הכרם המובחרות ביותר של היקב, מהם יוצרים הייננים את היין האיכותי ביותר בכל שנה ושנה.

יקב רקנאטי ספיישל רזרב אדום 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, כמעט אטום בגוונים של אדום/סגול ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות של פרחים, פטל משומר, דומדמניות, תבלינים וכמה ניחוחות וטעמים של טבק מתוק, שזיף שחור, עור, ארז, תבלין אפייה עדין. בחך, הוא בעל גוף מלא, אך מלוטש מאוד ואנרגטי. טעמים מרוכזים של דובדבן בשל, פטל שחור, רמזים של פלפל שחור וניל. חמיצות בהירה מאוזנת היטב. טאנינים לעיסים, חלקים וגמישים, במרקם עדין וסיומת ארוכה בטעם מְלוּטָשׁ. יין מרשים, כיאות ליין דגל.

סוג היין: אדום יבש – יין הדגל של היקב

הרכב זני: חמישה זנים שונים יצרו את יין הספיישל רזרב 2018, והם נבצרו מכרמים הפזורים בארבעה אזורים בארץ: גליל עליון (38% קבנרה סוביניון ו- 37% סירה), רמת הגולן (5% מרסלאן), עמק יזרעאל (10% פטיט סירה) ושפלת יהודה (10% קריניאן פרא).

עשיית היין: לאחר בציר ידני, מדויק, מוקפד וסלקטיבי, מגיעים עם אור ראשון ענבי החלקות הנבחרות ליקב, ומתחילים את דרכם במסע אל יצירת היין המובחר והייחודי ביותר, מסע המתחיל בתסיסה מבוקרת והשרייה על הקליפות של כל חלקה וחלקה לבדה, וממשיך דרך הפרדת היין מהזגים כנוזל חופשי בלבד "Free Run", במטרה לשמר את איכותו, איזונו ומורכבותו.

התיישנות: יישון היין למשך 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי יחודיות בנפח של 3000 ו-500 ליטר הוסיפו לעידונו, לעושר טעמיו ולהרמוניות שכל כך אופיינית לו.

פוטנציאל יישון: הודות לסגנון היינני ועל מנת לשמר את טעמיו הייחודיים, בוקבק היין לאחר סינון גס בלבד והוא מוכן לשתייה כבר כעת, אולם יתיישן היטב בבקבוק וימשיך להתפתח במהלך העשור הקרוב ואף יותר מכך.

תיאור היקב את היין: ספיישל רזרב אדום 2018 הינו יין בעל גוף מלא ועשיר, המתאפיין בריכוז פרי יוצא דופן לצד אלגנטיות אצילית וקטיפתית.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16-18°C

כשרות: למהדרין. בד"צ בית יוסף. מפקח כשרות: הרב מרדכי סבה שליט"א

מחיר מומלץ לצרכן: 189 ₪.

יקב רקנאטי

פארק תעשיות עמק חפר, גשר העץ 16, עמק חפר

04-622-2288

קרדיט תמונות: עומרי מרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top